WizardAwayFromOss (a.k.a. reisverhalen)

Bar is open!
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: WizardAwayFromOss (a.k.a. reisverhalen)

Bericht door Touchwood » 16 dec 2015 23:11

Ik dacht dat het een kek theezakje was :oops: :D In se mientaim heb ik niks kunnen vinden over die drie poppetjes, jammer.

Wil je trouwens een compliment geven voor de uitermate net verzorgde vormgeving van je posts ! Bullet points, uitvergrotingen, the works. Daar wordt een mens vrolijk van.

Toch wel raar dat je T-shirt het meest bekijks trok tussen die malloten (let wel: ik zeg niet 'andere' malloten) :lol:

Wat zijn die vierkante tegeltjes, had die helemaal niet zien liggen ? (zijn ze zo enorm klein dat ik ze over het hoofd zag ?)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 dec 2015 23:29

Touchwood schreef:Wil je trouwens een compliment geven voor de uitermate net verzorgde vormgeving van je posts ! Bullet points, uitvergrotingen, the works. Daar wordt een mens vrolijk van.
Domo arigato gozaimasu!
Touchwood schreef:(let wel: ik zeg niet 'andere' malloten) :lol:
Tsja, iemand die voor de 10e keer in 7 jaar een land bezoekt, daar allemaal dingen bezoekt waarvan de gemiddelde Japanner het bestaan niet eens weet en in een Kumamon-shirt rondloopt, dat moet wel de grootste malloot van allemaal zijn, toch :D
Touchwood schreef:Wat zijn die vierkante tegeltjes, had die helemaal niet zien liggen ? (zijn ze zo enorm klein dat ik ze over het hoofd zag ?)
Kleine schaaltjes, zo'n 5cm in het vierkant. Of misschien oorspronkelijk wel tegeltjes, maar een tikje kromgetrokken...

Die heb ik gekocht in Kyoto op een enorme rommelmarkt ronde de To-ji tempel:

Afbeelding

Afbeelding

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 09 feb 2016 15:23

Nu dan toch eindelijk, ticket gekocht naar Japan!!! :D Voor 350 EU retourtje in mei via Xiamen Airlines. (Ze hebben een actie lopen tot en met juni maar tickets gaan snel, dus als jullie het ook overwegen zou ik z.s.m. boeken).

Ik zal ff de komende 3 maanden dit topic weer eens gaan doornemen. :) Hier is immers mijn reislust naar Japan ook wel ontstaan. :8

Plaats reactie