De Happymuur.....

Bar is open!
Plaats reactie
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 16 jan 2006 18:24

PUMA schreef:
emperor schreef:..vandaag heeft me vader een laatste onderzoek ondergaan,en is nu genezen verklaard :T ..ongeveer 4 jaar geleden werd er een kankergezwel geconstateerd in de darmen,waaraan hij dus geopereerd is.
Wow! Dat is geweldig nieuws. Wat zal je je opgelucht voelen...
ja,zat wel in spanning vandaag...ik ben blij dat er nu eindelijk een punt achter gezet is..mijn vader hoorde ik eigenlijk nooit klagen,keiharde,en altijd vrolijk.
In het ziekenhuis waren ze minder blij..zo'n opgewekte patient als mijn vader hadden ze niet vaak.. :lol:
Laatst gewijzigd door emperor op 16 jan 2006 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 16 jan 2006 18:24

emperor schreef:..vandaag heeft me vader een laatste onderzoek ondergaan,en is nu genezen verklaard :T ..ongeveer 4 jaar geleden werd er een kankergezwel geconstateerd in de darmen,waaraan hij dus geopereerd is.
Prachtig nieuws Emperor, geweldig dat je vader weer is genezen en het is ook een heerlijk rustig gevoel voor jou.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 16 jan 2006 18:27

Ann McDunn schreef:
Prachtig nieuws Emperor, geweldig dat je vader weer is genezen en het is ook een heerlijk rustig gevoel voor jou.
..gewoonlijk zet ik eigenlijk dit soort 'interne' berichten over familie niet neer op een forum,maar ik maak nu maar een uitzondering..ja,ik ben er wel blij om!:wink:

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 16 jan 2006 20:21

Zojuist fietste ik naar mijn karate training toe, toen plots mijn ketting los schoot. Dat was balen, helemaal omdat ik ook nog eens midden in een buurt stond waar een paar maanden geleden een paar jongens van mijn school finaal de grond in waren getrapt (het ziekenhuis in zelfs) door een enorme groep Molukse jongens, het was daarnaast ook nog donker.
Enfin, ik vloeken en alles wat daarbij komt kijken (wat blijkt, een trap tegen je fiets geven zorgt er niet voor dat de ketting er weer op gaat }: ). Ik besloot het onderspit te delven en terug naar huis te lopen.
Tot zover dat wat eigenlijk in de Klaagmuur thuis hoort. Want, toen ik eenmaal een stuk terug was gelopen liep ik langs een man die buiten een sigaret stond te roken. In het voorbij gaan vroeg de man "krijg je je ketting er soms niet op?", ik antwoordde met mijn handen onder het smeer "nee, het wilde niet zo lukken." Waarop de man antwoordde "geen probleem, dat doe ik wel even." Ik vroeg nog of hij het niet erg vond om vuile handen te krijgen, maar nee "in de bouw zijn wij niet bang voor vieze handen." Terwijl hij bezig was gaf hij mij nog tips ook.
Nouja, dat was het wel zo'n beetje. Ik was in ieder geval erg onder de indruk dat iemand 's avonds in het donker, vlak bij een toch wel enigszins heftige buurt vrijwillig aanbiedt om iemand zijn ketting erop te leggen, het doet mij goed zulke mensen tegen te komen :T

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 16 jan 2006 23:27

Kijk! Ze bestaan nog steeds! :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 jan 2006 02:09

Rich Art schreef:Kijk! Ze bestaan nog steeds! :T
Ja Rich Art af en toe kom je er nog eentje tegen, maar het is een uitstervend ras (jammer genoeg), gelukkig dat Guido er nog zo een trof. Eigenlijk hoort dit bericht in het topic "Voor welke mensen heb je nog respect". :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 17 jan 2006 09:44

Emperor, heerlijk bericht joh :T

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 17 jan 2006 16:09

jacq schreef:Emperor, heerlijk bericht joh :T

ja idd :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 jan 2006 16:51

Flippie schreef:

ja,ben er blij om..en me vader ook,en me moeder ook..ach,en de rest van de familie natuurlijk.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 jan 2006 18:32

emperor schreef:
Flippie schreef:

ja,ben er blij om..en me vader ook,en me moeder ook..ach,en de rest van de familie natuurlijk.
Ik ben er ook blij om. Zo krijgt iedereen weer vertrouwen in mekaar en als iedereen mekaar vertrouwd, sla ik toe :lol:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 jan 2006 18:40

Vleeshaak schreef: Zo krijgt iedereen weer vertrouwen in mekaar en als iedereen mekaar vertrouwd, sla ik toe :lol:
..als je het dan maar een eind uit mijn buurt doet..anders stinkt het zo! :P

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 jan 2006 19:02

..vandaag een lamp verkocht,voor een goede prijs (ik wilde zelf een andere)..en een nieuwe printer aangeschaft..en hij werkt goed! :T
(er zat ook nog een aantal velletjes glossy foto papier bij,printinkt,en een fotoalbummetje..)

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 30 jan 2006 13:30

Ik ben nog steeds over the moon door de overwinning van Verstappen gisteren in de A1GP van Zuid Afrika. Wat een superrace! :T dit zijn de momenten waarop je weet waarom je al 12½ jaar fan van die gast bent! _O_

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 30 jan 2006 23:13

Ik heb me rotgelachen bij catechesatie. Het onderwerp was net als vorige week homoseksualiteit, en ik was in een nogal melige bui. Dus toen de groepsleider het had over: "Jezus neemt iedereen zoals hij is" en "God heeft de homo's ook genomen" kwam ik in mijn puberale bui niet meer bij. Goh, wat is shockeren soms heerlijk. :oops:

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 31 jan 2006 17:54

Eerste Dag stage gehad in de Apotheek ( in hoek van Holland) was echt heeel erg leuk, mensen waren aardig, veel geleert..... een perfecte stage dag dus :)

Plaats reactie