De Happymuur.....

Bar is open!
Plaats reactie
LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 22 feb 2007 08:36

Drumsticks on fire schreef:Ik heb sinds eergister weer een vriendin!
Je zegt het tussen neus en lippen door maar zulk nieuws is vele malen happier dan materialistisch geneuzel over camera's, lijkt me... :} Gefeliciteerd!!

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 feb 2007 09:06

LuciusMalfoy schreef:
Je zegt het tussen neus en lippen door maar zulk nieuws is vele malen happier dan materialistisch geneuzel over camera's, lijkt me... :} Gefeliciteerd!!
:D , tjaa, ligt er denk ik ook aan hoe happy hij met zijn vriendin is :lol:

Drumsticks on fire
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Drumsticks on fire » 22 feb 2007 09:07

LuciusMalfoy schreef:
Tja... Ik dacht even diep na omdat het eergisteren was :wink:

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 22 feb 2007 10:50

gollum36 schreef:Ik ben weer terug na een paar dagen afwezigheid op het forum. Studium Generale (projectweek van de academie). Over Helden en het afrekenen met Helden. Je kan namelijk pas zelf iets creeeren als je (symbolisch) heb afgerekend met "de vaderfiguur" door uit de schaduw te treden. Overdag een workshop (liveanimatietheater: Doodjegodje, word freaking fantastisch, met door mij gespeelde slotvoorstelling in het zwolse poppodium). 's avonds een aantal lezingen en presentaties door mensen op dit vakgebied. Connie Palmen (tikkie arrogant), theatermaker Helmert Woudenberg (met een geweldig stuk over Jezus), kunstenaar Joost Conijn, parapsychologe Angela Grooten over het Oedipuscomplex, Nrc-jounalist Bas Heijne over Freud.

Geweldige week, maar het eten is smerig en ik ben focking moe. Ik zal hier pas vrijdag weer kunnen rondhangen.
klinkt heel erg gaaf, alleen gaan bij mij de nekharen overijnd staan bij Freud, maarja, dat ben ik, en ik vraag dan ook nederlig om vergiffenis :wink:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 feb 2007 15:42

Herie schreef:
gollum36 schreef:Ik ben weer terug na een paar dagen afwezigheid op het forum. Studium Generale (projectweek van de academie). Over Helden en het afrekenen met Helden. Je kan namelijk pas zelf iets creeeren als je (symbolisch) heb afgerekend met "de vaderfiguur" door uit de schaduw te treden. Overdag een workshop (liveanimatietheater: Doodjegodje, word freaking fantastisch, met door mij gespeelde slotvoorstelling in het zwolse poppodium). 's avonds een aantal lezingen en presentaties door mensen op dit vakgebied. Connie Palmen (tikkie arrogant), theatermaker Helmert Woudenberg (met een geweldig stuk over Jezus), kunstenaar Joost Conijn, parapsychologe Angela Grooten over het Oedipuscomplex, Nrc-jounalist Bas Heijne over Freud.

Geweldige week, maar het eten is smerig en ik ben focking moe. Ik zal hier pas vrijdag weer kunnen rondhangen.
klinkt heel erg gaaf, alleen gaan bij mij de nekharen overijnd staan bij Freud, maarja, dat ben ik, en ik vraag dan ook nederlig om vergiffenis :wink:
Het is erg gaaf, en de lezing over Freud was grappig. Het was namelijk een betoog om de recentelijk veelvuldig door het slijk gehaalde oevre en persoon van Freud weer in ere te herstellen. Met daarna, en dat was erg interessant, een discussie over Freuds werk. Overigens waren er vandaag lezingen door Diana Ozon (punkicoon uit de jaren 70, de vertoning van de film Kroonjuwelen (graffittikunst), met inleiding door de makers, en eindpresentatie's. De laatste twee gemist). Overigens waren er nog twee zijprojecten, Lulkoek en Passiepost. De eerste was op een spirituele manier (newagemuziek met daarover op basstem voorgelezen tekst: Kneed het deeg, voel je een met het deeg. Je bent het deeg en het deeg is in jou. Kneed het deeg, eerdaags vijf minuten lang, voel je een met het deeg en voormoord de eenheid met de bakvorm. De bakvorm is het metalen verlengsel van je geest. De tweestrijd tussen deeg en metaal, voel de haat en de liefde) bakken van koeken in de vorm van erecte penissen). Passiepost is het sturen van brieven naar je helden of mensen die je respecteert. Je koopt een zakje met knipsels, typt een brief, doet deze in een mooie envelop, pakt het stempelkussen en klaar. Overigens kunnen vier forumleden zo'n brief van me verwachten.

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 22 feb 2007 17:10

Vind het altijd geweldig om je dagbeschrijvingen te lezen Gollum...
Je pikt wel heel veel op op zo'n dag :T

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 22 feb 2007 17:45

Gelukkig kon ik Final Cut ruilen tegen One Hour Photo.
Gelukkig kocht ik vandaag voor 5 euro Silent Hill 4: The Room, Thief, Thief: The Metal Age en Thief: Deadly Shadows.
Gelukkig was One Hour Photo heel erg gaaf.
Gelukkig kan ik zaterdag alsnog naar Utrecht. (nogmaals props voor Dr. en Touch)
Gelukkig heb ik na morgen vakantie.

8)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 22 feb 2007 18:20

gollum moe of niet, het is toch weer een hele belevenis geweest en het lijkt me ook best heel leuk zo'n paar dagen. Mooi verteld over je dagen. :T

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 22 feb 2007 18:53

Morgen op weg naar Oostenrijk!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 22 feb 2007 19:13

Kimon veel plezier toegewenst en héél terugkomen. :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 22 feb 2007 22:45

Kimon schreef:Morgen op weg naar Oostenrijk!
Skien ??? Have fun in ieder geval :Y

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 22 feb 2007 23:06

Bedankt jacq en Ann, en met dat heel terug komen zit het wel goed. Ik ben een voorzichtige skieër :D

Alcmaeon
Bijrol
Bijrol

Bericht door Alcmaeon » 23 feb 2007 00:03

Veel plezier in Oostenrijk, Kimon! Naar welk gebied ga je? (Hmm, waarschijnlijk ben ik te laat met mijn vraag, maar goed.)

En gefeliciteerd Drumsticks. :Y

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 23 feb 2007 00:21

Ik zag net Mischa Barton met een meisje zoenen. :)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 23 feb 2007 03:38

Jusjuh schreef:Ik zag net Mischa Barton met een meisje zoenen. :)
Dát is pas een happymuur moment.

Plaats reactie