De Happymuur.....
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik ben erg blij!!. Ipod Nano gekocht 2 GB voor 99 euro!. Sommige mensen kochten hem vroeger toen hij nog over de 200 was
.
High Noon op de kopgetikt voor 4.99
. Ik dacht ik ga niet naar de dvd afdeling, toen ik er was zei ik tegen mezelf nou misschien 1 goedkope dvd
. Ik ga met 2 meisjes naar de bioscoop vandaag
. We gaan naar Shrek 3(OV uiteraard). Heb er zin in !
Bijna vergeten dat inschrijven op studentwerk.nl heeft enorm geholpen. Mijn mailbox wordt overladen met mensen die voor die site werken, of ik mijn cv kan opsturen!

High Noon op de kopgetikt voor 4.99

Bijna vergeten dat inschrijven op studentwerk.nl heeft enorm geholpen. Mijn mailbox wordt overladen met mensen die voor die site werken, of ik mijn cv kan opsturen!
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Het Fraterhuis te Zwolle heeft een mooie actie. Als je lid word (15 euro) krijg je sowiezo elke keer 10 % korting (en 5 % bij de Plato en Waanders) maar ze doen er nog een schepje bovenop. Nieuwe leden kunnen tot 20 september gratis naar elke voorstelling (dat werd vanmiddag The Boss Of It All, vanavond Interview en maandag The Fountain).
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
ze vroegen nog wel mensen als medewerker...misschien is dat iets?Meszahline schreef:Na het treurige nieuws van Lowlands' uitverkochtzijn besloot ik halsoverkop met een vriend van me op zoek te gaan naar alternatieven. Bij deze zal ik gaan deelnemen aan todaysart en Solar weekend.
edit: voor lowlands that is.
Solar is inderdaad ook een optie. Mijn vrienden zijn alleen nogal eenzijdig wat betreft muziek, dus ik vraag mij af of ik iemand meekrijg.Meszahline schreef:Na het treurige nieuws van Lowlands' uitverkochtzijn besloot ik halsoverkop met een vriend van me op zoek te gaan naar alternatieven. Bij deze zal ik gaan deelnemen aan todaysart en Solar weekend.
Heej Jacq. Nope , ze is nog op steeds op vakantie(vermoed ik). Ik was met 2 meisjes. Waarvan eentje ik paar maanden geleden mee naar Spiderman 3 ben geweest. Nu zijn we naar Shrek 3 geweest. Het andere meisje is haar beste vriendin. Of een van haar beste vriendinnen.jacq schreef:Oh leuk Kyrill, was dat ene leuke meisje erbij ??? VertelKyrill schreef:Ik vond het erg gezellig op stap met 2 meisjes. De film viel tegen, maar was opzich nog wel oke. Daarna nog lekker gezellig een drankje gedronken
Ik had haar Malu(met wie ik ook naar Spiderman ben geweest) gister nog gebeld en ze vond het erg gezellig