De Happymuur.....

Bar is open!
Plaats reactie
flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 18 nov 2007 10:34

Nog gefeliciteerd Erik, mooie uitslag. :)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 18 nov 2007 13:43

Eligius schreef:Wauw Ric, besta je nog!? :o
Man, ik hou zelfs je blog bij!

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 nov 2007 14:34

Is dit dan zowaar een terugkeer?

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 18 nov 2007 20:23

De Sint is weer in het land, en dit vond ik in mijn schoentje (nope, dat rijmt niet):

Afbeelding

het was ook leuk om te zien dat hij in Kampen aankwam (waar ik vandaan kom, ook al was ik op dat moment zelf in Groningen).

ErikSchierboom schreef:Gisteren heb ik eindelijk mijn diploma mogen ontvangen. Het bleef echter niet daarbij, want ik heb ook de scriptieprijs gewonnen waardoor ik, naast de eer, 4000 euro ontvang :)
nicce :T

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 19 nov 2007 09:32

Meszahline schreef:Is dit dan zowaar een terugkeer?
De tijd zal het uitwijzen...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 19 nov 2007 10:32

ErikSchierboom schreef:Gisteren heb ik eindelijk mijn diploma mogen ontvangen. Het bleef echter niet daarbij, want ik heb ook de scriptieprijs gewonnen waardoor ik, naast de eer, 4000 euro ontvang :)
Tsk, die van Matthijs was beter! ;)

Gefeliciteerd!

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 19 nov 2007 10:56

Eindelijk een nieuwe telefoon. Van m'n vorige was het beeldscherm beschadigt. Ik kon m'n smsjes niet meer lezen.

Dit is 'm geworden:

Afbeelding

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 19 nov 2007 11:53

ash_ schreef:Tsk, die van Matthijs was beter! ;)
Blijkbaar niet he :D

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 19 nov 2007 13:01

2 December heb ik een acteer auditie. Ben echt reuze benieuwd en eigenlijk best wel zenuwachtig.

Monoloog 1:

Monoloog van Glenn Alterman uit het boek '2 Minutes & Under'.

Nadat Pietje of Truus een afspraak voor een belangrijke auditie heeft gemaakt, ontdekt ze tot haar grote schrik dat ze maar twee minuten heeft om haar kunnen te tonen.

Twee? Twee minuten?! Wat kan ik...? Wat kunnen ze nou zien in...?! Twee minuten?! Is dit een grap? Dat kunnen ze toch...! Dat is nooit genoeg. Tegen de tijd dat ik “Hallo mijn naam is [naam] en mijn monoloog is van Glenn Alterman,” heb gezegd, dan is het al voorbij. Twee minuten? Ik mag van geluk spreken als ik er überhaupt een zin uit krijg, met enig gevoel... anders dan hysterie! Ik ben geen computer. Ik kan niet iets voelen op cue, met de knip van een vinger spelen! Dat is onmenselijk! On...-artistiek! Dan moet ik gaan schrappen in mijn monoloog. Dan slaat het toch nergens meer op, het ritme is dan helemaal zoek! Twee minuten? Dat is geen auditie, dat is een lopende band. Volgende! Volgende! Volgende! Nee, daar doe ik niet aan mee, vergeet het maar. Ik bel ze wel en dan zeg ik het af.

Truus of Pietje draait zich om en loopt weg, maar stopt dan.

Wacht even, wat doe ik nou?! Het is wel een auditie, een kans. Die kan ik toch niet... wacht even, ik moet even na denken. Ik moet hier toch iets mee kunnen. Twee minuten? Oké, goed, prima. Als dat is wat ze willen, dan kunnen ze het krijgen. En ik ga niets schrappen! Nee ik ga comprimeren! Ik verhoog het tempo, geef ze waar voor hun geld. Twee minuten? Twee minuten?! Natuurlijk, prima, komt er aan! Jullie willen twee minuten? Oké. Oké! Maar doe je veiligheidsriemen om want het wordt een wilde rit!

Monoloog 2:

Ladies:

Pretty Woman

written by J.F. Lawton

Vivian: When I was a little girl... my momma used to lock me in the attic when I was bad, which was pretty often... and I would... I would pretend I was a princess trapped in a tower by a wicked queen. Then suddenly, a knight on a white horse with colors flying would come charging up and draw his sword... and I would wave... and he would climb up the tower, and rescue me. (pause) But never... in all the times that I had this dream did the knight say to me, 'Come on baby, I'll put you up in a great condo.

Man:

Patch Adams

written by Steve Oedekerk, from the books by Patch Adams & Maureen Mylander

Hunter "Patch" Adams: So what now huh? What do you want from me? (looks over the cliff) Yeah I could do it. Both know you wouldn't stop me. So answer me please. Tell me what you're doing. Okay lets look at the logic. You create man. Man suffers enormous amounts of pain. Man dies... Heh, maybe you should've had just a few more brain storming sessions prior to creation. You rested on the seventh day, maybe you should have spent it on compassion. (looks over the cliff again.) You know what? You're not worth it.

Ik moet deze monologen doen. Ik ga vandaag even mailen of die van Pretty Woman ook moet, ik vermoed van wel. Alleen ik kan mezelf niet overtuigend brengen als vrouw haha.

Als ik door de eerste ronde kom ben ik een ''starstep acteer talent'' en krijg ik een fotoshoot :) . Die eerste en die van patch adams vind ik goed te doen. Maar goed ik ga ze alledrie instuderen. Ik heb er in ieder geval enorm zin in. Toneelspelen/acteren is altijd al mijn passie geweest. En het is voor een rol als figurant.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 19 nov 2007 13:11

Veel succes Kyrill. :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 nov 2007 14:07

Kyrill een beetje zenuwachtig hoort erbij, dat gaat vanzelf over als je ermee bezig bent, zonder plankenkoorts geen goede voorstelling zoals een bekend acteur eens zei, in ieder geval héél veel succes het lukt je wel. :Y

patrob mooie Nokia! Ik heb er eentje gekocht voor mijn man's Sinterklaas maar die ziet er dan bedroevend eenvoudig uit en heeft mij ook maar 20 euro gekost, het beltegoed mochten ze houden en dat werd er afgetrokken, oude chipje kan er wel in.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 19 nov 2007 15:08

Kyrill schreef:Ik ga vandaag even mailen of die van Pretty Woman ook moet, ik vermoed van wel. Alleen ik kan mezelf niet overtuigend brengen als vrouw haha.
Lijkt me toch evident dat dat niet hoeft, aangezien beiden onder monoloog 2 staan en bij elk staat aangegeven voor welk geslacht de monoloog is. Succes gewenst in ieder geval.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 19 nov 2007 15:09

Ann McDunn schreef:patrob mooie Nokia! Ik heb er eentje gekocht voor mijn man's Sinterklaas maar die ziet er dan bedroevend eenvoudig uit en heeft mij ook maar 20 euro gekost, het beltegoed mochten ze houden en dat werd er afgetrokken, oude chipje kan er wel in.
Ann, soms zijn de eenvoudige toestellen beter hoor. Ik heb zo'n super nieuwe samsung nogiets. Een hele platte, ziet er superstoer uit, maar is verschrikkelijk gebruiksonvriendelijk!

Mijn volgend mobieltje wordt weer een eenvoudige.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 19 nov 2007 15:31

ASHWIN102 schreef:
Ann McDunn schreef:patrob mooie Nokia! Ik heb er eentje gekocht voor mijn man's Sinterklaas maar die ziet er dan bedroevend eenvoudig uit en heeft mij ook maar 20 euro gekost, het beltegoed mochten ze houden en dat werd er afgetrokken, oude chipje kan er wel in.
Ann, soms zijn de eenvoudige toestellen beter hoor. Ik heb zo'n super nieuwe samsung nogiets. Een hele platte, ziet er superstoer uit, maar is verschrikkelijk gebruiksonvriendelijk!

Mijn volgend mobieltje wordt weer een eenvoudige.
Ik had hiervoor ook een Samsung. Ook zo'n klein ding. Eerste week was het nog leuk, maar daarna niks dan ellende. Dit is gewoon een mooi robuust toestel. (waar toevallig heel veel mogelijkheden op zitten)

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 19 nov 2007 15:52

patrob schreef:Dit is gewoon een mooi robuust toestel. (waar toevallig heel veel mogelijkheden op zitten)
Alleen een nadeel is dat de joystick op een gegeven moment niet meer lekker werkt als je er veel gebruik van maakt. Ik had een sony ericsson met joystick. Die deed het na een jaar niet meer goed, gelukkig kon ik toen al een nieuw toestel kiezen.

Plaats reactie