De Happymuur.....

Bar is open!
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 26 dec 2009 16:20

JB vergeet even zijn eigen macht op dit forum.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 26 dec 2009 16:42

Ja, want ik zelf kan het ook helemaal niet vinden. :)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 27 dec 2009 08:15

Nou Remon, dat had ik dus de laatste keer ook, dus nu denk ik bij een eerste gesprek van "we zien wel en ik doe mijn best" en ach, daarna is het afwachten. En of het balen is. Niets voor mij om thuis te zitten, en films kijken, ik heb er het geduld nu niet voor, heel vreemd :-?

Maar nogmaals succes :T

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 27 dec 2009 12:11

Colonel_Kurz schreef:JB vergeet even zijn eigen macht op dit forum.
Ha nee, het ligt iets subtieler, ik had het gecontroleerd met een alternatieve login - en een bericht gemaakt bij Feedback, en daar was die checkbox. Nu weer gecontroleerd en wat blijkt nu: alleen bij Feedback kan iedereen zijn / haar eigen bericht weer verwijderen! :)

Elders hebben allen wij die macht 8)

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 27 dec 2009 12:49

JB schreef:Ha nee, het ligt iets subtieler, ik had het gecontroleerd met een alternatieve login - en een bericht gemaakt bij Feedback, en daar was die checkbox. Nu weer gecontroleerd en wat blijkt nu: alleen bij Feedback kan iedereen zijn / haar eigen bericht weer verwijderen! :)

Elders hebben allen wij die macht 8)
Mogen we je vanaf nu dan ook Sjaalman noemen? :P

Hoezo toeval? Ik dacht al, wat een raar eerste bericht van iemand.... :D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 29 dec 2009 12:17

Remon schreef:Succes Jacq! Ik weet wat je meemaakt, ik mag dinsdag weer ergens komen op gesprek :)
Vanochtend het gesprekje gehad, en het viel 100% mee. Voorkomen en CV waren prima, alleen zou ik (zoals altijd) te weinig ervaring hebben. Desondanks heb ik er een goed gevoel over. Mijn broer heeft jaren bij het bedrijf gewerkt, en de grote baas wou dan ook per sé dat ik langskwam.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 dec 2009 14:07

Het klinkt alsof je, ondanks de gebrek aan ervaring (die je als ze je niet aannemen ook niet op kunt bouwen natuurlijk - stupide gezwam ook altijd, je moet toch ergens beginnen) een streepje voor hebt. Het klinkt ieg hoopgevend ! :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 29 dec 2009 14:26

Nou dat idee had ik dus ook. Dat ik weinig ervaring heb, zagen ze al op mijn cv, en als ik dan toch uitgenodigd wordt en dat gesprekje gewoon goed doorkom...Klinkt naar mijn idee ook wel hoopgevend.
We zullen zien :) Maar ik heb gewoon zin om aan de gang te gaan daar! Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen :P

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 29 dec 2009 19:40

..gezocht; 18 jarige medewerker met 20 jaar ervaring. :D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 29 dec 2009 20:02

Je lacht wel..dat zouden ze graag zien :P En dan ook nog graag op de universiteit afgestudeerd.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 29 dec 2009 20:41

Remon schreef:Je lacht wel..dat zouden ze graag zien :P En dan ook nog graag op de universiteit afgestudeerd.
..ik weet er alles van..ik heb zelf een leerling meelopen nu die ik probeer de broodnodige praktijk ervaring mee te geven..maar dat is tegenwoordig moeilijk die jongen is net 17 dus de mobiel is bijna het belangrijkste in zijn leven..toch raakt hij er steeds meer van overtuigd dat waar die nu mee bezig is iets belangrijker is voor zijn toekomst de laatste tijd kan ik hem er niet meer op betrappen dat hij met dat ding zit te spelen..en is steeds aan het werk is als ik kom kijken..nu alleen nog wat minder ziek melden en te laat komen dan komt het wel goed met hem. :)

Wij hebben nu een leerlingentraject het bedrijf hoopt hiermee te investeren in de toekomst en een vaste leerling aan een vakman te koppelen, net als vroeger eigenklijk ze zijn er toch achter dat men het meest leert in de praktijk, het moet wel een beetje matchen uiteraard dus hebben we met zijn 4en om de tafel gezeten en zowel de leerling als ik en de manager zijn akkoord gegaan. :)

Mij levert het niks extra op, maar ik vind het wel leuk om een vaste leerling te hebben die ook gemotiveerd is, en niet om de 2 maanden iemand anders die toch geen interesse heeft...ik heb eens iemand gehad die 2 keer door een plafond zakte, geen nederlands sprak en dacht alles beter te kunnen..die was uiteraard snel weg bij het bedrijf...het enige wat nodig was om hem weg te krijgen was simpel..ik liet hem gewoon zijn gang gaan dus die ging vanzelf letterlijk en figuurlijk onderuit..als ik serieus met me werk bezig ben verlang ik dat ook van de collega..ik zeg altijd doe iets goed of niet..en als je iets niet weet, begin er niet aan maar vraag het gewoon.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 29 dec 2009 23:06

Nog 2 dagen en dan is het weer oud en nieuw! :+

Na weer een jaar uitgezeten te hebben ligt het vuurwerk al keurig thuis in de kast en de melkbus weer gecontroleerd zodat deze donderdag weer de nodige knallers ten gehore kan brengen! 8)

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 30 dec 2009 17:22

Na een geweldig feest wat kerst wordt genoemd, het is hier echt wel even wat anders dan ik van Nederland gewend was, is het nu tijd om me op te maken voor een oud en nieuw om nooit meer te geven, met daarbij de kanttekening dat het ook nog eens op 1 januari de verjaardag van mijn schatje is. Kerst hebben we gevierd in Venezuela met ongeveer een 40 man familie. Veel gezelligheid, dansen en drank, waanzinnig feest!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 30 dec 2009 19:59

Klinkt goed !

Veel plezier, senôr Dragôn.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 30 dec 2009 21:41

Nou Remon, klinkt goed joh, en inderdaad toen ze je uitnodigden hadden ze allang gezien wat je wel en niet gedaan hebt. Dus ik zal hard voor je duimen :Y

Plaats reactie