Sinterklaas/Kerst cadeau's

Bar is open!
Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Sinterklaas/Kerst cadeau's

Bericht door Calva » 23 nov 2005 17:17

De meest afschuwelijke periode zit er (voor mij) weer aan te komen. En nee, dat is niet 5 december zelf, maar alle dagen die er voor komen en dat je bezig bent suprises, cadeau's en vooral met druk maken.

Het bijzondere bij mij is dat ik altijd rond juni een hele hoop cadeau's weet maar deze rond november niet meer kan herinerren :S Toch heb ik in de tussen tijd helemaal geen cadeau's gekocht voor mij zelf.

Wat hebben jullie zoal gekocht voor familie, vrienden en vriendinnen? mss dat ik er nog een beetje extra inspiratie uit kan halen :)

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 23 nov 2005 18:14

Voor mijn vader de Supermarktwijngids. Hij koopt wijn eigenlijk altijd bij een slijter maar misschien dat hij hier als amateur-vinoloog ook wel iets mee kan. Vriendinnetje krijgt een nieuw horloge maar pas op kerstavond, met 5 december krijgt ze tijgerpoten(sloffen). Zusje krijgt een stel DVD's en broer een boek van Jeremy Clarkson. Voor de rest weet ik het nog niet...

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 23 nov 2005 19:35

Vreselijk inderdaad, ik heb echt elk jaar weer de grootste moeite om een verlanglijstje op te stellen... }:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 23 nov 2005 20:28

Ik heb mijn vader met lootjes. Ik heb voor hem The Straight Story gekocht. Ik zou namelijk die film met hem kijken toen hij op Canvas was, die avond hoorde hij echter dat hij koest invallen voor een collega dus hij moest de les voorbereiden. Dat ging dus niet door. Dus ik heb een soort van herkansing voor hem gekocht. Ik weet zeker dat hij dat leuk vind. En daarnaast ga ik denk ik nog een boek kopen. Hij is weg van Hella Haasse (die ik ook erg goed vind) en daar moet wel een boekje van te vinden zijn.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 24 nov 2005 13:48

Ik vind het ook elk jaar weer een ramp. Voor mijn vader is het steevast een boek. Ik vind het idee van Lucius erg leuk, waar heb je die vandaan, als ik vragen mag. Mijn zus is erg makkelijk, die mailt altijd een lijstje door in de trend van: Bij V&D hangt als je binnenkomt rechts dan links een leuke trui in het bruin (is niet duur hoor), voor mijn zwager weet ze ook vaak iets van kleding. En voor mijn tweelingnichtjes krijg ik wel iets uit de winkel van Intertoys. Pfffff voor mijn vriend, nou ja ik leg me mezelf wel onder de kerstboom :P maar ja of tie daar blij mee is :o

Voor mijn moeder is het echt moeilijk, houdt niet van luchtjes houdt niet van make-up, dus dat wordt weer een boek of tjaa iets leuks waar ik dan tegenaan loop, hoop ik.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 24 nov 2005 14:00

De Supermarktwijngids bedoel je? Bij Bol.com, kun je hem laten inpakken en thuis laten bezorgen.. hoef je voor de rest niets voor te doen (Lucius is lui)

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 24 nov 2005 14:46

Ik heb voor mijn pa de S.E. van Once upon a time in the west voor €9 op de kop weten te tikken. Morgen ga ik daar nog wat bij kopen.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 24 nov 2005 15:04

LuciusMalfoy schreef:De Supermarktwijngids bedoel je? Bij Bol.com, kun je hem laten inpakken en thuis laten bezorgen.. hoef je voor de rest niets voor te doen (Lucius is lui)
Ik ook, bedankt Lucius :T

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 24 nov 2005 21:11

En ik heb nog een extra boekje met russische gedichten van het Front voor mijn paps gekocht. En voor het hele gezin hebben mijn vader en ik Les Choristes S,E gekocht. Fifty-fifty betalen.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 nov 2005 21:13

gollum36 schreef:Les Choristes S,E
_O_

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 24 nov 2005 21:18

Ik moet dit weekend ook weer op jacht. We doen aan surprise en ik koop ook altijd een los cadeautje voor mijn beide ouders. Ik denk dat ik voor mijn vader in een van de vier Blue Note Compilaties. Het zijn cd's waarop Dj's aan het sampelen en mixen geslagen zijn met het werk uit de oude Blue Note schatkamer (jazz). Maar misschien wordt het ook wel totaal iets anders :)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 nov 2005 02:17

Nah, niemand doet er hier wat aan, maar ik kan het niet laten, voor een man van boven de 70 is het ècht moeilijk en voor een moeder van 85 helemaal, kleindochter is nu ook lastig, te klein voor het een en te groot voor het ander. Maar ik ben gereed, onthoud altijd wat iemand leuk vind en dat dan tegen mij zegt, als ik merk dat ze het nog niet hebben zijn ze het meestal vergeten en dat is dubbel leuk. Mannen zonder hobby's zijn een crime! Maar gelukkig zijn er altijd nog stuurhoezen, ruitenontdooispray's, agenda's, leuke truien, en absoluut niet altijd stropdassen en sokken. }:

Marianne2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Marianne2 » 27 nov 2005 15:21

Voor paps recordable dvd's, hij heeft net een dvd recorder gekocht en daar is hij nogal druk mee.
Voor mams DVD van theTerminal, vind ik wel iets voor haar.
Voor mijn broer het boek "the wind-upbird chronicle" van Haruki Murakami.
Voor mijn oma kaarsen.
Voor mijn nichtje wie ik met lootjes getrokken heb, heb ik een notitieboekje gemaakt van olifantenpoep gekocht. :)
Voor mijn vriend LCDscherm poetsdoekjes, hij is een heerlijke nerd. :)
en zo'n drankfles ding, ik weet niet hoe het heet. :
Afbeelding

Ik ga het misschein ook nog bij de schoonouders vieren dus, als ik dat zeker weet kom ik hier nog wel even kado inspiratie opdoen, want daarvoor kadootjes kopen is wel moeilijk.

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 27 nov 2005 16:27

Marianne2 schreef:en zo'n drankfles ding, ik weet niet hoe het heet. :
Afbeelding
Een zakflacon?

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 27 nov 2005 17:39

JafJoe schreef:
Marianne2 schreef:en zo'n drankfles ding, ik weet niet hoe het heet. :
Afbeelding
Een zakflacon?
Dat heb ik ook eens ooit als cadeautje gekregen en daar was ik erg blij mee :Y . Niet dat ik het echt gebruik, maar het is een lekker hebbeding.

Plaats reactie