Sinterklaas/Kerst cadeau's

Bar is open!
zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Sinterklaas cadeau

Bericht door zvorod » 29 okt 2013 12:40

Carline schreef:Ik ben zo bar slecht in cadeautjes verzinnen. Ik begin er altijd maar erg vroeg mee zodat ik alle tijd heb om erover na te denken. Wat koop ik voor mijn 49 jarige moeder voor sinterklaas? Heeft geen specifieke hobbies maar houdt wel van mode.
Kan er niet iets van een sinterklaascadeauideeentopic komen? Dat zou echt top zijn :D
Mijn broer houdt in de weken voorafgaande aan Sinterklaas een kladblok bij waarop hij cadeaus noteert.
Op het eind heeft hij zo toch een aardig lijstje opgebouwd.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Sinterklaas/Kerst cadeau's

Bericht door Silenzio » 29 okt 2013 16:07

Ik vind het vreselijk om cadeautjes te kopen voor mensen die geen hobby's of passies hebben en eigenlijk verdienen zulke mensen het niet om cadeautjes te krijgen. Voor mijn vader vindt ik altijd wel iets (tickets voor voetbal of ander sportevenement, bier, whisky...), voor mijn ma daarentegen is het altijd een hele opgave.

Mona2
Figurant
Figurant

Op zoek naar films voor de kerst

Bericht door Mona2 » 03 dec 2013 15:39

Ik weet niet of ik het hier überhaupt weg zetten kan of dat ik het beter in een ander onderwerp had moeten zetten zo ja alvast excuus. Maar ik ben op zoek naar filmkenners die mij kunnen helpen. In mijn zoektocht naar een leuk cadeau kwam ik deze lijst tegen (link) misschien dat het iets is om ideetjes op te doen voor de forumleden hier. Maar ik vond het eerst afgezaagd maar zag het hier ook tussen staan dus dacht ik waarom niet. Ik wil voor mijn vriend een aantal leuke films kopen. Nu ben ik meteen richting bol.com afgedwaald daar heb ik inmiddels al wel 2 leuke films gevonden maar verder kom ik niet echt. Het aanbod is er immens maar ik kan ar gewoon niets voor mijn vriend vinden. Voor mijzelf was dit een stuk makkelijker maar ik vind het lastig om iets voor mannen uit te zoeken. Dus mijn vraag hier of iemand mij kan helpen.
Momenteel heb ik deze twee films:
Fast and the furious 6 en World war Z.
Hiervan weet ik ook dat hij deze nog niet gezien heeft. Hij houdt van actie films met een goed verhaal of van die thrillers zoals de boekverfilmingen van John Gisham. Zijn er liefhebbers die nog meer (misschien wat onbekende) films kennen die ik ook kan bestellen en hij misschien ook leuk vind? Ik heb echt even wat inspiratie nodig :)

Bedankt alvast!

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Sinterklaas/Kerst cadeau's

Bericht door Kyrill » 04 dec 2013 20:53

Beste Mona,

Hier alvast een lijstje wat me uit me hoofd te binnen schiet:
Hummingbird
Iron Man 3
Pacific Rim(zag hem afgelopen zaterdag al in 3D en normaal Bluray bij de media markt staan)
Django Unchained
The Grey
The Place Beyond the Pines
Dead Man Down
Spring Breakers
Princess(Deense animatie film uit 2006, keihard. Ook veel actie)
The Iceman
Olympas Has Fallen
White House Down
Welcome to the Punch
Man of Steel

Hoop dat je hier wat aan hebt. Ik denk dat vrijwel allemaal hem zou kunnen bevallen :)

Plaats reactie