Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 08 mei 2005 16:55

lem..1 pot bier..om het stof weg te spoelen...
net even gestofzuigd (5 zakken vol)
maandag gaat de 4e week van de renovatie van mijn woning in...ik hoop dat ze nu gauw klaar zijn...
kan ik eindelijk mijn nieuwe meubels laten komen..die nu al 3 weken op hold staan bij de leverancier..

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 mei 2005 00:28

gollum36 schreef:
Bukowski schreef:Lemmie doe maar milkshake. Aardbeien alsjeblieft.

Heeft iemand trouwens nog iets van JB gehoord, die heb ik nu toch wel erg lang niet gesingnaleerd.
Nee, niet gezien... :-? Waar zou hij uithangen ? Zo wordt er ook niks van het filmscript... :(
Ja ik vind het nu toch ook wel erg lang duren dat JB weg is, oplaatst heb je zoiets van er zal toch niets met hem aan de hand zijn? }:

Gollum ik had al een milkshake van je gekregen hoor, nogmaals bedankt.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 09 mei 2005 07:08

Zooo Emperor jij bent bezig geweest. Altijd leuk als je meubeltjes komen om dan te kijken hoe ze in je woning staan.

Tjaaa, waar JB is ik weet het niet. En inderdaad hoop dat er niets met hem gebeurd is.

Nou Lem koffie graag, zit weer op mijn werk.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 mei 2005 12:52

Middag lem, maar weer een kop kruidenthee, zo grieperig als de pest, eigen schuld ik weet het, maar daarom is het niet minder vervelend. :x

Jacq, eigenlijk maar een geluk dat je in het weekend niet naar Maastricht kon, 3 kilometer prikkeldraad en een chaos op de wegen, voor een paar uur Bush, die ons komt vertellen, dat hij waardering heeft voor wat wij in W.O.II hebben gedaan, en dat zegt hij vandaag tegen Poetin. Misschien heeft Balkenende hem wel verteld dat hij waardering heeft voor wat Bush voor Irak doet. :D

Lemming die thee is nu wel goed, het hoeft geen uur te trekken.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 09 mei 2005 13:44

Aye Ann ook al grieperig ?? Het zit in de lucht. Beterschap :Y Euhhh waarom eigen schuld, als ik vragen mag??? Ahhh ja, heb nog zoooo gezegd kom nou niet bij ons langs, was hartstikke gezellig maar ja ........het is besmettelijk :)

Pff, tja die Bush, wat een poehaaa voor die gast zeg. Nou gelukkig maar dat we niet in Limburg zaten, gaan nu met Pinksteren en dan geven ze lekker ook beter weer af :Y

Tja zoals Cruyff zou zeggen elk nadeel heb zijn voordeel, of iets van dien aard.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 mei 2005 13:56

Jacq ik heb het bij jullie niet gekregen hoor, maar ik ben met bevrijdingsdag naar een rommelmarkt geweest, en heb 2 van de 3 uur in de regen en de koude wind gelopen, dus eigen schuld.

Lemming geef Jacq ook maar een hartversterking, en mij nog maar een kop kruidenthee, iets sterker dan net mag wel.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 09 mei 2005 15:12

Oja mijnheer Bush was afgelopen weekend in de buurt. Ik was bij mijn ouders in Maastricht maar ik heb er nauwelijks iets van gemerkt (behalve dat er een paar uur lang nogal wat helikopters rondvlogen), zo erg was het nu ook weer niet.

Doe mij maar een witbiertje Lemming, Erdinger ofzo. Het is dan wel niet warm maar we blijven hopen! :+

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 09 mei 2005 15:45

lemm,kop koffie graag,,vers ja..en geef Jacq ook maar een bakkie als ze nog langskomt...ik ben blij dat ik ff zit nu.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 mei 2005 15:45

ash_ schreef:Oja mijnheer Bush was afgelopen weekend in de buurt. Ik was bij mijn ouders in Maastricht maar ik heb er nauwelijks iets van gemerkt (behalve dat er een paar uur lang nogal wat helikopters rondvlogen), zo erg was het nu ook weer niet.

Doe mij maar een witbiertje Lemming, Erdinger ofzo. Het is dan wel niet warm maar we blijven hopen! :+
Gelukkig dan maar dat je bij je ouders thuiszat, dan was het ook helemaal geen probleem, maar het grapje heeft wel 1 tot 5 miljoen euro gekost voor die paar uur, alle putdeksel op de hele route waren dichtgelast, de snelwegen A2 en A79 waren enkele uren afgesloten, en in een straal van 50 meter van deze wegen werden alle mensen die daar woonden of werkten gefouilleerd, en dat voor een paar uur. Het is maar wat je ervan denkt. Ik vind het in ieder geval verspilling van geld en tijd.

Neem jij maar een witbiertje van mij, ik neem wel een warme chocolademelk. :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 09 mei 2005 20:22

emperor en Ann bedankt voor de consumptie. Tja Ann moet je gelijk geven, maar alles wat die beste man zegt geloof je toch ook niet. Het leek ook net of hij daar stond te lachen maar ja zal wel aan mij gelegen hebben. Hmm mijn familie kwam terug uit Spanje maar die konden Limburg niet in en hebben gigantisch om moeten rijden :-? Maar ja zal aan de buschauffeur gelegen hebben :P

Rozo
Filmster
Filmster

Bericht door Rozo » 09 mei 2005 23:22

He lem, zat je weer in geldnood? Zo'n maskertje van Beau kan echt niet verbergen dat je je lichaam verkocht hebt aan de commercie. Je bent gespot in de "Lemming Spotting Rally 2005"

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 10 mei 2005 08:02

Mogge Lem. Zooo, baas ziek, ik weer alleen, tijd genoeg voor een flinke bak koffie. Hmm, je ziet er toch wat anders uit ja vandaag, kom er nog wel op.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 mei 2005 12:48

lemmie, wil je alstjeblieft het haar op je gezicht weer laten groeien, het is ècht niet mooi zo! En geef mij maar weer kruidenthee. :Y

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 10 mei 2005 20:12

Allemaal een drankje van mij;
M'n vriendin en ik zijn weer gezond en wel terug uit London. We hebben ons goed geamuseerd. Morgen hoor je meer!

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 10 mei 2005 20:29

Red schreef:Allemaal een drankje van mij;
M'n vriendin en ik zijn weer gezond en wel terug uit London. We hebben ons goed geamuseerd. Morgen hoor je meer!
Thanks Mate! :+

Here, take a beer from me lad! :+ You had a good time there?

Gesloten