Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 30 mei 2005 22:24

Calva schreef:De vakantie is nu eindelijk gepland. In juli met vrienden naar turkije. nadeel is dat ik nog wel ff wat van mijn buik moet weg werken. bah alcohol :x
Lem doe mij maar een lekker glas water ;)
Gohh da's toevallig ik ga ook in juli. Moet ook enkele kilo's wegwerken, waar in Turkijke ga jij naar toe ??? Wij gaan naar Marmaris. Ben benieuwd, één keer in Istanbul geweest maar verder nog niets gezien van Turkije. Al denk ik dat ik gewoon lekker op het strand lig en verder niet zoveel ga bekijken, een legvakantie :P

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 31 mei 2005 06:42

jacq schreef:
Calva schreef:De vakantie is nu eindelijk gepland. In juli met vrienden naar turkije. nadeel is dat ik nog wel ff wat van mijn buik moet weg werken. bah alcohol :x
Gohh da's toevallig ik ga ook in juli. Moet ook enkele kilo's wegwerken, waar in Turkijke ga jij naar toe ??? Wij gaan naar Marmaris. Ben benieuwd, één keer in Istanbul geweest maar verder nog niets gezien van Turkije. Al denk ik dat ik gewoon lekker op het strand lig en verder niet zoveel ga bekijken, een legvakantie :P
Jup, wij ook marmaris :Y
Ik loop wel met een bordje rond: Gezocht Jacq van het FT-forum. Dan moet je maar roepen als je me voorbij ziet komen :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 31 mei 2005 07:04

Calva schreef:
jacq schreef:
Ik loop wel met een bordje rond: Gezocht Jacq van het FT-forum. Dan moet je maar roepen als je me voorbij ziet komen :P
Haha, wat leuk, lachen, kom je op vakantie iemand van FT tegen.
Maar leuk joh, zal ook elke dag met een bord om mijn nek het strand opgaan Jacq is van FT where the hell is Calva (als dat erop kan).
Wij vertrekken de 27e en zijn dan de 11de weer thuis. Kijk ik kan wel naar iedereen gaan roepen Hey Calva ouwe rakker, maar ik ken je dus niet dus fotoooo :P

Oh en Lem koffie, weer laat te wensen over en vandaag AvA en RvC vergadering dus dat betekent een heleboel zenuwachtige mannetjes in pak :} , nou ja zolang ze maar geen domme vragen aan mij gaan stellen :P En ik gewoon de domme notuliste mag uithangen vind ik het best.

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 31 mei 2005 12:19

jacq schreef:
Calva schreef:
jacq schreef: Gohh da's toevallig ik ga ook in juli. Moet ook enkele kilo's wegwerken, waar in Turkijke ga jij naar toe ??? Wij gaan naar Marmaris. Ben benieuwd, één keer in Istanbul geweest maar verder nog niets gezien van Turkije. Al denk ik dat ik gewoon lekker op het strand lig en verder niet zoveel ga bekijken, een legvakantie :P
Haha, wat leuk, lachen, kom je op vakantie iemand van FT tegen.
Maar leuk joh, zal ook elke dag met een bord om mijn nek het strand opgaan Jacq is van FT where the hell is Calva (als dat erop kan).
Wij vertrekken de 27e en zijn dan de 11de weer thuis. Kijk ik kan wel naar iedereen gaan roepen Hey Calva ouwe rakker, maar ik ken je dus niet dus fotoooo :P.
Raad eens wanneer ik ga? ;) Juist de 27e..!
En over de foto's: allemaal inscannen, dan kijk ik wel of ik er op sta :P

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 mei 2005 12:39

Wat grappig, het lijkt wel een verhaal Jacq en Calva in Turkije, het zou leuk zijn als jullie elkaar ontmoeten. En dat is héél goed mogelijk, in Engeland heb ik dat een paar keer gehad met mijn zoon, we kwamen op de meest onverwachte plaatsen boekhandelaren tegen met aanhang, en dat was best wel gezellig.

Lemming 3 pepermuntthee, Jacq en Calva ieder een glas om eraan te wennen, en ik vind het wel lekker.
Laatst gewijzigd door Ann McDunn op 31 mei 2005 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 31 mei 2005 13:02

Ann McDunn schreef:....het zou lijk zijn als jullie elkaar ontmoeten.
Ben ik nu enige die hier heel vreemde gedachtes bij krijgt?

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 31 mei 2005 13:23

Ann McDunn schreef:Wat grappig, het lijkt wel een verhaal Jacq en Calva in Turkije, het zou lijk zijn als jullie elkaar ontmoeten. En dat is héél goed mogelijk, in Engeland heb ik dat een paar keer gehad met mijn zoon, we kwamen op de meest onverwachte plaatsen boekhandelaren tegen met aanhang, en dat was best wel gezellig.

Lemming 3 pepermuntthee, Jacq en Calva ieder een glas om eraan te wennen, en ik vind het wel lekker.
Pepermuntthee, altijd lekker... :N Achja, we zullen er aan moeten wennen.
Verder ben ik al bezig met een script voor het grote "jacq en calva in turkije''-script. Jacq is op dit moment op zoek naar een paar geldschieters. We zoeken ook nog een regisseur, iemand intresse? :P
Vleeshaak schreef:
Ann McDunn schreef:....het zou lijk zijn als jullie elkaar ontmoeten.
Ben ik nu enige die hier heel vreemde gedachtes bij krijgt?
Ik heb ook altijd al gezegd dat je moet opletten met Ann :o :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 31 mei 2005 13:47

Jee Calva dit is niet te filmen, je zit toch niet in hotel Oscar he?
Ik bedoel ik wou het graag in de filmsfeer houden. Als je daar wel zit, dan eet ik mijn hoed op (die met FT erop), maar blijf het komisch vinden. Ben reuze benieuwd, to be continued......Een regisseur lukt me nog niet zo goed. Ach en als we een leuk script hebben kunnen we altijd FT vragen als geldschieter :P

Oppassen voor Ann, welnee, tjaa dat ze je niet onder tafel ouwehoert :wink:

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 31 mei 2005 13:49

Hey deze tent ken ik. Doe mij is een biertje ?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 31 mei 2005 13:50

Aphelion schreef:Hey deze tent ken ik. Doe mij is een biertje ?
Op mijn kosten! Welkom terug :)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 mei 2005 18:04

Aphelion schreef:Hey deze tent ken ik. Doe mij is een biertje ?
Ha, ook weer terug van weggeweest, altijd leuk! Neem van mij ook een biertje.

Vleeshaak fijn dat je mijn post hebt gelezen. :x maar snel veranderd, en al sla je me dood ik weet nu nog niet hoe ik daar op ben gekomen. Dat was geen foutje meer, dat leek op beginnende Altzheimer.

Calva en Jacq heus, ik kan héél lief zijn, maar maak mij nooit ècht kwaad, want dan ben ik echt niet zo'n lekkertje. :D Lemming nu ik hier toch weer ben, geef mij maar een tonic.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 31 mei 2005 20:19

zo...even rust..na het in mekaar zetten van een reusachtig bed.... :wink:
..doe maar een kop koffie..daar heb ik nu echt trek in! :T

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 31 mei 2005 22:39

pff doe mij maar een kop rooibos-thee, dat schijnt rust gevend te zijn en nog gezond ook :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 01 jun 2005 09:15

Mogge Lem, koffie graag en veel en zwart en heet. Kan maar niet op gang komen. Hier razend druk maar ik blijf wazig.

Jaaaaa leuk, heel leuk, ga even bijdehand lopen doen, nee ik ben niet wazig en zeker niet altijd.

Harig monster, ze hadden je echt kaal moeten scheren.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 01 jun 2005 11:30

Ha die Lemming, doe alle nee-stemmers hier maar een biertje van mij! En doe de ja-stemmers maar een zure appel.

Gesloten