Calva schreef:jacq schreef:Calva schreef:De vakantie is nu eindelijk gepland. In juli met vrienden naar turkije. nadeel is dat ik nog wel ff wat van mijn buik moet weg werken. bah alcohol
Lem doe mij maar een lekker glas water

Gohh da's toevallig ik ga ook in juli. Moet ook enkele kilo's wegwerken, waar in Turkijke ga jij naar toe ??? Wij gaan naar Marmaris. Ben benieuwd, één keer in Istanbul geweest maar verder nog niets gezien van Turkije. Al denk ik dat ik gewoon lekker op het strand lig en verder niet zoveel ga bekijken, een legvakantie

Jup, wij ook marmaris
Ik loop wel met een bordje rond:
Gezocht Jacq van het FT-forum. Dan moet je maar roepen als je me voorbij ziet komen

Haha, wat leuk, lachen, kom je op vakantie iemand van FT tegen.
Maar leuk joh, zal ook elke dag met een bord om mijn nek het strand opgaan Jacq is van FT where the hell is Calva (als dat erop kan).
Wij vertrekken de 27e en zijn dan de 11de weer thuis. Kijk ik kan wel naar iedereen gaan roepen Hey Calva ouwe rakker, maar ik ken je dus niet dus fotoooo
Oh en Lem koffie, weer laat te wensen over en vandaag AvA en RvC vergadering dus dat betekent een heleboel zenuwachtige mannetjes in pak

, nou ja zolang ze maar geen domme vragen aan mij gaan stellen

En ik gewoon de domme notuliste mag uithangen vind ik het best.