Uw barman vanavond!
- Barman Lemming (zoon)
- Figurant
- Contacteer:
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik vroeg me ook al af wie dit was. Dacht OK, Lemming is Steven Seagal door Tako is café de Lemming in het leven geroepen, dus is dit de zoon is Peter ????????? Maar je kan het ook anders bekijken maar ik ben niet gelovigColonel_Kurz schreef:Een nieuwe... en hij voert al zinloze gesprekken met zichzelf...dannyB schreef:Welke grappenmaker zal dit zijn? Mark? Of echt een nieuwe?

-
- Regisseur
Ahhhhh!!!! Stress!!!!!!! Ik ben iemand die niet op te jagen is en gewoon z'n werk doet maar als er een stel Very Imporant Motherfuckers uit het bedrijf in mijn nek lopen te briesen en me lopen op te fokken... Dat wordt knallen vandaag anders kan ik dat bioscoopbezoek van vanavond op mijn buik schrijven...
Lem, doe maar een fles Spa Blauw en een broodje filet americain met uitjes... Om mee te nemen want ik ga weer verder...
Lem, doe maar een fles Spa Blauw en een broodje filet americain met uitjes... Om mee te nemen want ik ga weer verder...
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Als het een nieuwe is moet hij zich eigenlijk maar even voorstellen, dan weten we of het echt een grapjurk is, woonplaats café de Lemming en dan moeten wij geloven dat lem ineens ergens een zoon vandaan getoverd heeft, af en toe een hulpje is nog daar aan toe, maar er komt niemand bij de lemming inwonen, die redt zich alleen best en al jaren.dannyB schreef:Welke grappenmaker zal dit zijn? Mark? Of echt een nieuwe?Barman Lemming (zoon) schreef:Ook namens mij hoor...
Ik kijk hoe mijn vader serveert

Lem kom eens even hier, we moeten eens effe praten maar geef me er dan maar een kop koffie met een flink stuk gebak bij van Galerius of van Rooster maakt mij niet uit, ik heb nog helemaal niets gehad! Alleen 2 glazen water.