Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 25 apr 2007 22:04

Grote pils graag. Het was erg warm in de klimhal vanavond.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 25 apr 2007 22:04

Haha, Mark, geweldig. Waarom doet je Flossie het niet meer dan?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 25 apr 2007 22:04

M.I.A. schreef:Ik kan wel vragen aan de zus van Gollum of ze een keer bij je langs komt hoor... no problemo dude. Wanneer komt het kleine Rich het beste uit? :)
Als ik Gollum's verhalen hoor: Nooit! :wink:

M.I.A.
Figurant
Figurant

Bericht door M.I.A. » 25 apr 2007 22:07

Meszahline schreef:Haha, Mark, geweldig. Waarom doet je Flossie het niet meer dan?
Ik vroeg ff ergens een login voor, en inplaats van eentje erbij heb je er dan ineens weer eentje minder :D

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 25 apr 2007 22:56

Mijn zus zat op het houtvlot. :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 26 apr 2007 00:27

Subtiel is hij niet, maar wat iedereen ook van Mark zegt, het is wel een ontzettende doordouwer, dat heeft toch wel wat. Maar kan Trix ook weg. :wink: Ik heb expres lente postzegels gekocht om niet steeds aan dat mens te hoeven likken. :D

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 26 apr 2007 06:26

emperor schreef:
emperor schreef:..en een extraatje van 800€ gestort..lekker hoor. 8)
..bij deze wil ik mijn "vrienden" hier iets lekkers aanbieden:
JafJoe,Ann McDunn,JB,Red,WizardOfOss,hermit elephant,Hans Olo,Galerius en ook jacq,zoek iets uit..het hoeft niet goedkoop te zijn.. :wink:
where ever en whoever you are..
cheers! :+
:oops: Helemaal gemist. (Mijn weekend was in mede verdronken, foto's volgen nog)
Gefeliciteerd, ik houd het nog tegoed. Zo'n mogelijkheid om uit de band te springen besteed ik niet aan een kopje koffie.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 apr 2007 06:48

Tjaa, ik vind het ook lachen hoor. Mark je zou beloond moeten worden ipv steeds gebanned, je doorzettingsvermogen is in ieder geval bewonderingswaardig :lol:

Joh nog even en dan halen ze die ban toch wel weg. Ik ken mensen die nog erger waren ( Mark geen mensen beledigen, dat is niet netjes), en die krijgen ook geen ban. Enfin, vraag anders aan Peter hoe lang het nog duurt voordat je ban eraf is, toch ???

Lem, koffie, me ogen vallen steeds dicht, nare gewoonte is dat, zeker op mijn werk :-?

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 apr 2007 06:49

Rich Art schreef:
M.I.A. schreef:Ik kan wel vragen aan de zus van Gollum of ze een keer bij je langs komt hoor... no problemo dude. Wanneer komt het kleine Rich het beste uit? :)
Als ik Gollum's verhalen hoor: Nooit! :wink:
Je krijgt dan volgens mij gelijk bijbelles, toch nooit weg :lol:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 26 apr 2007 07:47

jacq schreef:Enfin, vraag anders aan Peter hoe lang het nog duurt voordat je ban eraf is, toch ???
Volgens mij is dat vragen juist het probleem. :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 apr 2007 08:06

Rich Art schreef:
jacq schreef:Enfin, vraag anders aan Peter hoe lang het nog duurt voordat je ban eraf is, toch ???
Volgens mij is dat vragen juist het probleem. :wink:
_O_ :Y

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 26 apr 2007 08:38

jacq schreef:Ziek, dus mag ik niet in de tuin zitten, maar poehh even mag toch wel, met als gevolg dat ik nu een bruin hoofd heb, wat bij mij nogal snel gebeurd, ik hoor ze morgen al brommen "jaja en dat zegt dat ze ziek is, zucht".
Maar vond het ook wat te warm.

Ayciro de DVD is aangekomen, hoor :T Thanks nogmaals.
Zeg je toch gewoon dat het van bruinings crème komt die waar je de laatste tijd op TV mee wordt doodgegooid.
Of dat je als medicatie in de zon bent gekropen, erg gezond hoor zonnestralen zitten belangrijke vitaminen in.
Je kunt ook nog zeggen dat je ziek onder de hoogtezon bent gekropen omdat je het zo koud had, oh wacht ik denk niet dat ze dat met dit weer snel zullen geloven, tenzij je airco dan weer kapot is thuis :8
Maar als het goed is dan ben je nu weer op je werk, gaat het een beetje?

Als je behoefte hebt aan een versterkertje neem er dan a.u.b. eentje van mij. Kosten geen bezwaar zolang het maar niet boven de €5,00 komt, ik ben van plan deze maand een boel films in de bios te gaan kijken.
:D

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 26 apr 2007 08:41

Lem, koffie graag. Wordt je verdomme op je vrije dag uit je bed gedreund door een stelletje dakbedekkers die om half acht een of ander luidruchtig agrigaat aanzetten. (Om daar vervolgens ogenschijnlijk niets mee te doen) En ik was nog wel van plan een gat in de dag te slapen. }: Niet dus...

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 apr 2007 09:38

Dank je Ayciro een versterkertje gaat er altijd in, en onder de 5 Eur moet lukken.

Ach, had weinig kommentaar en dan nog trek ik me er niets van aan hoor. Het was wel zo dat 1 beveiligingsbeambte zei dat hij net zo bruin wilde worden als ik, ik zei tjaaaaa dat lukt je toch nooit :P Ach en de rest is druk met zichzelf.
En voor de rest met wat aspirine in me mik gaat het prima. Nog maar (bijna) anderhalve dag en dan is het weer lekker 3 daagies vrij daar denk ik dan maar aan :P

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 26 apr 2007 10:03

iedereen gratis drank, ik = jarig

Gesloten