Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
kNoe
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kNoe » 29 apr 2007 17:10

ik ben er weer! En het was fantastisch! Heb geweldig genoten, en best lekker gelopen! Ik deed uiteindelijk 30.06 over mijn 6.4 kilometer, 6 seconden boven m'n doelstelling, toch wel een beetje zuur. In het hele veld was ik 105e, van de 330 teams die meededen, had ik binnen het halve uur gelopen zat ik in de top 100..maarja, ik ben wel tevreden, er is nog genoeg ruimte voor verbetering derhalve.
Met m'n team ging het lekker, we zijn 113e geworden, met goede individuele prestaties erbij (top-20 plaatsen e.d.). Het team van m'n universiteit is 1e geworden, dat was ook wel mooi :)

Voordat ik moest lopen 1 uur geslapen 's nachts, zo'n vreselijk lawaai daar, echt niet normaal..dus geen optimale voorbereiding, daarna nog 24 uur doorgetrokken, en om half 2 vannacht was ik kapot..toen ben ik maar lekker gaan tukken, voldaan na een lange, zware en vooral ook hele warme dag! Om 7.10 (toen ik begon) was het geweldig loopweer, maar hoe verder de dag vorderde, des te warmer het werd..veel water drinken dus, liters zijn er door gegaan.

Al met al was het een geweldig weekend met heel veel gezelligheid en loopplezier, en ik wil nu volgend jaar al weer!

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 29 apr 2007 18:03

Klinkt goed kNoe, mooi om te horen dat het bevallen is. Nu heb je in ieder geval volgend jaar wel een mooi doel: onder het half uur lopen.

kNoe
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kNoe » 29 apr 2007 18:43

ErikSchierboom schreef:Klinkt goed kNoe, mooi om te horen dat het bevallen is. Nu heb je in ieder geval volgend jaar wel een mooi doel: onder het half uur lopen.
Volgend jaar wil ik wel graag een langere etappe lopen, 8.0 km ofzo, dat is ook wel gaaf :) Ik ga m'n trainingen volhouden, om zo steeds verder te komen :)

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 29 apr 2007 19:58

Kyrill schreef:Die mensen kunnen het gewoon niet meer aan. Voor de derde maal op rij kampioen van de erdivisie!
Feyenoord is nu nog slechts een midden motor.
AZ heeft enorm gefaald. Ajax ook. De beste van Nederland is PSV.
Helaas is Feijenoord een middenmoter. Hadden we maar een middenmotor, dan hadden we ten minste iets. Pilsje voor de mensen uit Rockcity.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 29 apr 2007 23:44

Lem geef mij nog even een milkshake, morgen einden lopen en vandaag heb ik ook al veel gedaan, maar afijn morgen is voor de lol, goh heb je nu al een oranje petje op?

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 30 apr 2007 04:16

Nou kNoe toch gefeliciteerd en zoals Erik ook al zei, fijn dat je het toch naar je zin gehad hebt. Nu volgend jaar de 8 km en inderdaad oefenen oefenen oefenen.

Lem, koffie graag, leuk versierd hoor, nee ik zet niet zo'n belachelijke hoed op, waar zie je me voor aan.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 apr 2007 10:08

2 stokbroodjes boursin graag..
..nee, ik doe niks met koninginnedag...allemaal hype net zoals voetbal of die bekende nederlandse sterren..niks voor mij allemaal, ik kan niet bergijpen waarom mensen zich zo druk maken om al die zaken...het koningshuis wat toch al niet helemaal zuiver is helemaal.
Oh, wat zijn ze toch populair die Willem en Maxima..ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk, nooit goed begrepen wat er nou zo bijzonder aan is.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 30 apr 2007 10:13

Inderdaad Emperor, afschaffen die poppenkast. Dubbele espresso graag.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 apr 2007 11:37

Nou ja, afschaffen vind ik wel wat veel van het goede, niet om het koningshuis want dat kan mij helemaal niets schelen en waar het koninklijk gezelschap heengaat kost het echt klauwen vol geld, nu 858.000 euro! :x waarvan het meeste geld opgaat aan de bescherming. Maar de festiviteiten en de vrije dag moeten er toch eigenlijk blijven, heeft Het Volk toch nog zoiets van brood en spelen. :D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 apr 2007 11:56

..8 van de 12 maanden zijn ze op vakantie..en Maxima is een hele slimme meid.

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 30 apr 2007 12:10

Cee van Lleef schreef:Hadden we maar een middenmotor, dan hadden we ten minste iets.
Wil je FC ADO Den Haag hebben? Van mij mag je! }:

Helaas heb ik het niet voor het zeggen...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 apr 2007 14:40

Red (zijn avatar) is op :

http://www.dutchstarcon.nl/josefbradna.php

aanwezig!

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 30 apr 2007 18:39

Een ochtend rommelmarkt leverde het volgende op:

- Duin (Dune) van Frank Herbert.
- Een paar leuke (koffie)blikken voor op mijn kamer.
- Een Sega Mega Drive met Sonic the Hedgehog 2 en een cartridge met daarop de klassiekers The Revenge of Shinobi, Streets of Rage en Golden Axe.

:T

En nu een kop koffie graag :).

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 30 apr 2007 18:42

Guido schreef:- Een Sega Mega Drive met Sonic the Hedgehog 2 en een cartridge met daarop de klassiekers The Revenge of Shinobi, Streets of Rage en Golden Axe.
Die had ik twee jaar geleden in m'n klauwen, maar die was er niet meer vlak erna. Dit jaar slechts twee gameboys (1989 en een color) inclusief 3 games voor in totaal 8 euro. Volgend jaar ga ik gewoon naar de stad.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 30 apr 2007 19:13

Ik heb er 13 euro voor neergelegd. De games zijn nog wel compleet. Het blijft vet om oude games en consoles van rommelmarkten op te pikken :).

Gesloten