Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 30 mei 2008 13:48

Pieternel schreef:
Ayciro schreef:En Lem geloof me maar het is alleen maar macho gedrag (ja ook van de vrouwen) ze bedoelen het allemaal niet zo.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt... ik heb op de barricaden gestaan om die rare pluizebol weer terug te krijgen toen 'ie ontslagen was. We hebben voor de deur protestliederen gezongen!
Het was hartje winter en zo koud dat we ons genoodzaakt zagen de gitaar op te stoken om niet te bevriezen.

dus... wat nou macho gedrag :wink:
ach wat nou hartje winter je bedoelt zomer man nou zit je wel erg veel te overdrijven zeg, en over dat opstoken van de gietaar dat zat anders in elkaar. jij was namelijk steeds bezig op dat ding te proberen te spelen maar het klonk totaal niet. Vandaar dat we dat ding wilden opstoken. :D

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 30 mei 2008 14:35

André van Helvoort schreef:ach wat nou hartje winter je bedoelt zomer man nou zit je wel erg veel te overdrijven zeg, en over dat opstoken van de gietaar dat zat anders in elkaar. jij was namelijk steeds bezig op dat ding te proberen te spelen maar het klonk totaal niet. Vandaar dat we dat ding wilden opstoken. :D
ech niet! :oops: :x

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 30 mei 2008 20:25

BArrrmannn, bierrrr. Vakantie!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 30 mei 2008 21:01

IK heb inderdaad de Lemming verscheidenen malen naar huis cq op vakantie gestuurd (one way ticket) en hem/haar/het te vervangen door een meer of minder abominabel of aimabel creatuur.

Helaas is dat telkenmale geen succes gebleken want om de een of andere (voor mij) ondoorgrondelijke reden geniet die zombierat from hell van een warm-koesterend forumboezem... :x
Blijkbaar is een heel stelletje lullo's m/v alhier freudiaans beladen met een peniskwijnende furry animal complex.

But, but... who's complaining ?

Lem, lief doch vies joekeltje van me, mag ik een dubbele espresso met een lekker Italiaans likeurtje.
Een verse roomboterwavelkoekjes erbij op een kek romeins schoteltje alsjeblief...eh prego !

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 30 mei 2008 22:14

Het was vandaag een aardige dag en ik ben op vrijdag om 15:00 vrij dus ik besloot even mijn motorledematen te strekken en los te gooien.

Wat ik niet wist is dat Touch mij van een afstandje zat te 'cammen'.
Nou ja, het resultaat van mijn motorgymnastiek is wel aardig voor een amateurtje.

Jammer overigens dat ze niet het vervolg gefilmd heeft, dat was toch wat heftiger.
Hier zie je alleen maar dat ik een beetje knullig bezig ben mijn banden op te warmen. :(

Ik snap alleen niet dat Touchwood niet begreep dat haar 'grappig' onzingebazel in (met name) het begin vastgelegd werd door de camera.
Het voegt verder weinig toe maar geeft toch een onthullend blikje achter de schermen van deze dame... Haar peilloze dieptes. :-?

Nou ja, kijk met een pilsje zou ik zeggen: View it!

Lem, doe mij nog een keer hetzelfde als eerder en doe Touch er ook maar een pokkebootje bij. :wink: :oops

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 30 mei 2008 22:20

die video word achteruit afgespeeld want ik kan ze niet verstaan, of vooruit en ze praten achterstevoren }:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 mei 2008 23:07

Dr. Strangelove schreef:Het was vandaag een aardige dag en ik ben op vrijdag om 15:00 vrij dus ik besloot even mijn motorledematen te strekken en los te gooien.

Wat ik niet wist is dat Touch mij van een afstandje zat te 'cammen'.
Nou ja, het resultaat van mijn motorgymnastiek is wel aardig voor een amateurtje.

Jammer overigens dat ze niet het vervolg gefilmd heeft, dat was toch wat heftiger.
Hier zie je alleen maar dat ik een beetje knullig bezig ben mijn banden op te warmen. :(

Ik snap alleen niet dat Touchwood niet begreep dat haar 'grappig' onzingebazel in (met name) het begin vastgelegd werd door de camera.
Het voegt verder weinig toe maar geeft toch een onthullend blikje achter de schermen van deze dame... Haar peilloze dieptes. :-?

Nou ja, kijk met een pilsje zou ik zeggen: View it!

Lem, doe mij nog een keer hetzelfde als eerder en doe Touch er ook maar een pokkebootje bij. :wink: :oops
Ja hoor we worden bescheiden! Man dit is grandioos van mij een 10 met een griffel, je gaat echt eerdaags oerend hard, maar wel uitkijken dan dat kan heel verkeerd aflopen, maar ik vind dit echt heel knap! Overigens wist ik niet dat Touchie nu ook al Japans kan spreken.

Haal voor jullie allemaal maar wat te drinken, lemming heb ik toch stukken liever dan die ontblote dames bij mijn tafeltje en Yab Yum heeft het ook niet gehaald. Proost mensen, lem ik graag een portje.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 mei 2008 23:32

Is het Japans, ja ? Warempel wat een ongekende talenknobbel heb ik toch. Ben blij dat ik dit keer niet achterop gezeten was, dan had ik vast geschaafde knieën gehad zo zonder beschermend broekje (Nee, ik héb 't niet over Tena Lady, gossamme zeg !)

Lemming, lekker diertje van me; schrijf dat portje maar op mijn rekening (sushi bij, Ann ?)
Ik zag je post op je webspace... Mooi hoor... :oops:

Doe mij maar iets fris, Lemming. Heb 't een beetje warm gekregen. :}

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 31 mei 2008 00:12

Nog een grote pils Lem. De laatste. Morgen richting het vliegveld van de hoofdstad op mijn gemakje. Komende weken bier van onbekende kwaliteit op grote hoogte. En heb je een asbak? Als ik terugkom mag je al bijna niet meer roken hier...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 mei 2008 12:31

Touchie op mijn leeftijd begin je nu met "er was eens", maar ik zat vroeger ontzettend graag achterop een motor, vrienden van mij (vriendinnen had ik haast niet, tutjes die het alleen over jongens hadden en giechelde, yak) hadden Harley Davidsons en dat vond ik helemaal het einde! Maar hier had ik ook niet graag achterop gezeten het loopt zo beroerd zonder knietjes. :wink: Tena Lady helpt echt niet voor knieën :N Overigens - glaag sushi bij - en bedankt voor het portje neem ook wat van mij te drinken en dat ik op mijn space iedereen heb bedankt is toch logisch?

Cee ehh heb ik iets gemist? Kan zo maar hoor mijn hersens zijn een beetje overwerkt, maar komende weken bier van onbekende kwaliteit op grote hoogte? Als je met vakantie gaat zit je toch niet constant in een vliegtuig? In ieder geval heel fijne dagen/weken toegewenst.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 31 mei 2008 19:24

Ai ai soms zit ik hier toch achter mijn pc bijna in mijn broek te plassen van alle reacties hier (voor de zekerheid maar Tena Lady gaan dragen denk ik 8) :D :lol: )

Na een zware week toch altijd weer een ontlading.
Bedankt iedereen voor al die mooie, leuke, ontroerende, idiote verhalen.
Vooral doorgaan :T

Rondje van mij.

Ik neem een bacootje doe maar extra veel van de ba.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 mei 2008 22:34

Yep ik weet het alweer laat, maar Ayciro die consumptie laat ik me natuurlijk niet voorbij gaan, proost meisz. Lééém een zoete witte wijn graag, ja natuurlijk op de rekening van die dame met dat pak inlegkruisjes. :wink:

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 01 jun 2008 00:51

Doe mij maar een koud groot glas frisdrank, heb ik wel nodig na vandaag 11 miles gelopen te hebben, heb ik 2 uur en 44 min over gedaan en nog weggeweest daarna en weer 11 mile terug maar dan met fiets.
Erg lichamelijk veel gedaan.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 jun 2008 11:06

Doe mij maar een sinaasappelsap.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 01 jun 2008 18:13

Ayciro schreef:Ai ai soms zit ik hier toch achter mijn pc bijna in mijn broek te plassen van alle reacties hier. Na een zware week toch altijd weer een ontlading.
(voor de zekerheid maar Tena Lady gaan dragen denk ik 8) :D :lol: )
Héél verstandig, wat wil je ook als je het een godganse week op loopt te houden.
Ann schreef:Tena Lady helpt echt niet voor knieën :N
Je kunt ze er toch óp plakken ?

Goed, genoeg gezever: Lemming, wat staat er op het menu ? 'I had readied a hearty breakfast for tonight we dine in Hell !'

"300" gezien...
Afbeelding

Maar doe in plaats daarvan maar een lekker bordje chili, rattebeest...
300 doet me wel een beetje aan je denken, overigens B-)
Afbeelding

Gesloten