Oh ja, nou ga je me natuurlijk proberen wijs te maken dat je die link zelf nog niet gelegd had?Dr. Strangelove schreef:Wat is die Patrob toch een vuildenkende pervert ! BAH !
Uw barman vanavond!
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Cola graag, kan ik wel gebruiken na die laannggee uitleg
http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 302#435302

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 302#435302

Inderdaad tegen aan "gekeerd"... dus ik hoop niet dat je je beledigd voelt als ik je paaltje even afsla?Touchwood schreef:Oei, toch niet per ongeluk tegenaan geparkeerd![]()
Doc. ligt reeds uitgestrekt (zeker door de vele consternatie van vandaag)maar neem namens hem een Amsterdammertje voor bij de neut...

- Touchwood
- Walk of Fame
Op het gevaar af om onder de smeerkezen, de preverts en andere perverse vuildenkers geschaard te worden moet ik er hier toch echt even op wijzen dat het niet míjn paaltje was.
Maar alle gekheid op een paaltje, hoop dat de schade en schrik een beetje binnen de perken is gebleven. Neem je volgende neut van mij.

Maar alle gekheid op een paaltje, hoop dat de schade en schrik een beetje binnen de perken is gebleven. Neem je volgende neut van mij.
Vond het een aardige deuk voor zo'n heel klein tikje... maar ja... het is maar blik (zeggen ze).Touchwood schreef:Maar alle gekheid op een paaltje, hoop dat de schade en schrik een beetje binnen de perken is gebleven. Neem je volgende neut van mij.

Is gewoon jammer.
Doe mij dan maar een herfstbokje...

- Touchwood
- Walk of Fame
Dat is inderdaad jammer. Waar zijn de flexibele paaltjes wanneer je ze nodig hebt...Pieternel schreef:[...]Is gewoon jammer.
Doe mij dan maar een herfstbokje...

Nee, echt, ze bestaan heus:

Het commentaar erbij is echter op z'n minst wat dubieus:
* Soooo what, wat kan dat schelen dat die paaltjes beschadigd raken of niet, als de auto maar heel blijft, waar gaat het nou om! Stelletje nitwits. En herstelkosten voor wat?! Voor die paaltjes zeker?! Tsssk...Infrasigna schreef:De RO-CYCLE verkeerspalen zijn uitermate flexibel. *In geval van een botsing kunnen ze 90° buigen zonder beschadigd te raken, waarna ze hun oorspronkelijke stand weer innemen als de belasting wordt verwijderd. Dankzij deze eigenschap zijn de herstelkosten na een botsing zeer gering.

Nou ja, het lijkt me hoe dan ook wel een uitkomst.
Ik zie trouwens dat de verguisde paaltjes bij emperor nog gretig aftrek hebben gevonden (ghehe, ooooh... zeg ik nou dan weer, eerlijk waar, het floepte er zo uit...)

But ! Enough over paaltjes, Lemming... een herfstbokje voor Pieternel en mag ik ook een out-of-season-maar-O-zo-heerlijk Kersenbiertje ? Wel van Lindemans, iets anders blief ik niet.

- WizardAwayFromOss
- Bijrol
- Contacteer:
Zoals je kan zien uitstekend, vooral in een drukke trein, als zelfs de Japanners jaloers zitten toe te kijkenMegalomaniac schreef:Hoe bevalt die netbook eigenlijk op reis?

Na een paar geweldige dagen in de Japanse Alpen zijn we vanavond in Tokyo aangekomen, ik voel me al weer helemaal thuis. Vanmiddag heb ik ook eindelijk Mount Fuji eens goed kunnen aanschouwen, toch wel indrukwekkend. En daarna lekker eten met, jawel, warme sake erbij! Het is af en toe wel een beetje zoeken om in die kleine dorpjes waar men het bestaan van de Engelse taal nog niet ontdekt heeft te kunnen komen, maar desondanks blijft reizen met de trein hier nauwelijks lastiger maar wel veel comfortabeler dan in Nederland.
En niet onbelangrijk: ik heb vandaag de nieuwe winter-Pocky's ontdekt, met een extra dikke laag chocolade, jammie! M'n tas zal op de terugweg bomvol zitten met die krengen...