Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 mar 2009 14:36

PascalE schreef:Iets waarmee ik tot leven kom aub.
Afbeelding :-?
Laatst gewijzigd door Touchwood op 29 mar 2009 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 29 mar 2009 14:37

Touchwood schreef:Afbeelding :-?
Nee dat zou me niet goed doen denk ik :P.

Glas thee met honing of iets dergelijks will do the job.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 mar 2009 14:39

Dat ze daar in die ziekenhuizen nou nooit aan denken... :wink:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 29 mar 2009 17:20

Touchwood schreef:Schuift hier nu net een dikke wolk voor de zon, maar dat zal hopelijk niet te lang duren. Hé... lekker zo'n zonnetje.
..het regent hier nu ook, maar zelfs daar kan ik van genieten..heerlijk binnen, met een bord lekker eten, de kachel aan, en een goed glas wijn erbij..en het geluid van regen tikkend tegen het raam..lekker vroeg naar bed met een goed boek erbij denk ik heerlijk.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 29 mar 2009 18:54

Touchwood schreef:Schuift hier nu net een dikke wolk voor de zon,

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 mar 2009 20:55

Mooi, emperor. Volgens mij ken ik van hen alleen maar 'Witch Queen of New Orleans'

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 30 mar 2009 13:52

Zo, net terug van een 2e gesprek bij een hotel. Bij de eerste sollicitatie waren er 6 kandidaten, nu is dit teruggeschroeft naar 2, waaronder ik dus :)
Morgen krijg ik te horen of ik het geworden ben.
Na al dat gepraat, beetje droge mond...Colaatje?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 mar 2009 15:31

Touchwood schreef:Mooi, emperor. Volgens mij ken ik van hen alleen maar 'Witch Queen of New Orleans'
..en Wounded Knee niet?..dat was toch wel de populairste single hier..nr.1 hit in de top 40 van 1973..
Redbone moest trouwens deze singles (30 stuks) uit Amerika Europa binnensmokkelen, omdat het verboden was dergelijke propaganda naar buiten te brengen..kan je nagaan als je als bevolking van je eigen land eerst wordt genaaid door al je bezittingen af te pakken, en je land en je voedselvoorziening uit te roeien (voor de lol), je familie vermoord en je volk systematisch uit te roeien, en dan moet je ook nog eens je mond houden over de grote laatste slachting en het verraad bij Wounded Knee..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Wounded_Knee

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 mar 2009 16:20

Ach, tuurlijk wel; Wounded Knee ken ik ook.Afbeelding De liedjes zijn wel bekend, maar de naam Redbone dan weer minder. En dan wordt het lastig ascociëren, hè...

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 30 mar 2009 17:10

Lem doe mij eens een pilsje ben er al een tijdje niet meer geweest.

Heb ik nog een openstaande rekening en die moet ik eerst betalen voordat ik een nieuw pilsje krijg? En je vraagt er ook nog eens rente over de dagen dat ik niet betaald heb. Wat een warm welkom toch weer Lem. :(

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 mar 2009 17:12

ghehe..maakt niet uit joh, het is maar een liedje en niet iedereen zal het meteen wat zeggen..ik ben al Redbone fan vanaf mijn 12e ongeveer dus ik weet er wel iets vanaf.. :wink:
Ik zal dat ongetwijfeld met andere bands en liedjes hebben die ik niet direct plaatsen kan..zo heb ik een collega die bijna alle hitnoteringen van de afgelopen 30 jaar in zijn hoofd heeft zitten..als er een liedje op de radio is..ik noem maar wat: The Animals - House of the Rising Sun..dan weet hij je precies te vertellen wanneer en op welke plek dat nummer genoteerd stond in dat jaar..opmerkelijk.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 30 mar 2009 18:13

emperor schreef:ghehe..maakt niet uit joh, het is maar een liedje en niet iedereen zal het meteen wat zeggen..ik ben al Redbone fan vanaf mijn 12e ongeveer dus ik weet er wel iets vanaf.. :wink:
Ik zal dat ongetwijfeld met andere bands en liedjes hebben die ik niet direct plaatsen kan..zo heb ik een collega die bijna alle hitnoteringen van de afgelopen 30 jaar in zijn hoofd heeft zitten..als er een liedje op de radio is..ik noem maar wat: The Animals - House of the Rising Sun..dan weet hij je precies te vertellen wanneer en op welke plek dat nummer genoteerd stond in dat jaar..opmerkelijk.
Iets van een goed geheugen en een tik denk ik. Is verder alles goed met hem :).

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 mar 2009 18:37

André van Helvoort schreef:Iets van een goed geheugen en een tik denk ik. Is verder alles goed met hem :).
..dat laatste kan kloppen (maar niet van de malle molen) de man is karate/freefight/kickboks leraar, en won zelfs brons met zijn team op de wereldkampioenschappen in Afrika..het jaar is me ontsprongen.
Laatst gewijzigd door emperor op 30 mar 2009 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 30 mar 2009 18:37

Galerius, leuk je weer eens te zien. Neem dat drankje maar op mijn kosten, heb ik tenminste weer een leuke avatar om naar te kijken.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 30 mar 2009 18:41

ErikSchierboom schreef:Galerius, leuk je weer eens te zien. Neem dat drankje maar op mijn kosten, heb ik tenminste weer een leuke avatar om naar te kijken.
Dus jij wilt zeggen dat die van mij niet mooi is :-? :x

Gesloten