japans?..is heel makkelijk hoor, is gewoon Russisch achterstevoren.WizardOfOss schreef:Lem, doe mij eens een sake. Heb net een cursus Japans besteld (en ik ben al zo'n talenwonder....not), kan ik me tenminste daarop voorbereiden...
Uw barman vanavond!
Re: Uw barman vanavond!
Maar ken jij wel russisch dan?emperor schreef:japans?..is heel makkelijk hoor, is gewoon Russisch achterstevoren.WizardOfOss schreef:Lem, doe mij eens een sake. Heb net een cursus Japans besteld (en ik ben al zo'n talenwonder....not), kan ik me tenminste daarop voorbereiden...
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hcsissur dus eigenlijk? Zou kunnen. Maar aangezien mijn kennis van Russisch zich beperkt tot vodka, Lada en perestrojka schiet dat ook niet echt op...
maakt niet zoveel uit..mijn japans beperkt zich tot wat ik heb gehoord in Kill Bill.WizardOfOss schreef:Hcsissur dus eigenlijk? Zou kunnen. Maar aangezien mijn kennis van Russisch zich beperkt tot vodka, Lada en perestrojka schiet dat ook niet echt op...

en moet je kijken..ik weet me overal wel verstaanbaar te maken.
Laatst gewijzigd door emperor op 21 aug 2010 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Pizza time:
PIZZA 4 CHEESE
Tomatensaus, mozzarella, Rode Cheddar, Hollandse Goudse en gorgonzola.
30cm New York Style..
PIZZA 4 CHEESE
Tomatensaus, mozzarella, Rode Cheddar, Hollandse Goudse en gorgonzola.
30cm New York Style..

Pssst, mag ik een paar druppels Irish in m'n koffie? Thanks Lem! 

Waar hang je toch in godsnaam uit Zeurdoos!?! Ik zie je naam onderin wel eens verschijnen als je een kijkje komt nemen, maar voor de rest zie ik helaas geen reacties... Leuk dat je er in ieder geval weer even bent! 

Lééééhéééém !
Doe mij even een koppie thee.
Doe mij even een koppie thee.
- sickboy1984
- Regisseur
He je bent er nog??
nog niks aan het rommelen in je buik.
nog niks aan het rommelen in je buik.
Genoeg aan het rommelen....
Maar ik geloof dat ik een goed gasthuis ben en ze nog even lekker zit.
Hopelijk duurt het niet lang meer. Ik geloof dat ik het wachten wel een beetje zat ben....
Lem, doe iedereen hier maar eens een dikke koek bij de koffie of thee.
Maar ik geloof dat ik een goed gasthuis ben en ze nog even lekker zit.
Hopelijk duurt het niet lang meer. Ik geloof dat ik het wachten wel een beetje zat ben....

Lem, doe iedereen hier maar eens een dikke koek bij de koffie of thee.

Oh, hier en daar hang ik uitRich Art schreef:Waar hang je toch in godsnaam uit Zeurdoos!?! Ik zie je naam onderin wel eens verschijnen als je een kijkje komt nemen, maar voor de rest zie ik helaas geen reacties... Leuk dat je er in ieder geval weer even bent!

Anyway, drank voor iedereen!

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Nou ik lust er wel eentje dan
Feestweek hier in het dorp, vanavond moet het weer gaan gebeuren

Feestweek hier in het dorp, vanavond moet het weer gaan gebeuren

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Touch en ik gaan vanavond naar de jeugdige avonduitzending van Inception.
Eindelijk ja !
We zitten nu al ruim een half uur te wachten tot we kunnen vertrekken na het consumeren van twee Dr. Oetker (een collega van me..) Casa di Mama pizza's.
Het lijkt me een prima gelegenheid van het nuttigen van verse sterke koffie en een heerlijke gevulde koek van Shine !
Bedankt Shine en ik hoop dat het allemaal snel gladjes en soepeltjes van je af moge glijden en dat je snel beiden in goede gezondheid thuis met z'n drietjes mag zijn.
Eindelijk ja !
We zitten nu al ruim een half uur te wachten tot we kunnen vertrekken na het consumeren van twee Dr. Oetker (een collega van me..) Casa di Mama pizza's.
Het lijkt me een prima gelegenheid van het nuttigen van verse sterke koffie en een heerlijke gevulde koek van Shine !
Bedankt Shine en ik hoop dat het allemaal snel gladjes en soepeltjes van je af moge glijden en dat je snel beiden in goede gezondheid thuis met z'n drietjes mag zijn.
..aan Dr's geen gebrek daar!Dr. Strangelove schreef: We zitten nu al ruim een half uur te wachten tot we kunnen vertrekken na het consumeren van twee Dr. Oetker (een collega van me..) Casa di Mama pizza's.
- sickboy1984
- Regisseur
Doe mij maar een heerlijke tosti, dit keer zonder haren smerig beest.
Trouwens ik heb kyrill al een aantal niet gezien volgens mij.
Trouwens ik heb kyrill al een aantal niet gezien volgens mij.