Uw barman vanavond!
-
- Regisseur
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb een enorme honger. Lem, doe mij maar een uitsmijter met spek, kaas..., welja gooi die ham er ook nog maar bij. Rosbief ook? Welja, doe maar en geef ook gelijk maar een half litertje versgeperste jus...
Nee! Niet in de pan bij die eieren gek! Gewoon in een glas,... dank je.
Hmm, lintwormpje misschien, euhh goede sex?? Oepss mag dat wel hierLuciusMalfoy schreef:Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb een enorme honger. Lem, doe mij maar een uitsmijter met spek, kaas..., welja gooi die ham er ook nog maar bij. Rosbief ook? Welja, doe maar en geef ook gelijk maar een half litertje versgeperste jus...

- sickboy1984
- Regisseur
Doe mij ook maar zo´n heerlijke uitsmijter met kaas en spek, ik heb ook enorme honger en nee jacq, dat komt niet door de goede snack, gisteren avond wat wezen drinken en nu voel ik me wat brakjes en na een stevig ontbijt voel ik me altijd een stuk beter.
Oh ja lem doe ook nog maar een bakkie pleur en een kano.
Oh ja lem doe ook nog maar een bakkie pleur en een kano.
Goede seks is geen probleem hier, maar bij middelmatige seks moeten we toch echt een streep trekken, dat kunnen we hier niet hebben, om over slechte seks maar te zwijgen.jacq schreef:euhh goede sex?? Oepss mag dat wel hier
Oh, en nog iets: als het maar niet te veel ruikt, de koffie moet me wel blijven smaken.
-
- Regisseur
jacq schreef:euhh goede sex?? Oepss mag dat wel hier

-
- Regisseur
Oh nou, het is alleen maar het lekkerste wat je zo ongeveer kan eten hier op deze aardkloot...jacq schreef:Lucius geen idee wat sashimi is
Uitleg
Ziet er goed uit hoor op het plaatje, maar snap nu waarom je nog honger hebt. Of althans een leeg gevoel.LuciusMalfoy schreef:Oh nou, het is alleen maar het lekkerste wat je zo ongeveer kan eten hier op deze aardkloot...jacq schreef:Lucius geen idee wat sashimi is
Uitleg
Quote: Sashimi is often the first course in a formal Japanese meal.
-
- Regisseur
En als je dan ook nog eens bedenkt dat zo'n formal Japanese meal meestal uit een stuk of 10 'kleinere' gangen bestaat, snap je dat de eerste gang niet zo groot is...jacq schreef:Ziet er goed uit hoor op het plaatje, maar snap nu waarom je nog honger hebt. Of althans een leeg gevoel.
Quote: Sashimi is often the first course in a formal Japanese meal.
Ik had trouwens gisteren wel wat meer dan een 'normale' hoeveelheid hoor, kwam er wat kleding langsbrengen en kreeg een bak zalm en tonijn-sashimi mee als dank. Krijg er spontaan weer honger van, als ik eraan terugdenk.
LuciusMalfoy schreef:Krijg er spontaan weer honger van, als ik eraan terugdenk.

Zit ik verdomme nu naar mijn broodje filet en een broodje kaas te staren dat ik als lunch gehaald heb terwijl er een Aziatische traiteur om de hoek zit

Hoog tijd dat de Lem een restaurantdependance krijgt! Maar dan niet met die pluizenbal achter het fornuis.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Met al dat gepraat over heerlijk eten heb ik trek gekregen. Lem het is voor mij nog geen etenstijd, maar doe maar een broodje brie met sla enz. en een kop koffie.
Jacq, hoe krijg je het voor elkaar, nooit de deur dichtslaan als je hoofd nog binnen is hoor.
Maar knap vervelend iets aan je hand. Neem maar een broodje met iets erop wat jij lekker vindt.
Jacq, hoe krijg je het voor elkaar, nooit de deur dichtslaan als je hoofd nog binnen is hoor.

Tja Ann, zat al binnen met mijn linkerhandje op het dak (half), met de rechter moeilijk te doen met de veligheidsriem. Ging niet en dacht dan niet dus trok met rechterhand keihard de deur dicht, even vergeten dat mijn linkerhandje zich nog half op het dak bevond. Was even sprakeloos, van mijn eigen domheid wel te verstaan
Maar bedankt ik neem een lekker broodje gezond, altijd lekker

Maar bedankt ik neem een lekker broodje gezond, altijd lekker