Uw barman vanavond!

Bar is open!
Gesloten
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 04 nov 2005 23:15

Afbeelding

Rondje op mijn rekening!

Laat ik zelf maar vast het goede voorbeeld geven, haal die fles Jack Daniel's eens tevoorschijn knaagdier!

(ach, waarschijnlijk weten ze het in de resterende wedstrijden wel weer te verkloten...)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 nov 2005 02:02

JB schreef:Hoog tijd dat de Lem een restaurantdependance krijgt! Maar dan niet met die pluizenbal achter het fornuis.
Deze man heeft Lem ooit Aikido bijgebracht:
Afbeelding
Misschien een idee?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 nov 2005 02:19

Colonel_Kurz schreef:
JB schreef:Hoog tijd dat de Lem een restaurantdependance krijgt! Maar dan niet met die pluizenbal achter het fornuis.
Deze man heeft Lem ooit Aikido bijgebracht:
Afbeelding
Misschien een idee?
Goed idee, dan krijgen we voortaan misschien wel heel aparte hapjes en daar ben ik wel voor in. :Y

Lem een pilsje graag, even het vocht aanvullen dat ik vandaag kwijt ben geraakt door het zweten.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 nov 2005 11:06

Kurz, uitstekend idee. Regel jij hem; met jouw gouden ster zul je immers indruk maken op elke kok!

Lem, prego, met dit schiterend weer een Italiaans ontbijtje graag: een cappuccino en een brioche! En natuurlijk staand. Grazie!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 nov 2005 11:50

JB schreef:Kurz, uitstekend idee. Regel jij hem; met jouw gouden ster zul je immers indruk maken op elke kok!
De bouw van de nieuwe "eetvleugel" is begonnen.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 nov 2005 11:54

Colonel_Kurz schreef:
JB schreef:Kurz, uitstekend idee. Regel jij hem; met jouw gouden ster zul je immers indruk maken op elke kok!
:8 Ik ben er klaar voor!

Afbeelding

Hij gaat natuurlijk voornamelijk filmmenu's bereiden, mag ik aannemen? Makkelijk te eten tijdens het kijken (waarmee je niet niet teveel zult knoeien), en eenvoudige doch voedzame maaltijden waarmee je voldaan en op tijd klaar mee bent om naar de bioscoop te gaan?

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 05 nov 2005 12:31

JB schreef:
Colonel_Kurz schreef:
:8 Ik ben er klaar voor!

Afbeelding

Hij gaat natuurlijk voornamelijk filmmenu's bereiden, mag ik aannemen? Makkelijk te eten tijdens het kijken (waarmee je niet niet teveel zult knoeien), en eenvoudige doch voedzame maaltijden waarmee je voldaan en op tijd klaar mee bent om naar de bioscoop te gaan?
Eten met een bepaalde vork-vastigheid zul je bedoelen. Het type eten wat de afstand van je schoot tot je mond, zonder al te veel kan afleggen. Ideaal wanneer je aan een beeldbuis gekluisterd zit.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 nov 2005 13:28

KoenZ schreef:Eten met een bepaalde vork-vastigheid zul je bedoelen. Het type eten wat de afstand van je schoot tot je mond, zonder al te veel kan afleggen. Ideaal wanneer je aan een beeldbuis gekluisterd zit.
:Y

En misschien ook thema-avonden: zoals de Amelie-avond met gegrilde kip, de Deerhunteravond met wildbraad; de Oldboy-avond met met superverse calameres, en de Hannibalavond met eh ... niertjes en hersenen?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 05 nov 2005 14:48

..Lem,als JafJoe hier 'opduikt' :lol: geef hem maar wat op mijn rekening..en doe mij maar een lekker bakkie koffie nu. :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 05 nov 2005 14:50

JB schreef:en de Hannibalavond met eh ... niertjes en hersenen?
ohja!..samen met zo eentje dan:
Afbeelding

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 05 nov 2005 15:02

emperor schreef:..Lem,als JafJoe hier 'opduikt' :lol: geef hem maar wat op mijn rekening..en doe mij maar een lekker bakkie koffie nu. :T
Dank je! Voor mij ook een bakkie troost, Lem.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 nov 2005 15:30

Hoi lem, snel even een kop koffie, het sop wacht. :x

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 05 nov 2005 16:10

Colonel_Kurz schreef:Deze man heeft Lem ooit Aikido bijgebracht:
[plaatje]
Misschien een idee?
Ik zie dat het getimmer in de vleugel hiernaast is losgebarsten? Prachtig, maar ik heb een paar kleine aanmerkingen. De teppan moet voot het mooie iets hoger zodat we er makkelijker aan kunnen schuifen en ik raad jullie aan om de plafonds ook iets te verhogen. Waarom?
Afbeelding

En JB, als jij het waagt om Japans met mes en vork te gaan zitten eten laat ik je er zonder pardon uitzetten. Dan doe je het maar weer met de belegde broodjes van de Lemming...

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 05 nov 2005 17:49

Ziet er goed uit hoor. Lem vino. Nee een fles, heb nog een hele avond te gaan gek. Dat lukt me niet met één glaasje, althans niet op de zaterdagavond :P

Haha zie dat Apeldoorn ook goed gaat in de competitie, nou ja ze staan nog niet op de laatste plaats.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 nov 2005 17:53

LuciusMalfoy schreef: JB, als jij het waagt om Japans met mes en vork te gaan zitten eten laat ik je er zonder pardon uitzetten. Dan doe je het maar weer met de belegde broodjes van de Lemming...
Heb ik gezegd dat ik aanschoof voor Japans? Ga jij me hier een beetje voor culinair barbaar zitten uitmaken? Ik at waarschijnlijk al met chopsticks toen jij nog aan de tepel van je moeder zat te zuigen!

Daarbij, teppan met messentrucjes en vuurspelerij is alleen voor toeristen, ouwe, dat zie je in een echt Japans restaurant niet gebeuren.

Eh Lem, de maag knort ... broodje bal graag, met jus.

Gesloten