Vergaat de wereld dan weer?..damn..weer gemist!Colonel_Kurz schreef:Of hij is zich al een maand aan het voorbereiden op vanavond zes uur.
Uw barman vanavond!
Re: Uw barman vanavond!
..jij bent hier ook niet weg te branden hè?AvHelvoort schreef: Ben ik het niet mee eens, Ik vindt bruin brood lekkerder dan wit
alleen als het om broodjes gaat is wit lekkerder.
Had je dat gewild dan?emperor schreef:..jij bent hier ook niet weg te branden hè?AvHelvoort schreef: Ben ik het niet mee eens, Ik vind bruin brood lekkerder dan wit
alleen als het om broodjes gaat is wit lekkerder.
waarom zou ik?AvHelvoort schreef: Had je dat gewild dan?
..koffie graag altijd lekker een bakkie koffie terwijl je geniet van de harde wind die om het huis waait en giert..terwijl je eigenlijk in de zon kan zitten vreemd weer, maar wel lekker.
Weet niet misschien had jij daar een reden voor die ik niet weet.emperor schreef:waarom zou ik?AvHelvoort schreef: Had je dat gewild dan?
Maar gelukkig mag ik nog steeds blijven van jouw, al ben ik van Sha niet helamaal zeker, aangezien die een plaatje plaatst van 1pixel genaamd brrr. En ik niet weet wat hij daarmee bedoeld.
Lem mag ik een glas cola van je nu ik hier nog steeds langs mag komen.
1 pixel?
Het is gewoon een groot plaatje hoor
Ik vond het gesprekje nogal een kille sfeer hebben, terwijl het hier normaal altijd zo vrolijk en gezellig is... vandaar de brrr.

Ik vond het gesprekje nogal een kille sfeer hebben, terwijl het hier normaal altijd zo vrolijk en gezellig is... vandaar de brrr.
Sha schreef:1 pixel?

Maar op het forum is het plaatje niet te zien en als ik het adres van het plaatje kopieer naar de adres balk komt er in een pop-up te staan de het een gif-plaatje is van 1x1 pixel

Ander plaatje dan... anders staat m'n bijdrage aan dit topic ook weer zo stom 

..nah, ik dacht gewoon even hardop, that's all.AvHelvoort schreef: Weet niet misschien had jij daar een reden voor die ik niet weet.
zet die maar op mijn rek. voor de schrik, en doe mij maar 2 cheeseburgers.AvHelvoort schreef: Lem mag ik een glas cola van je nu ik hier nog steeds langs mag komen.
en een Guinness als je toch bezig bent.

Pils en een bakje met borrelhapjes graag.
Proost op geen einde van de wereld tot 2012.
Ik heb mijn geld immers op 2012 gezet. 
Proost op geen einde van de wereld tot 2012.

a dankje emperor, dat is aardigemperor schreef:..nah, ik dacht gewoon even hardop, that's all.AvHelvoort schreef: Weet niet misschien had jij daar een reden voor die ik niet weet.zet die maar op mijn rek. voor de schrik, en doe mij maar 2 cheeseburgers.AvHelvoort schreef: Lem mag ik een glas cola van je nu ik hier nog steeds langs mag komen.
en een Guinness als je toch bezig bent.
Ik ben ook aardig, voor aardige mensen.AvHelvoort schreef: a dankje emperor, dat is aardig

- Touchwood
- Walk of Fame
Hè, ik ben blij je weer terug te zien Emperor. Nu gáát het tenminste weer ergens over...
over BROOD !
over BROOD !