FilmTotaal Tour Pool 2006

Bar is open!
Plaats reactie
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 30 jun 2006 10:44

hermit elephant schreef:SportOne.nl meldt dat Hinault, betrokken bij de organisatie van de Tour, heeft gezegd dat 15 van de 20 namen op de lijst uitgesloten zullen worden van deelname...
Of het wordt een hele saaie (als er maar één favoriet overblijft) of een ongelooflijk spannende tour waarin alles openligt en het tweede echelon mag gaan strijden om de eer maar waarvan hun conditie maar moet blijken opgewassen te zijn voor de druk en duur.

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 30 jun 2006 10:59

En hier een langere lijst. Geen idee hoe betrouwbaar dit is, maar welk 'nieuws' is dat in dit stadium nog wel?

- Equipo Astaná-Wurth:
MICHELE SCARPONI
MARCOS SERRANO
DAVID ETXEBARRIA
JOSEBA BELOKI
ANGEL VICIOSO
ISIDRO NOZAL
UNAI OSA
JORG JAKSCHE
GIAMPAOLO CARUSO

- C.S.C.:
IVAN BASSO

- Caisse D'Espagne-Illes Balears:
CONSTANTINO ZABALLA

- Saunier Duval:
CARLOS ZARATE

- AG2R:
FRANCISCO MANCEBO

- T-Mobile:
JAN ULLRICH
OSCAR SEVILLA

- Phonak:
ENRIQUE GUTIERREZ
IGNACIO GUTIERREZ

- Comunitat Valenciana:
VICENTE BALLESTER
DAVID BERNABEU
DAVID BLANCO
JOSE ADRIAN BONILLA
JUAN GOMIS
ELADIO JIMENEZ
DAVID LATASA
JAVIER PASCUAL RODRIGUEZ
RUBEN PLAZA
JOSE LUIS MARTINEZ
MANUEL LLORET
ANTONIO OLMO
DAVID MUÑOZ
JAVIER CHERRO
JAVIER PASCUAL LLORENTE (ex corredor y actual técnico)

- Unibet.com:
CARLOS GARCIA QUESADA

- Actualmente retirados o suspendidos por dopaje:
ROBERTO HERAS
ANGEL CASERO
IGOR GONZALEZ DE GALDEANO
SANTIAGO PEREZ
TYLER HAMILTON ...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 30 jun 2006 11:06

pfieuw, als die lijst klopt, vallen er voor mij naast Ullrich nog maar 2 af..

Owja, Boonen heb ik niet zo heel veel vertrouwen in. Hij heeft een week terug ofzo nog aangegeven dat hij een hekel heeft aan de stress en alle gehaastheid van de Tour en dat hij het daarom niets aan vindt. Nouja, als de motivatie er niet is, dan zal er ook niet zoveel gewonnen worden.

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 30 jun 2006 11:33

Ik denk dat je Boonen best kunt motiveren door 'm even deze
Afbeelding
foto te tonen...

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 30 jun 2006 11:39

It's official! Riis bevestigt het terugtrekken van Basso, en inmiddels is ook Mancebo aan die lijst toegevoegd.

Allemaal snel je pooltje veranderen!

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 30 jun 2006 11:47

hermit elephant schreef:It's official! Riis bevestigt het terugtrekken van Basso, en inmiddels is ook Mancebo aan die lijst toegevoegd.

Ik wacht er tot morgen mee, wie weet hoe vaak ik 'm nu nog zal moeten veranderen!

Niet te geloven dit. Stel je voor dat Armstrong nog had gereden dit jaar, waren alle uitdagers al weg en had ie het met twee vingers in zijn neus uitgereden.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 30 jun 2006 11:51

Pffrt, wat blijft er nog van deze Tour over? Ullrich weg, Sevilla weg, Mancebo weg, Basso weg. Zijn niet de minste namen.

Geluk bij een ongeluk: Flecha en Mentsjov van Rabobank schijnen niet op de lijst te staan.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 30 jun 2006 12:03

JB schreef:
hermit elephant schreef:It's official! Riis bevestigt het terugtrekken van Basso, en inmiddels is ook Mancebo aan die lijst toegevoegd.

Ik wacht er tot morgen mee, wie weet hoe vaak ik 'm nu nog zal moeten veranderen!

Niet te geloven dit. Stel je voor dat Armstrong nog had gereden dit jaar, waren alle uitdagers al weg en had ie het met twee vingers in zijn neus uitgereden.
Als Armstrong had gereden had het me niets verbaast als hij ook niet mocht rijden ivm doping.

Dit zou op zich nog best spannend kunnen worden met de meeste favorieten uit de tour..

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 30 jun 2006 12:04

Newsflash: de ploegleiders hebben afgesproken dat alle renners die op de lijst staan uit de tour geweerd zullen worden. Het draait om 15 a 20 man...

Ik wacht wel tot morgen 11:30 voordat ik mijn pool invul.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 30 jun 2006 12:05

ash_ schreef:Newsflash: de ploegleiders hebben afgesproken dat alle renners die op de lijst staan uit de tour geweerd zullen worden. Het draait om 15 a 20 man...

Ik wacht wel tot morgen 11:30 voordat ik mijn pool invul.
Wat ongelooflijk irritant, ik ben er morgen niet, dus heb geen mogelijkheid mijn lijstje aan te vullen :x

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 30 jun 2006 12:12

Megalomaniac schreef:Wat ongelooflijk irritant, ik ben er morgen niet, dus heb geen mogelijkheid mijn lijstje aan te vullen :x
Ik denk dat in de loop van de dag de meest schokkende berichten wel klaar zullen zijn. De directie van de Tour, noch de ploegen zelf, zitten te wachten op nog meer verrasingen, nog dichter op de aanvang.
Bovendien kunnen voor de teruggetrokken renners nog vervangers worden aangewezen (dacht ik tenminste), en daar moet je ook niet te lang mee wachten.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 30 jun 2006 12:14

:( ik weet het echt niet meer.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 30 jun 2006 12:15

Megalomaniac schreef:Als Armstrong had gereden had het me niets verbaast als hij ook niet mocht rijden ivm doping.
Misschien, maar hij is voorlopig vrijgepleit van vermeend dopinggebruik en tot het tegendeel is bewezen, ga ik er vanuit dat hij schoon heeft gereden.

In ieder geval wordt het wel een erg ongewisse Tour met het wegvallen van de topfavorieten, de Tour van dit jaar is minder zwaar dan voorafgaande edities (lange vlakke aanloop, weinig zware cols), dus ook zwakkere broeders kunnen komen bovendrijven; het wordt waarschijnlijk echt spannend en close! Zo hep elk nadeel z'n voordeel!

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 30 jun 2006 12:37

JB schreef:
Megalomaniac schreef:Als Armstrong had gereden had het me niets verbaast als hij ook niet mocht rijden ivm doping.
Misschien, maar hij is voorlopig vrijgepleit van vermeend dopinggebruik en tot het tegendeel is bewezen, ga ik er vanuit dat hij schoon heeft gereden.
Optimist, 99% van de renners die beschuldigd en geschorst zijn, of achteraf bekend hebben, zijn nooit positief getest. Ik ga ervanuit dat iedereen in het peloton gebruikt, het is alleen een kwestie van niet gepakt worden. Een vriend van me is jaren geleden al gestopt met wielrennen omdat iedereen doping nam, en dan had hij de keuze: of kansloos meerijden, of ook aan de dope, in beide had hij geen zin.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 30 jun 2006 12:45

Il Padrino schreef:Optimist, 99% van de renners die beschuldigd en geschorst zijn, of achteraf bekend hebben, zijn nooit positief getest. Ik ga ervanuit dat iedereen in het peloton gebruikt, het is alleen een kwestie van niet gepakt worden.
Daar ben ik eigenlijk ook wel van overtuigd, degenen die er vandaag uitgeflikkerd worden zullen echt niet de enigen zijn die in de pillenpot hebben gegraaid en morgen zulllen er heel wat gedrogeerde renners starten, maar zoals in de rechtspraak geldt: het moet eerst beween worden.

Daarom ben ik er, nogmaals, voor om het vrij te geven om het zo (ook medisch) onder controle te kunnen houden.

Plaats reactie