Grappigste FT-moment
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.
Nee. Hoelang is dat geleden?Colonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat was ook erg leuk en iedereen die niet geholpen wilde worden door stoffel.Colonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.

En dat doet me dan weer denken aan het moment dat het Cafe even gesloten was en mensen echt kwaad werden. Absoluut hilarischColonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.

- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Ja, en al die nieuwe cafés die toen geopend werden...ash_ schreef:En dat doet me dan weer denken aan het moment dat het Cafe even gesloten was en mensen echt kwaad werden. Absoluut hilarischColonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.

Hoezo hilarisch?ash_ schreef:En dat doet me dan weer denken aan het moment dat het Cafe even gesloten was en mensen echt kwaad werden. Absoluut hilarischColonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.
Een grote schande was het... misschien zelfs wel het absolute dieptepunt in de FT geschiedenis!

- Dr. Strangelove
- Regisseur
..dat was mijn favoriete FT moment eigenlijk..dagenlang was er paniek in de tent..Colonel_Kurz schreef:Herinnert iemand zich nog toen Peter & Tako de Lemming ontslagen hadden en Stoffel hadden aangesteld, wat tot een staking van een aantal prominente gebruikers leidden, die zich voor De Lemming posteerden totdat de Lemming weer werd aangsteld? JB's bruine zak en thermische ondergoed hebben sindsdien deel uitgemaakt van het FT idioom.

En dat de Lemming een hele poos weg was en bleek dat hij aan de drank en aan lager wal geraakt was.
Lemming spotting rally was ook leuk.
Nog zo'n dieptepunt; die kat van jou die alsmaar in de bar rondhing... bleh!ruben schreef:Jezus fucking Christus! Kijk nou 's wat de kat mee naar binnen neemt!!!!

Maar ja, voor dieptepunten is dit topic niet bedoeld....
Moet nog maar eens even heel hard nadenken of ik me iets van een hoogtepunt kan herinneren.