FilmTotaal Tour Pool 2007

Bar is open!
Plaats reactie
renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 05 jul 2007 18:03

Zo, heb net m'n team (voorlopig) samengesteld en nog leuker: afgesproken om maandag met een vriend de auto te pakken richting belsch en van de 2e etappe te gaan genieten :)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 06 jul 2007 09:31

El Chivo schreef:Maar inschrijven voor de alternatieve pool zal toch wel wat vroeger moeten gebeuren, wil ik zelf nog de kans krijgen om dat lijstje van 15 door te PM'en.
Stuur maar door!

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 06 jul 2007 11:53

Ik heb gisteravond beide teams gemaakt en ik heb er echt nog wat risico beslissingen tussen zitten. Vooral in de 'normale' tourpool. Nu maar hopen dat sommige beloftes niets waar kunnen maken.

Als ik sowieso naar mijn beide teams kijk, vind ik het 'underdog' team veel leuker. Ik verwacht zeker wat punten te pakken met dit team. Ik raad iedereen aan die nog wat tijd over heeft, en het leuk vind om zichzelf te verdiepen op de verschillende teams, zichzelf snel in te schrijven voor deze pool!

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 06 jul 2007 12:02

Ik heb net beide teams ingevuld. Bij de "gewone" ploeg heb ik behoorlijk op save gespeeld en zitten er eigenlijk geen verrassingen tussen of het moet Thomas Dekker (witte trui) zijn ;).

De alternatieve ploeg is inderdaad leuker, want lastig samen te stellen en qua uitkomst veel onvoorspelbaarder. Ook hier heb ik geprobeerd om een zekere verhouding tussen sprinters en klassementsrenners te bewaren maar omdat alle echt goede sprinters niet gekozen mochten worden was dat veel lastiger.

Enfin, ik heb er veel zin in!

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 06 jul 2007 17:29

Ik heb er ook ongelooflijk veel zin in, helaas ben ik van de 9de tot de 20e op vakantie en kan ik een aantal mooie ritten waarschijnlijk niet live volgen. Hopelijk hebben ze in Bulgarije ook wel een sportzender die er verslag van doet en ergens in de buurt de televisie kan overmeesteren.

Dat het in ieder geval maar eens begint, ik blijf maar schuiven in mijn teams. En dat pakt bijna nooit goed uit...

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 06 jul 2007 23:09

Ik ben ook weer van de partij, in beide poules. Al heb ik dit jaar niet veel van wielrennen gevolgd, waardoor er een paar flinke gokken (risico's, niet neuzen) in mijn B-team zitten.

Ik heb wel vanavond nog één renner uit mijn A-team gewisseld omdat ik toevallig bij het sportjournaal zag dat hij een blessure heeft.

Ik heb er zin in, let the games begin! Helaas zal ik niet alles op de voet kunnen volgen, 8 tourdagen moet ik werken, en 4 tourdagen ben ik weg.

Vinokourov
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vinokourov » 06 jul 2007 23:13

Mijn ploeg staat vast 8)

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 02:35

We zijn nu in de originele FT-pool nu met 11 man. Er hebben zich in het totaal 14 mensen aangemeld maar 3 hebben hun team dus nog niet opgegeven. Op zich is 11 al een gezellig aantal, maar ik wil die laatste 3 toch zeker oproepen voor morgen 12:00 uur ('s middags) hun team door te geven. Al is het maar een wilde gok, ik heb wel gekkere dingen zien gebeuren in de tour.

Op naar de proloog! Let the games begin!

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 07 jul 2007 07:33

KoenZ schreef:Dat het in ieder geval maar eens begint, ik blijf maar schuiven in mijn teams. En dat pakt bijna nooit goed uit...
Daar ga ik vrijwel elk jaar weer mee op m'n bek. Juist die last-minute verschuivingen blijken desastreus. Dus dit jaar speel ik in beide pools met de ploeg die ik in eerste instantie, een week geleden al, heb ingevuld. En nou fietsen, verdomme!!

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 07 jul 2007 12:08

Even uit het PB van Bukowski
Bukowski schreef:Hoi El Chivo,

Ik heb net op de valreep - 11.58 klaar - nog twee tourploegjes ingediend. Helaas moest het allemaal wat snel-snel dit jaar, maar wie weet wat dat me brengt. Waarschijnlijker is het dat ik wat belangrijke renners over het hoofd heb gezien.

Waar ik je eigenlijk even voor PB is het volgende. Ik heb dus ook een alternatieve ploeg ingeschreven, maar heb dat zonder jou lijstje gedaan. De kans bestaat dus dat ik stiekem toch een verboden renner erin heb opgenomen. Zou jij me dat lijstje alsnog kunnen sturen dan kan ik controleren of ik wel aan de voorwaarde voldoe. Zo niet, dan doe ik gewoon buiten mededinging mee... of zoiets.

Alvst bedankt en succes en veel plezier met de tour en de poule.

Groetjes,
Bukowski
Dit waren de vijftien die ik oorspronkelijk niet ging mee laten doen:

Christophe Moreau
Alexander Vinokourov
Andreas Klöden
Alejandro Valverde
Thor Hushovd
Alessandro Petacchi
Cadel Evans
Robbie McEwen
Tom Boonen
Dennis Menchov
Michael Rasmussen
Levi Leipheimer
Jaroslav Popovych
Carlos Sastre
Oscar Freire

Omdat Petacchi nu toch niet meerijdt, had ik Michael Rogers als 15e naam geband

Van deze lijst heb je Popovich wel tussen je selectie staan.
Omdat het
a) maar 1 naam is (en m.i. niet de grootste topfavoriet - Vino of McEwen had ik een groter probleem gevonden)
b) de rest van je ploeg al behoorlijk afwijkend is tov de rest
c) het toch maar een spelletje is

ben ik geneigd om je gewoon te laten meedoen.

Iemand hier anders bezwaar tegen?

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 07 jul 2007 12:18

Oké, helder. Ik hoor het dan nog wel van de anderen.

Als we nu eens verschoond blijven van dopinggeneuzel dan kon dit wel eens een mooi tourjaartje worden. Vorig jaar is me trouwens ook goed bevallen. Jammer alleen dat Landis - guilty or not - voor een vieze nasmaak zorgde.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 07 jul 2007 12:28

en dan wil ik er nog

d) je kon niet weten dat Karpets of Schleck bvb wel mochten en die hebben de anderen dan weer wel en jij niet, dus dat compenseert ook wel.

aan toevoegen. So I say: gewoon laten meedoen die ploeg.

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 07 jul 2007 14:32

Wat mij betreft ook akkoord. En laat ik nou, tegen jaren ervaring en beter weten in, toch nog een last-minute verandering hebben gedaan... :oops:

Ik heb Freire d'r toch maar uit gelaten. Met z'n zitvlak-blessure denk ik dat 'ie de eerste week niet doorkomt...

Erg opvallend: ook in de reguliere pool maar 1 renner die in alle ploegen voorkomt: McEwen. Dat was in de voorgaande jaren wel anders.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 07 jul 2007 14:38

Geen renners van de "gewraakte lijst", zijn geen renners van de "gewraakte lijst".

Bij filmbattles mag je niet stemmen als je een film niet hebt gezien (en dat is ook maar een spelletje), dus waarom zouden we hier wel van de regels afwijken die opgesteld zijn?

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 07 jul 2007 14:44

Het is een beetje jammer, maar niet bewust gadaan, dus wat mij betreft mag Bukowski gewoon meedoen.

Deze mening zal trouwens 100% omslaan als Popovych het goed gaat doen :P

Ik sla me vooral voor mijn hoofd dat ik Pereiro Sio niet in mijn B-team heb ophenomen. Iets in me zei me dat de reserve-winnaar van vorig jaar niet in een B-team thuishoort, maar had het lijstje toch wat beter moeten bekijken.

Maar ik heb er wel zin in, kijken of ik dit jaar het stapje naar het podium kan maken.

Plaats reactie