FilmTotaal Tour Pool 2007

Bar is open!
Plaats reactie
Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 07 jul 2007 14:49

Pereiro Sio is op Vino na mijn grote favoriet. Ooit wint hij de tour nog wel "echt".

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 07 jul 2007 14:56

Red schreef:Pereiro Sio is op Vino na mijn grote favoriet. Ooit wint hij de tour nog wel "echt".
Al heeft hij vorig jaar veel geluk gehad toen ze hem zo hebben laten gaan in een ontsnapping toen hij na de eerste bergen eigenlijk al op een schier onmogelijk overbrugbare achterstand stond. En of ze hem laten rijden voor zijn klassement met Valverde en Karpets in zijn team is maar de vraag. Maar als hij dat wel gaat doen ga ik mezelf opvreten dat hij niet in mijn B-team zit.

Heeft er eigenlijk iemand tijd te veel en ontzettend veel zin om een algemeen klassement van de twee pools bij elkaar te maken?

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 15:10

Waarom zouden we niet gewoon een tussenstand brengen van de twee pools afzonderlijk? Ik zie het nut er niet zo van in om de uitslagen te koppelen. Daarbij doet niet iedereen uit de traditionele lijst, in de alternatieve lijst mee.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 07 jul 2007 15:36

Ik bedoelde het dan ook als extraatje naast de normale standen, voor diegenen die in allebei meedoen gecombineerd (vandaar tijd en zin, omdat het optelwerk vereist)

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 16:05

Il Padrino schreef:Ik bedoelde het dan ook als extraatje naast de normale standen, voor diegenen die in allebei meedoen gecombineerd (vandaar tijd en zin, omdat het optelwerk vereist)
Ach, zo had ik het nog niet begrepen. Dat lijkt me een leuk idee inderdaad. Aangezien ik maandag op vakantie kan ik er niet mee starten. Ik kom de 20ste terug van vakantie, dan zou ik degene die zich hier mee gaat bemoeien best willen aflossen.

(De proloog is nu al een tijdje bezig en een van mijn outsiders O'Grady heeft al handengeschut met de keien. Jammer want hij stond bij de tussentijdse meting bovenaan.)

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 07 jul 2007 16:27

El Chivo schreef:En ondertussen heb ik ook een tweede groep aangemaakt. Ik stel voor dat ik aan alle deelnemers aan die pool een PM stuur met een lijst van 15 'verboden' namen .

http://www.tourploeg.be/n.html?g=3523&s=5084355f
mmh jammer, je bent me vergeten te pm'en en ik had het berichtje niet gelezen, had ook wel een lijstje willen maken met altootjes.

Ik heb sastre over het hoofd gezien bij m'n lijstje maken, hopelijk wordt schleck de kopman bij CSC...

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 17:24

heh verdorie, net als het spannend begint te worden valt de NOS-live stream uit.. Ik neem aan dat deze bij niemand meer werkt, wel?

edit: Hij doet het weer! :T

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 07 jul 2007 18:42

Ha!! M'n 'gewone' pool was prut, maar m'n outsiders... :T

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 07 jul 2007 18:54

renzo schreef:
El Chivo schreef:En ondertussen heb ik ook een tweede groep aangemaakt. Ik stel voor dat ik aan alle deelnemers aan die pool een PM stuur met een lijst van 15 'verboden' namen .

http://www.tourploeg.be/n.html?g=3523&s=5084355f
mmh jammer, je bent me vergeten te pm'en en ik had het berichtje niet gelezen, had ook wel een lijstje willen maken met altootjes.
Sorry, maar ik heb enkel mensen ge-PM'd die het hier in het topic lieten weten geïnteresseerd te zijn, of die al de weg naar de pool vonden en zich daar inschreven. Ik ben nooit van plan geweest om iedereen die in de gewone pool zat te PM'en, om de simpele reden dat ik niet iedereen die lijst op voorhand wou geven, anders had ik hem evengoed gewoon op voorhand in dit topic kunnen posten.

Over de ploeg van Bukowski: uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, ik kan hem niet uit die groep kicken of zo, dus zijn punten komen er elke dag wel op de site; Enige wat telt is of we zijn resultaten accepteren.
Ik had er dus zelf geen groot probleem mee (naar de geest van de pool voldoet zijn ploeg zeker), maar van zodra er ook maar 1 iemand het niet vind kunnen, moet ik daar naar luisteren. Bukowski gaf in zijn PM al aan het niet zo verschrikkelijk te vinden om zijn ploeg als 'buiten competitie' te beschouwen, dus tenzij Red nog terugkrabbelt en zegt dat ie het wel OK vind, doen we het maar zo: Bukowski 'buiten competitie' :}

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 07 jul 2007 18:55

Big Red schreef:Ha!! M'n 'gewone' pool was prut, maar m'n outsiders... :T
Jij hebt ook wel dé tijdrijdersploeg. Jammer dat ik op Wiggins gegokt had voor de proloog en niet op Cancellara, die nu wel goed zal zijn voor een dag of 3-4 of misschien nog meer in het geel.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 19:08

El Chivo schreef:Bukowski gaf in zijn PM al aan het niet zo verschrikkelijk te vinden om zijn ploeg als 'buiten competitie' te beschouwen, dus tenzij Red nog terugkrabbelt en zegt dat ie het wel OK vind, doen we het maar zo: Bukowski 'buiten competitie' :}
Ik begreep dat het alleen Popovych is die 'onregelmentair' meedoet bij Bukowski? Kunnen we dan niet gewoon deze punten eraf trekken, en zijn team verder geldig verklaren. Ik vind het jammer om een team te moeten verliezen in de toch al kleinere pool.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 jul 2007 19:14

El Chivo schreef:
Big Red schreef:Ha!! M'n 'gewone' pool was prut, maar m'n outsiders... :T
Jij hebt ook wel dé tijdrijdersploeg. Jammer dat ik op Wiggins gegokt had voor de proloog en niet op Cancellara, die nu wel goed zal zijn voor een dag of 3-4 of misschien nog meer in het geel.
Ik denk inderdaad dat Cancellara een puntenmagneet gaat blijken. Het is natuurlijk geen rasklimmer, maar hij kan nog best redelijk een heuveltje op. Daarbij doet het geel om je schouders heel veel. (Denk maar aan een Ciryl Dessel of een Voeckler)

Zelf heb ik de gok niet durven maken om een renner specifiek voor de proloog te kiezen. Mocht je er een plaatsje langs zitten blijkt zo renner vaak waardeloos in de rest van de tour. Toch kan ik niet klagen met zowel Hincapie als Dekker in de top 10, het levert me toch een leuk plekje in de middenmoot op. Nu maar hopen dat Big Red niet te gek uitloopt.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 07 jul 2007 19:29

El Chivo schreef:dus tenzij Red nog terugkrabbelt en zegt dat ie het wel OK vind, doen we het maar zo: Bukowski 'buiten competitie' :}
Als de meerderheid het geen probleem vindt, heb ik me daarbij aan te sluiten. De meeste stemmen gelden immers.

Maar als Bukowski wint in die pool, verwacht ik wel een avond zuipen op zijn kosten in de Lemming! :lol:

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 08 jul 2007 05:44

KoenZ schreef:Ik begreep dat het alleen Popovych is die 'onregelmentair' meedoet bij Bukowski? Kunnen we dan niet gewoon deze punten eraf trekken, en zijn team verder geldig verklaren. Ik vind het jammer om een team te moeten verliezen in de toch al kleinere pool.
Is er iemand die bezwaar heeft tegen dit compromis? Lijkt me dat ik dan gewoon aan de voorwaarden voldoe toch?

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 08 jul 2007 06:31

En wat wordt het vandaag? Ik gok op Hushovd, voor McEwen. Uiteraard zullen ook Boonen, Benatti, Freire en Eisel (hoop ik) vooraan zitten.

Plaats reactie