FilmTotaal Tour Pool 2007

Bar is open!
Plaats reactie
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 08 jul 2007 10:31

Big Red schreef:En wat wordt het vandaag? Ik gok op Hushovd, voor McEwen. Uiteraard zullen ook Boonen, Benatti, Freire en Eisel (hoop ik) vooraan zitten.
Ik vraag me af of Eisel de sprint gaat moeten aantrekken voor Cavendish of dat die beiden hun eigen ding mogen doen.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 08 jul 2007 10:34

Bukowski schreef:
KoenZ schreef:Ik begreep dat het alleen Popovych is die 'onregelmentair' meedoet bij Bukowski? Kunnen we dan niet gewoon deze punten eraf trekken, en zijn team verder geldig verklaren. Ik vind het jammer om een team te moeten verliezen in de toch al kleinere pool.
Is er iemand die bezwaar heeft tegen dit compromis? Lijkt me dat ik dan gewoon aan de voorwaarden voldoe toch?
nee; we zullen het zo doen.

Dat maakt voor de dagstand & het totaal van gisteren dan:

Gewone pool

1 Ash _ 26
2 Megalomaniac 21
- Bukowski 21
- Renzo 21
- Tasslehoff Burrfoot 21
- Il Padrino 21
- Red 21
- El Chivo 21
- KoenZ 21
10 kNoe 12
11 Lumière 6
- Big Red 6
- Vinokourov 6

Outsiderspool

1 Big Red 66
2 Bukowski 50
3 El Chivo 21
4 Tasslehoff Burrfoot 19
5 Koen Z 17
6 Il Padrino 7
- Red 7
8 Ash_ 5

Vinokourov
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vinokourov » 08 jul 2007 12:48

Ha, ik sta lekker onderaan 8-)

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 08 jul 2007 15:54

Hoppetaaa!! Da's weer een lekker dagje! McEwen heeft iedereen, maar Boonen en Hushovd... _O_

In bij de outsiders heb ik gelukkig Forster nog zitten. :T

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 08 jul 2007 16:00

Sterk toch maar weer van McEwen (en zijn ploeg).

Freire toch nog net fit genoeg om zich in de top tien te plaatsen. Van alle geciteerde outsider-spurters zijn Förster en Chavanel eigenlijk de enigen die vandaag presteren. Bennati, Schumacher, Eisel, Cavendish, Zabel, Hunter gaven afwezig

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 08 jul 2007 16:02

Big Red schreef:Hoppetaaa!! Da's weer een lekker dagje! McEwen heeft iedereen, maar Boonen en Hushovd... _O_
In bij de outsiders heb ik gelukkig Forster nog zitten. :T
Ik dacht erg gelukkig te zijn met Chavanel in mijn outsiderspool. Helaas bleek dit niet de Sylvain te zijn die ik gekozen heb. Jammer. Mijn outsiderspool heeft het dus ook weer vandaag zwaar te verduren. Gelukkig komt dat het andere team ten goede waar ik 4 man bij de eerste 10 heb. (1-2-3-7). :T

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 09 jul 2007 20:23

Damn, ik dacht dat ik Boonen ook in m'n team had zitten, maar blijkbaar heb ik hem eruit gegooid ofzo :( zonde

Was vandaag overigens wel leuke dag: vanmorgen vroeg in de auto gesprongen met een vriend, naar Gent geraced en daar kwamen we aan zonder enig idee waar we zaten en waar we naartoe moesten, maar uiteindelijk stonden we vooraan op 300 mtr voor de finish met een uitzicht van ong 700 meter. En vooral de sfeer was erg goed, leuk volk daar :)

Vinokourov
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vinokourov » 10 jul 2007 23:41

Whoeih, doorgestoomd naar plek 2 na een freaky etappe.
Ik snap alleen niet waarom ik Bennati van Lampre heb opgenomen in mijn team :'). Samen met Gerolsteiner is Lampre echt zo'n ploeg die kansloos tegelijk op twee paarden wed (Bennati - Napolitano voor Lampre en Haussler en Förster voor Gerolsteiner). Ook T-Mobile met Cavendish en Eisel kan dr wat van, alhoewel ik van Cavendish nog wel een verrassing verwacht.

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 11 jul 2007 05:10

_O_ Cancellara !!! _O_

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 12 jul 2007 23:06

Yeah lekkere dag vandaag. Alleen zou het rot zijn als Klöden en Freire wegvallen, en vooral Freire is vrijwel zeker :(

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 13 jul 2007 00:36

renzo schreef:Yeah lekkere dag vandaag. Alleen zou het rot zijn als Klöden en Freire wegvallen, en vooral Freire is vrijwel zeker :(
En er zijn ook sterke geruchten dat Vinokourov gaat afstappen en dat zou niet zo zeer jammer zijn voor de pool (want ik vermoed dat zo'n beetje iedereen hem wel heeft opgenomen) maar zeker wel voor de spanning in de Tour.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 13 jul 2007 10:08

Ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien:

wat is er in hemelsnaam leuk aan de Tour de France of wielrennen kijken in het algemeen? Ik hield het nog geen 10 minuten vol.

(overigens geld dit ook voor schaatsen, tennis, curling en skieën. Sumoworstelen en voetbal trek ik iets beter, maar nog steeds niet dat ik denk: Whoo-eey!)

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 jul 2007 11:38

Tja, wat is er leuk aan een Brakhage short?

Vinokourov
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vinokourov » 13 jul 2007 12:57

gollum36 schreef:Ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien:

wat is er in hemelsnaam leuk aan de Tour de France of wielrennen kijken in het algemeen? Ik hield het nog geen 10 minuten vol.

(overigens geld dit ook voor schaatsen, tennis, curling en skieën. Sumoworstelen en voetbal trek ik iets beter, maar nog steeds niet dat ik denk: Whoo-eey!)
Prachtige sport dat wielrennen natuurlijk. Er zijn ook veel parallellen met films te trekken. De decors _O_ (cinematografie), de heroïsche al dan niet tragische verhalen _O_ (plot), de tactieken van de diverse ploegen en renners (karakters) :P.
Oke, niet alle etappes zijn even boeiend en eigenlijk is een ronde als de Giro veel toffer dan de Tour, maar tot nu toe is het nog erg spannend en leuk allemaal. Gisteren was het wel een mooie etappe :Y.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 13 jul 2007 15:55

Lumière schreef:Tja, wat is er leuk aan een Brakhage short?
Dat is soms ook dodelijk saai, maar daar heb ik nog het idee dat er nagedacht is over kleurgebruik, timing, afwisseling e.d. Bij wielrennen komt de spanning er voor mij niet in, omdat het vrijwel hetzelfde blijft, namelijk, blik op oneindig en snelste proberen te zijn.

(overigens slaat die vergelijking mijn insziens als kut op derk, maar ik ging er toch maar even op in)

Plaats reactie