Ik woon zelf niet op kamers, maar 3/4 van mijn klas wel. Ik denk dat als je uitgaat van 800 pp per maand, je toch behoorlijk wat kan regelen.
Tja, waar je op moet letten geen idee echt. Je bent tenslotte toch student tegen die tijd.
Een huis zullen jullie er niet voor krijgen. Maar ieder een kamer, en een gemeenschappelijke badkamer en keuken, moet goed te doen zijn
Ik zou eens rondvragen hoeveel huur mijn vrienden betalen voor hun kamer/appartement.
Wel een handige tip, als je denkt geld te kort te komen leen dan van de IB groep. Je hebt er alle tijd voor om het jaren later zelfs nog af te lossen. Je kan het in delen aflosse of in een keer. Maar ga niet van een bank lenen, als je leent zou ik IB groep doen. Dat vertelde ze op een ander forum, en dat schijnt helemaal zo slecht nog niet te zijn. Plus je tijd zat hebt om het af te lossen.
Je moet gewoon kijken waar ze plaats hebben, en met hoeveel mensen je er moet wonen in een huis. En of je de lokatie best vind(bijvoorbeeld dicht bij het centrum) waarschijnlijk wat duurder, dan als je buiten het centrum een kamer vindt.