Het mannenpraathoekje
Of, met de woorden van Theo Maassen:shateandar schreef:Nouja, als zulke ..dame's.. op die manier hun benen gaan strekken elke keer als ze uit de auto stappen, dan denk ik dat mannen best tevreden zullen zijn over de zit van de auto
"Ja, als ik met zo'n holle rug ga staan heb ik ook zo'n platte buik."
"Nou, doe dat dan!"
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Volgens mij kent iedereen wel een mop die zo oud is als de weg naar Rome. Hoe goed zo'n mop ook is, je kunt 'm eigenlijk nooit meer vertellen omdat werkelijk iedereen de betreffende mop al kent. Nou had ik bedacht dat we die oude moppen die werkelijk iedereen al kent en die een baard hebben van hier tot Tokyo hier eens gingen plaatsen, want ze zijn nog altijd leuk.
Ik zal zelf beginnen met een voorbeeld:
Het is bruin en kruipt langs je been omhoog?
een drol met heimwee
een drol met heimwee

patrob schreef:Volgens mij kent iedereen wel een mop die zo oud is als de weg naar Rome. Hoe goed zo'n mop ook is, je kunt 'm eigenlijk nooit meer vertellen omdat werkelijk iedereen de betreffende mop al kent. Nou had ik bedacht dat we die oude moppen die werkelijk iedereen al kent en die een baard hebben van hier tot Tokyo hier eens gingen plaatsen, want ze zijn nog altijd leuk.
een drol met heimwee
- Touchwood
- Walk of Fame
Cor Bakker bakt ze ook bruin, zeg. Met z’n poeppoepoei tussen de coupletten door…Shine schreef:
Klik!

Wat ik me wel eens afvraag hè (op dit moment vraag ik me trouwens af of ik me dat al eens eerder hier afgevraagd heb) Hoe komt zoiets tot stand ? Zit ze thuis onder de strijk of onder het koken die tekst een beetje voor zich uit te zingen of wat? En vindt haar man (als ze die al heeft) dat op een gegeven moment dan niet vreselijk ergerlijk ?
Ik loop hier thuis ook wel eens gekke liedjes te zingen maar ik kom daar niet mee weg hoor, ik zou bij zo’n liedje als Kaandorp hier zingt, bij de eerste regel direct al de mond gesnoerd worden met een geërgerd ‘schatjeeeeeee’

Shine… Jij doet ook wel eens gek, vertel… Heb jij daar geen last van en vraag jij je dat nou nooit eens af ?