Het mannenpraathoekje

Bar is open!
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 11 nov 2008 15:38

Big Red schreef: Ik ga echt niet over op 'schijten' omdat een Belg anders zou kunnen denken dat ik op de plee aan het neuken ben (en daarbij ook nog zit te lezen...) :N
:D

Zo respectloos...
Om daarbij te gaan zitten lezen. :wink:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 nov 2008 19:05

Dat lijkt me nog een stuk erger dan dat een vrouw vraagt tijdens een vrijpartij "wat zullen we eten vanavond?"

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 24 nov 2008 20:42

Ann McDunn schreef:Dat lijkt me nog een stuk erger dan dat een vrouw vraagt tijdens een vrijpartij "wat zullen we eten vanavond?"
Dat valt eigenlijk best mee Ann. Want dat betekend dus sex midden over dag? En dat lijkt me dan weer een hele goede zaak. :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 nov 2008 20:50

patrob je hebt mij nooit horen zeggen dat dat alleen nachtwerk is, waarom niet overdag? Ben je nog lekker fit! :wink:

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 24 nov 2008 21:20

Ann, dat vind ik dus ook. Een normaal mens is toch gewoon moe als ie 's avonds naar bed gaat. Dan krijg je dus van dat halfslachtige gedoe. Nee, overdag is een stuk beter. :D

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 24 nov 2008 22:26

Ligt eraan wanneer dat 'overdag' precies begint... Ik ben 's ochtends, héél in de vroegte namelijk ook nog héél moe. Maar neeee... O dolletjes, jullie mannen niet hoor. :o

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 25 nov 2008 08:16

Touchwood schreef:Ligt eraan wanneer dat 'overdag' precies begint... Ik ben 's ochtends, héél in de vroegte namelijk ook nog héél moe. Maar neeee... O dolletjes, jullie mannen niet hoor. :o
Maar niet te moe blijkbaar om al te bedenken wat er die avond gegeten gaat worden? :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 nov 2008 10:53

Touchie zó vroeg hoeft nu ook weer niet, maar een dag heeft heel veel uren hoor en zomers kan het heerlijk liggen, als je tenminste niet zoals ik eens heb gedaan in een bos brandnetels lag. :D

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 nov 2008 17:04

patrob schreef:
Touchwood schreef:Ligt eraan wanneer dat 'overdag' precies begint... Ik ben 's ochtends, héél in de vroegte namelijk ook nog héél moe. Maar neeee... O dolletjes, jullie mannen niet hoor. :o
Maar niet te moe blijkbaar om al te bedenken wat er die avond gegeten gaat worden? :lol:
Hoezo ? Spreek je uit ervaring ? :P Nou, hier is het eerder andersom dat de vraag, wat zullen we vanavond eten, zich aandient... en 's ochtends vroeg moet ik echt nog even niet aan eten denken, laat staan aan de warme prak. Brrr... Nee, na twee koppen zwarte koffie mag je me inschakelen, eerder niet.

Hoe we van seks overdag ineens bij de warme prak zijn terecht gekomen is me overigens een raadsel... patrob zeker weer. :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 nov 2008 23:53

Ehh om heel eerlijk te zijn ben ik daar over begonnen, dus patrob treft geen schuld in deze, in sommige andere wel natuurlijk. :D

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 27 nov 2008 07:06

Touchwood schreef:
patrob schreef:
Hoezo ? Spreek je uit ervaring ? :P Nou, hier is het eerder andersom dat de vraag, wat zullen we vanavond eten, zich aandient... en 's ochtends vroeg moet ik echt nog even niet aan eten denken, laat staan aan de warme prak. Brrr... Nee, na twee koppen zwarte koffie mag je me inschakelen, eerder niet.

Hoe we van seks overdag ineens bij de warme prak zijn terecht gekomen is me overigens een raadsel... patrob zeker weer. :lol:
Al vroeg in de ochtend denk ik al aan veel eten, altijd een heel hongerig gevoel erg, maar ik eet ook erg veel maar komt gelukkig niets aan bijna, altijd schommelen rond de 70 kilo of eronder.
Gaat over de warme prak en niet waar jullie eerst over hadden. :) :P :wink:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 27 nov 2008 22:59

Hoe weet jij zo zeker dat die warme prak en 'dat waar we het eerst over hadden' niet één en hetzelfde is... ? Ja-ja-nou-nou ?Afbeelding

...

Oh, oh... Je kon er op wachten hoor, wat vunzig weer...

Wel frappant Pietje, hier ook zo. Zou dat 'mannen eigen' zijn trouwens? Naast het snelle metabolisme, bij het krieken der dagen direct aan de warme prak denken? :wink:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 28 nov 2008 10:38

Voor een mannenpraathoekje zitten hier wel verdacht veel vrouwen :Y

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 28 nov 2008 10:41

shateandar schreef:Voor een mannenpraathoekje zitten hier wel verdacht veel vrouwen :Y
Ze moeten natuurlijk een onderwerp vinden voor in het vrouwen praathoekje :Y

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 28 nov 2008 10:57

shateandar schreef:Voor een mannenpraathoekje zitten hier wel verdacht veel vrouwen :Y
Noem jij twee vrouwen veel?

Niet veel gewend zeker. :D

Plaats reactie