Vakantie 2008

Bar is open!
Plaats reactie
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Vakantie 2008

Bericht door WizardOfOss » 13 jan 2008 23:48

De Vakantiebeurs zit er weer op, traditioneel (sinds al een jaar...) het moment om een vakantietopic te openen. Paar dagen wintersport, een weekje strand of cultuur snuiven aan de andere kant van de wereld, het maakt niet uit, laat maar weten wat de plannen zijn voor dit jaar!

Om zelf maar meteen de aftrap te geven, ook dit jaar wil ik weer twee keer 'echt' weg. Eén keer zal Japan gaan worden, de betreffende reis heb ik al op het oog: deze dus, met als het even kan een stopover in Hongkong en nog een paar dagen verlenging in Tokio. Ik ga nog wel proberen een paar mensen over te halen mee te gaan, dan zou dit nog weleens de trip voor het najaar kunnen worden, als dat toch niet lukt ga ik waarschijnlijk in april of mei in m'n uppie.

De tweede trip is nog een groot vraagteken, die zal toch iets goedkoper moeten zijn, en bij voorkeur ook een keer iets compleet nieuws. Zuid-Amerika of Cuba bijvoorbeeld. Of toch weer naar Azië, Nepal wellicht, of Tibet. Of toch maar met een stel vrienden mee naar Florida of wellicht iets anders in de VS. En dan heeft Shilla Travel ook nog een prachtige nieuwe reis door zowel Zuid als Noord-Korea, weliswaar duur, maar eigenlijk toch ook erg aanlokkelijk. Misschien moet ik die maar vast voor volgend jaar inplannen...

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 14 jan 2008 00:16

Qua vakanties wordt het hoogstwaarschijnlijk Venetië met onze eigen Christiaan, op bezoek bij meneer Looi.

En 's Zomers nogal loos op het Lowlands terrein.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 14 jan 2008 13:47

Misschien een driedaagse naar Wacken Open Air in Duitsland, maar dat ligt nog verre van vast. Rekening houden met herexamens, vakantiejobs en dat soort dingen. Maar het enthousiasme is er al :)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 14 jan 2008 13:57

In ieder geval nog even weg op huwelijksreis straks in maart en wat we in de zomervakantie gaan doen, weet ik nog niet. Blijft nog even een verrassing dus. :D

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 jan 2008 14:34

We hebben op moment Kreta op aanvraag staan dus dat is nog afwachten. Verder zal ik een of meerdere festivals bezoeken.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 14 jan 2008 16:32

Hopelijk een weekje Salou! Daarnaast zit ik nog te twijfelen of ik wel of niet met mijn ouders mee naar Italië ga en naar welk festival ik deze zomer ga.
Laatst gewijzigd door PUMA op 14 jan 2008 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 14 jan 2008 16:37

Hmm, ik wil graag naar Sziget dit jaar.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 14 jan 2008 16:58

Ik moet nog even wachten tot m'n volgende vakantie, maar dan heb ik ook wat. Ik heb mijn ADV 5 jaar opgespaard en kan vanaf de herfstvakantie 2008 tot na de carnaval 2009 vrij nemen.

Ik ga dan 1,5 a 2 maanden met mijn vriendin naar Nieuw-Zeeland. Eerst een rondreis van 30 dagen, daarna weten we het nog niet, dat gaan we nog bekijken.

Dat betekent dus dat ik in de zomer niet weg kan, je kunt geld immers maar 1 keer besteden. Maar je snapt dat ik dat helemaal niet erg vind!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 14 jan 2008 18:55

Zo, dat lijkt me een ontzettend mooie ervaring! Dat zou ik ook wel een keer willen!

Ik zelf heb toevallig van het weekend een appartement geboekt in Kroatie, en vanmiddag kregen we de bevestiging. Helaas moet ik i.v.m. mijn werk in het hoogseizoen. Het is maar goed dat ik nu alvast gereserveerd heb. :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 14 jan 2008 21:41

Klinkt geweldig Red! Nieuw-Zeeland lijkt me sowieso al prachtig, en dan ook nog eens lekker lang. Da's nog eens wat anders dan die reisjes van drie weken, waar je na anderhalve week al het "shit, we zijn alweer over de helft, bijna weer naar huis"-gevoel krijgt....

spacey
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door spacey » 14 jan 2008 21:45

Ik vertrek 25 februari naar Sydney, Australie en daar in Australie blijf ik een jaar om rond te reizen en te werken. Op de terugweg richting NL ga ik eerst nog langs Bangkok om daar een weekje vakantie te vieren. I can't wait!

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 14 jan 2008 21:57

Altijd baas boven baas :D
(al lijkt NZ me persoonlijk interessanter dan Australië, maar that's just me)

spacey
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door spacey » 14 jan 2008 22:05

Als ik in Sydney snel een baantje kan vinden, dan zal ik ook zeker nog wel langs N-Z gaan. Zo'n vliegticket kost je een keer 100 euro, dus dat moet wel te doen zijn, alleen het verblijf is helaas wat duurder. Het probleem is dat je lang niet alles ziet in een paar weken tijd. Voor N-Z heb je ook wel een paar maand nodig, dus misschien een andere keer er wat langer naar toe.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 jan 2008 22:38

Begin februari een weekje snowboarden en dan in de zomer nog wel Pukkelpop en -afhankelijk van de affiche- enkele dagen Dour en/of Werchter.

Daarnaast misschien nog wel hier of daar een citytrip, er staat niet meteen iets exotisch gepland dit jaar

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 14 jan 2008 22:46

Ik weet nog niet wat ik ga doen in de zomer. Wel zijn er plannen om ergens in april een paar dagen naar Berlijn te gaan. Ook zal ik er wel weer een festival aan vastplakken.

Plaats reactie