Vakantie 2008

Bar is open!
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 14 jan 2008 22:50

In de zomer ga ik met vrienden richting Turkije, Kroatië of Griekenland. En er zit voor de zomervakantie nog zeker een weekendje Center Parcs. Daar gaan we elk jaar heen en dat blijft enorm gezellig. :)

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 01 mar 2008 00:15

Vorige week een ticket naar Bolivia geboekt. Drie weken rondtrekken daar. 8) En eind maart voor de tweede keer wintersporten dit jaar. Tis kut allemaal, maar het moet maar weer. :}

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 01 mar 2008 00:38

Ik heb inderdaad echt medelijden met je :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 mar 2008 01:17

Cee van Lleef schreef:Vorige week een ticket naar Bolivia geboekt. Drie weken rondtrekken daar. 8) En eind maart voor de tweede keer wintersporten dit jaar. Tis kut allemaal, maar het moet maar weer. :}
Cee ook ik heb echt medelijden met je, blijf toch lekker thuis en zoek een krantenwijkje. :D

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 01 mar 2008 01:43

Ja, ja bedankt voor de sympathie, maar ik zit er toch maar weer mee. Het duurt alleen nog ontzettend lang tot juni. Jij nog plannen Ann?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 mar 2008 01:53

Plannen? Wel 100, maar dat komt er niet van het blijft bij dagtochtjes, mantsje mosk (mannetje mus) kan niet meer alleen gelaten worden voor langere tijd, nou ja ik vermaak me wel al zou ik dolgraag nog een keertje naar Engeland, Schotland of Wales willen voor een week of drie. :(

HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door HAL. » 06 mar 2008 14:58

Zondag vertrek ik voor een maand naar NYC, daarna heb ik een korte pauze van twee weken en dan ga ik naar Roemenië om vrijwilligerswerk te doen.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 06 mar 2008 15:27

Ik ga waarschijnlijk 3 weken naar Florida.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 mar 2008 20:33

HAL. schreef:Zondag vertrek ik voor een maand naar NYC
Kijk, da's het betere werk. Veel plezier, maar dat gaat vast wel goedkomen.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 mar 2008 23:29

Zo, ook maar de eerste echte stap voor m'n volgende vakantie gezet, zojuist namelijk een reis naar Japan geboekt. Echter nog onder voorbehoud, ik wil de reis namelijk met een weekje Tokyo verlengen, en de exacte mogelijkheden daartoe moeten eerst nog even uitgezocht worden. Maar dat gaat vast wel goedkomen, als er geen hele gekke dingen gaan gebeuren zit ik op 11 mei weer in zo'n ellendig vliegend koekblik...

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 08 mar 2008 17:38

Ziet er goed uit wizard. 11 mei, dan moet ik nog 17 dagen wachten. Ben benieuwd naar je verhalen uit het land van de rijzende zon! Wellicht ga ik daar over een paar jaar ook eens naar toe.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 11 mar 2008 13:40

:( :( Geen vakantie voor mij dit jaar.

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Re: Vakantie 2008

Bericht door Papigiulio » 11 mar 2008 15:02

WizardOfOss schreef:
Om zelf maar meteen de aftrap te geven, ook dit jaar wil ik weer twee keer 'echt' weg. Eén keer zal Japan gaan worden, de betreffende reis heb ik al op het oog: deze dus, met als het even kan een stopover in Hongkong en nog een paar dagen verlenging in Tokio. Ik ga nog wel proberen een paar mensen over te halen mee te gaan, dan zou dit nog weleens de trip voor het najaar kunnen worden, als dat toch niet lukt ga ik waarschijnlijk in april of mei in m'n uppie.
Erg toevallig, ik ga dit jaar weer naar Japan als het meezit ook met een stopover in HongKong en eventueel Seoul. Heb er ontzettend zin in. Al ga ik dan wel voor een langere periode, liefst 3 maanden, maarja zoals ik al zei, moet het wel meezitten met de financien. Wie weet komen we elkaar tegen :D

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 11 mar 2008 23:39

Papigiulio schreef:Erg toevallig, ik ga dit jaar weer naar Japan als het meezit ook met een stopover in HongKong en eventueel Seoul. Heb er ontzettend zin in. Al ga ik dan wel voor een langere periode, liefst 3 maanden, maarja zoals ik al zei, moet het wel meezitten met de financien. Wie weet komen we elkaar tegen :D
3 maanden, da's het betere werk, maar dan krijg ik toch echt ruzie met m'n baas en m'n bank :D Wanneer ga je? Ik vertrek op 11 mei voor 3 weken.

Zoals ik een paar berichten hierboven al aangaf heb ik inmiddels geboekt, of tenminste, Shoestring is er nog steeds mee bezig. Morgen maar eens bellen, de 7 werkdagen zijn weliswaar nog niet voorbij maar ik ben gewoon ongeduldig...

Ik wil na de groepsreis nog een weekje langer in Tokyo blijven, en van daaruit nog wat uitstapjes maken naar bijvoorbeeld Nikko of Kamakura, andere tips zijn overigens altijd welkom. De stopover in Hongkong gaat helaas niet door, ze gebruiken nu een andere vlucht, rechtstreeks op Narita. En een compleet andere vlucht wordt dan toch wel een prijzig geintje, een landarangement is maar € 750 goedkoper dan de complete reis, daar krijg ik zelf met geen mogelijkheid een vlucht via Hongkong voor geregeld.

Als je de gelegenheid hebt, ga dan zeker ook naar Zuid-Korea. Zelf heb ik er vorig jaar nog aan zitten denken om het te combineren met een weekje Kyushu, van Seoul met de KTX naar Busan, en daar de boot naar Fukuoka. Dat werd voor een "extra" vakantie echter toch iets te begrotelijk, het is toen toch maar een reisje naar China geworden. Ook niet echt verkeerd :D

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 12 mar 2008 12:39

WizardOfOss schreef:3 maanden, da's het betere werk, maar dan krijg ik toch echt ruzie met m'n baas en m'n bank :D Wanneer ga je? Ik vertrek op 11 mei voor 3 weken.

Zoals ik een paar berichten hierboven al aangaf heb ik inmiddels geboekt, of tenminste, Shoestring is er nog steeds mee bezig. Morgen maar eens bellen, de 7 werkdagen zijn weliswaar nog niet voorbij maar ik ben gewoon ongeduldig...

Ik wil na de groepsreis nog een weekje langer in Tokyo blijven, en van daaruit nog wat uitstapjes maken naar bijvoorbeeld Nikko of Kamakura, andere tips zijn overigens altijd welkom. De stopover in Hongkong gaat helaas niet door, ze gebruiken nu een andere vlucht, rechtstreeks op Narita. En een compleet andere vlucht wordt dan toch wel een prijzig geintje, een landarangement is maar € 750 goedkoper dan de complete reis, daar krijg ik zelf met geen mogelijkheid een vlucht via Hongkong voor geregeld.

Als je de gelegenheid hebt, ga dan zeker ook naar Zuid-Korea. Zelf heb ik er vorig jaar nog aan zitten denken om het te combineren met een weekje Kyushu, van Seoul met de KTX naar Busan, en daar de boot naar Fukuoka. Dat werd voor een "extra" vakantie echter toch iets te begrotelijk, het is toen toch maar een reisje naar China geworden. Ook niet echt verkeerd :D
Gaaf! Volgens mij had ik al eens je blog gelezen. Ik zag iig idd net dat je al geboekt had. Ben jaloers. Een maat van me gaat een dezer dagen al. Ik denk dat het toch ongeveer september of oktober wordt. Wil nu wel, maar financieel zou dat niet echt slim zijn.

Niet de eerste keer dat ik 3 maanden ga. In 2006 ook al. Ben je wel eens al in Tokyo geweest? Als je nog wat tips wilt, heb er genoeg! Niet alleen voor Tokyo trouwens.

Ja Busan - Fukuoka leek me wel gaaf. Dus eerst Seoul --> Busan --> Fukuoka en dan met Shinkansen weer richting Tokyo. Maar is wel erg prijzig idd, helaas ben ik geen miljonair anders had ik dat rondje elk jaar wel gemaakt hehe.

Nou nog 2 maanden dan he, lekker aftellen dus :D

Plaats reactie