Is het FT Forum Stervende?

Bar is open!
Plaats reactie
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Is het FT Forum Stervende?

Bericht door Kyrill » 14 mei 2008 22:30

Een vraag die iedereen hier zich waarschijnlijk al een tijdje afvraagt. Heeft het forum reanimatie nodig? Of kan de lijkschouwer definitief gebeld worden? Of is het forum nog zo levendig als maar kan? Ik ben het enigzinds wel eens met Big Red dat het forum beetje aan het veranderen is en een langzame dood aan het sterven is misschien wel. Alleen naar mijn idee niet vanwege de zege van Goodfellas. Een aantal forum leden heeft het forum verlaten een aantal keert ook terug. Ik persoonlijk begin het steeds minder leuk te vinden en keer meerendeels nog terug vanuit verveling een beetje. Hoe denken jullie over de toestand van dit forum? En heb je het zelf nog naar je zin hiero of ook steeds minder?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 14 mei 2008 22:54

Lumière schreef:Topics als deze zullen het allemaal alleen maar verergeren.
Ja, en daar ben ik het nou ook mee eens :)
Laatst gewijzigd door Mark op 14 mei 2008 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 14 mei 2008 23:12

Topics als deze zullen het allemaal alleen maar verergeren.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 15 mei 2008 10:22

Mark schreef:
Lumière schreef:Topics als deze zullen het allemaal alleen maar verergeren.
Ja, en daar ben ik het nou ook mee eens :)
Turboquoter, sorry ontopic. Het zal best dat het minder druk is de laatste tijd (mmm de laatste dagen is het trouwens weer wél druk door de gangster battle, dvd van Kyrill en de badass battle :D :T )... Maar inderdaad hier over gaan praten is alleen maar verergerend.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 15 mei 2008 10:36

Als dat gevoel leeft, dan is negeren echter ook geen optie...dat helpt namelijk ook niet. Ik heb weinig recht van spreken hoor, ik ben hier nog maar net. Maar als er een gevoel heerst dat een forum een langzame dood aan het sterven is, kan het soms best helpen om dat gevoel te uiten. Als het niet bekend is, kan er ook niets aan gedaan worden.

Lijkt me vooral zaak dat duidelijk wordt gemaakt waardoor het gevoel ontstaat en dan gekeken wordt naar een manier om dit weer op te lossen.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 15 mei 2008 10:58

Mijn vader heeft het wel eens over de tijd dat je een kauwgombal kon kopen voor een cent. Wat een geweldige tijd was dat. Echter hadden we toen geen computers, geen breedbeeld tv, geen digitaal geluid.

Het was vroeger niet beter, het was alleen anders. Zo zal het met het forum vast ook zijn. Blijkbaar verandert dit forum en sommige oudgedienden zijn daar niet blij mee, dat kan gebeuren. Als het forum vandaag de dag nog exact zo zou zijn als een jaar of vier geleden, met dezelfde leden, zou je er waarschijnlijk ook geen nieuwelingen bij krijgen. Nieuw bloed, zorgt nou eenmaal altijd voor verandering, dat is niet goed, niet slecht, maar gewoon een vaststaand feit. Alles is aan verandering onderhevig, kun je daar niet in meegaan, dan is dat jammer, maar helaas. Ik vermaak me tenminste doorgaans goed op dit forum, al moet ik wel bekennen dat het er op lijkt dat we met z'n allen meer over woorden vallen dan over meningen. Daar maak ik me zelf ook schuldig aan en ik beloof bij deze dan ook beterschap. Op naar inhoudelijke discussies, waarbij we wederzijds respect hoog in het vaandel houden.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 16 mei 2008 23:33

Ik blijf dit topic fijn uppen :)

Aaanyway, terwijl ik one-liners (maar vooral toch Kurz's quotes en gifjes) totaaal niet irritant vind, gaat het vreselijk vervelen dat het hier een freakin theekransje is.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 17 mei 2008 10:47

Ik snap alle heisa niet zo. Ik vermaak me hier nog steeds prima. Er zijn momenten dat het wat drukker is op het forum, maar er zijn ook genoeg momenten dat hier even niks te beleven is. Dat zal de komende maanden zeker zo zijn als de vakantie er aankomt.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 17 mei 2008 11:32

Wanneer ik achter mij computer zit, is dat vaak omdat/terwijl (die tweede ook wel studie-ontwijkend-gedrag genoemd) ik eigenlijk andere dingen moet doen. Daardoor neem ik steeds minder de tijd om alles uitgebreid te lezen en te beantwoorden of aan te vullen.
Ik merk inderdaad ook dat het hier vaak wel wat te gezellig is. Niets mis mee, maar daardoor wordt het moeilijker om ergens hard of serieus tegenin te gaan. Ergens snap ik wel wat Brakhage een poos geleden bedoelde. Al vind ik bovenal dat een forum ook leuk moet blijven.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 17 mei 2008 15:13

Rich Art schreef:Ik snap alle heisa niet zo. Ik vermaak me hier nog steeds prima. Er zijn momenten dat het wat drukker is op het forum, maar er zijn ook genoeg momenten dat hier even niks te beleven is. Dat zal de komende maanden zeker zo zijn als de vakantie er aankomt.
Ik voeg me bij deze reactie toe, ben het er helemaal mee eens.

Een forum is wat je er samen van maakt. Kijk, je kan klagen dat een forum doodbloedt, dat zie je steeds bij meerdere, maar je kan er ook gewoon iets van maken. Hetzelfde geldt voor een relatie, je leven. :wink:

Ik vermaak me prima hier. :T

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 mei 2008 21:16

Ik denk dat ik één van die "oudgedienden" ben die het regelmatig laat afweten. Bij komt het persoonlijk omdat ik nu erg weinig tijd heb om het forum te checken en geen zin heb om al die pagina's die ik elke keer weer heb gemist terug te gaan lezen. Daardoor heb ik het gevoel dat ik niet genoeg op de hoogte ben van de discussies om me er in te gaan mengen. En posten om het posten is ook zoiets.

Komt bij dat ik de laatse tijd ook niet zo veel films heb gezien grotendeels omdat ik geen tijd heb, maar ook omdat het huidige filmaanbod in de bios me niet trekt (Laatste bioscoopfilm die ik heb gezien was Sweeney Todd en de voorlaatste keer kan ik me niet eens meer herinneren) Maar goed, beetje mazzel veranderd dat nog wel eens een keer en kan ik weer wat actiever gaan posten.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 18 mei 2008 13:58

En ik ga met Vleeshaak mee. Ik ben meer in de praktijk bezig met film, dan in de theorie de laatste tijd. Druk, en geen zin om terug te lezen.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 18 mei 2008 14:11

Justus!!!! Waar kom jij nou weer vandaan he \o/ \o/ WB!

Plaats reactie