Vakantie 2009

Bar is open!
Plaats reactie
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 16 jan 2009 13:12

Huttenheugte?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 16 jan 2009 13:34

... op de Kuierlatten ?

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 16 jan 2009 15:05

Enige vakantie die ik 100% zeker weet is in April, wanneer ik eindelijk, na haar een jaar te hebben moeten missen, naar mijn vriendin ga in Colombia. Ik ga er een maand heen en we gaan daarvan 3 weken lang door het hele land reizen, waarna we doorgaan naar waar ze woont om daar haar familie te leren kennen. Onder andere onder het genot van een diner met een selecte greep uit de familie (is ongeveer 100 man groot namelijk) en wat goede vrienden, waarbij ze hoopt dat ik een speech ga doen.

Dat laatste zal nog niet meevallen. Ik ben al niet zo gewend om te speechen, laat staan in het Spaans. :8 Maar goed. Een maand lang lekker bij mijn geweldige lieve vriendin, dat wordt sowieso al de vakantie van het jaar.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 18 jan 2009 22:22

Zo, dagje vakantiebeurs achter de rug, m'n plannen voor een voorjaarsvakantie zijn er echter nog niet duidelijker op geworden. Integendeel zelfs. Echter, voor het najaar had ik nog een stedentrip in gedachten. En laten we daarvoor nou net een verdomd leuke aanbieding zijn tegengekomen: Las Vegas! Misschien wat ver voor een traditionele stedentrip, maar ach, daar kan ik wel mee leven 8)

Nu nog even afwachten wat er qua verlenging geregeld kan worden (in 5 dagen op en neer vliegen is toch wel wat erg kort), maar als alles meezit gaan we deze week nog boeken. Toch wel een beetje decadent, twee vakanties in het vooruitzicht hebben terwijl ik m'n eerstvolgende bestemming nog moet uitzoeken :oops:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 19 jan 2009 10:43

Ik vond het eigenlijk maar een onoverzichtelijk zootje de vakantiebeurs, vond het moeilijk om me te oriënteren. Waarschijnlijk ook omdat het zo ontzettend druk was zaterdag. Ben er uiteindelijk wel met een aantal ideeën voor komend jaar vandaan gekomen, maar het is denk ik makkelijker als je al weet waar je heen wilt en je gericht kunt zoeken.

Wel cool om al die mensen zo enthousiast over een reisbestemming te horen praten. Zo hadden we een Belgisch vrouwtje die ons hele verhalen ging vertellen over Belize nadat ze erachter kwam dat wij er ook geweest waren.

En het was leuk om bij de Shoestring stand onze eigen Maya route reis terug te zien in een presentatie :)

Maar het leukste was natuurlijk om zoveel mogelijk keer posters en borden aan te kunnen wijzen en te zeggen 'Daar ben ik geweest!'

Voor mijn eerste tripje blijf ik in ieder geval in Europa, we hebben een aantal opties nog (Ierland, Italië, Kroatië en Griekenland), maar zullen snel de knoop door moeten hakken.

Voor mijn grote vakantie in augustus (bouwvak }:) heb ik eigenlijk nog steeds geen idee wat ik wil en dat moet ik toch ook al snel gaan boeken.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 19 jan 2009 12:08

Zo, terug van het weekendje Aalden (Landal). Zonder kuierlatten, was het toch erg gezellig. Gegeten gedronken en gebowlt (traditie).

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 jan 2009 19:35

Was het zaterdag dus wel druk? Gisteren viel het namelijk wel mee. Dat viel ons al op bij het transferium, waar we, ondanks dat we wat aan de late kant waren, toch al op de tweede etage terecht konden. En ook het trammetje was bijna leeg. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt...

Wel is het jammer dat het allemaal zo extreem commercieel is. Dat begint al met de toegangsprijzen. We waren nu met 4 personen, als je dan gewoon aan de kassa kaartjes zou moeten kopen en ook nog je auto bij de Jaarbeurs zou parkeren zou je een ronduit achterlijke €90 kwijt zijn. Nu had ik vooraf kaarten met korting besteld, en hebben we de auto dus bij het transferium gezet, dan kom je in totaal nog altijd op een pittige €48 uit. En dan moet je geen honger of dorst hebben, waar je vroeger bij diverse landenstands nog voor een paar euro lokale specialiteiten kon proberen is ook dat nu helaas big business geworden.

Die praatjes zijn inderdaad wel leuk, ik heb een kwartier staan kletsen met een meisje wat dolenthousiast was over Jordanië. Komt op het eind toch de kameel uit de mouw: ze was er zelf nog nooit geweest, maar kende inmiddels wel alle reisgidsen van buiten...

Het hele Midden-Oosten-idee staat overigens wel weer een beetje op de tocht, ik kwam namelijk bij toeval een leuke vlucht naar Hong Kong tegen voor slechts €350. En dat maakt een tweede veel te verre stedentrip toch wel heel erg verleidelijk...

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 26 jan 2009 06:49

shateandar schreef:Zal toch wel kus zijn? Want doodstraf is nou niet echt een leuk woordje :)
Ik hoop van wel, anders heb ik de verkeerde handelingen uitgevoerd. ;)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 jan 2009 15:59

Dat zou toch wat minder leuk aflopen denk ik :)

Was bezig foto's aan het uploaden van m'n New York vakantie en toen kwam ik deze tegen... http://i216.photobucket.com/albums/cc12 ... G_1722.jpg

Ik geef toe, het is niet echt een tactische foto (was ook niet mijn idee)... maar ik vroeg me af of het toch een beetje herkenbaar is wat er hier wordt afgebeeld. Iemand?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 27 jan 2009 20:18

Dat lijkt me Ground Zero (met op de achtergrond het World Financial Center) vanaf de begraafplaats van St. Paul's Chapel. Maar da's niet helemaal eerlijk, aangezien ik daar zelf 3 keer geweest ben, al zag het er de eerste keer toch iets anders uit...

Overigens klotezooi, gisteren eindelijk op de zaak duidelijkheid gekregen over wanneer ik in maart gemist zou kunnen worden, dus gisterenavond maar die vlucht naar Hong Kong voor 350 euro boeken. Niet dus, niet meer beschikbaar, terwijl ie zondagavond nog wel te vinden was. En het goedkoopste alternatief is meteen zo'n 200 euro duurder }:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 jan 2009 21:46

Mja, vluchten gaan blijkbaar gigantisch snel op het moment ... en daar betaal je helaas voor..

En het is inderdaad Ground Zero, maar niet echt duidelijk dus, ik zal in m'n foto album maar heel dikgedrukt erbij zetten wat het is dan :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 feb 2009 18:01

Zo, ook m'n eerstvolgende trip is nu geboekt. Ik heb nog lang lopen twijfelen tussen zelfstandig naar Hong Kong of een groepsreis naar Syrië, en kwam daar eigenlijk domweg niet uit. Toen bleek dat de broer van een vriend van me ook wel interesse had in een korte trip, en hij had wel een duidelijke voorkeur, probleem opgelost. Zojuist heb ik dus voor eind april een vlucht naar Hong Kong geboekt (helaas wel iets prijziger dan die €349 die ik eerder had gezien), met een stopover van een dag in Dubai. Nu alleen nog even kijken hoe we de 7 resterende dagen gaan verdelen over Hong Kong en Macau...

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 02 mar 2009 10:17

Nog iets meer dan een maand wachten en dan mag ik eindelijk mijn langverwachte reis naar Colombia aanvangen. Een digitale spiegelreflex camera is ook onderweg naar mijn persoontje toe, dus nog even goed oefenen daarmee voor ik daadwerkelijk ga en dan zoveel mogelijk mooie foto's schieten. :) Ik kan haast niet meer wachten. Klinkt gek, want ik wacht al bijna een jaar, maar nu het in zicht komt is mijn geduld ook ver te zoeken. Ik zou NU op het vliegtuig willen stappen.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 30 mar 2009 20:50

Net terug van een weekendje Center Parcs (Kempervennen). Het was weer gezellig. :)

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 30 mar 2009 20:56

hopelijk min eerste EJC dit jaar, the european juggling convention is dit jaar in Spanje, komen honderden mensen op af, en dan ga je een beetje een week lang in de zon jongleren.
wellicht is niet iedereen het met me eens, maar ik vind het buitengemeen uitnodigend klinken

Plaats reactie