Vakantie 2009

Bar is open!
Plaats reactie
Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 06 aug 2009 19:13

PascalE schreef:
Mark schreef:Ik ben weer terug :)

Maar waar ben ik geweest, kent iemand zijn klassiekers hiero?
Is dat het huis van The Ghostbusters?
:Y Jeeej! Ben een weekje in New York geweest en heb daar een hele partij filmlocaties bezocht. Behalve die bekende ook redelijk onbekende waar ik toen voor stond en dacht van 'yo what the fuck, dit is alleen maar een huis, ik herken het zo niet maar hier is het wel' lol En dat ging een stuk of 6x zo :) En als extra super bonus kwam ik ook nog op de locatie waar Jennifer Aniston, skanky ho btw, een scene aant filmen was voor haar nieuwe film Bounty. Heb ik een uur ofzo gestaan en gezien hoe ze een scene van 30/40sec een keer of 8 over deden, in de bloedhete zon. Misschien dat ik nog wel ff wat pics upload, kijken of jullie die locaties zo wel herkennen :D
Touchwood schreef:Je zou Halle Berry toch gaan stalken ?
Heb ik verleden jaar al gedaan, een hele dag... en dat is niet zo spannend als het klinkt, eerder booooring 8)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 07 aug 2009 14:10

En ik maar denken dat "booooring" niet in de dictionaire van Mark voorkwam...

Duh, stalken van Hallo Berrie. Ze pakt je bij je lurven, trekt een draadje uit je wolbaal en trekt je helemaal bloot. Vervolgens komt ze niet meer bij van het lachen om je regenwurmpie...

Man, jij schrikt zelfs Ratso Ritso af...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 07 aug 2009 14:34

lol! Dit heb ik trouwens gefilmd op hoogte van me regenwurmpje, dus kweenie of je die reactie straks nog aan gaat passen... :P

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 08 aug 2009 19:19

Morgenmiddag vertrekken we richting Hongarije (Sziget), met de auto. Ik heb er zin in. :)

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 09 aug 2009 15:49

Mark schreef:lol! Dit heb ik trouwens gefilmd op hoogte van me regenwurmpje, dus kweenie of je die reactie straks nog aan gaat passen... :P
Het filmpje zou velen malen interessanter geweest zijn als je naakt naar Jennifer was gerend. Maar nee daar is meneer zeker weer te preuts voor? :(

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 aug 2009 10:19

Morgen naar Parijs! :)

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 14 aug 2009 18:42

Tot over iets meer dan een week, ik ga naar Zwitserland!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 aug 2009 20:59

Terug van vakantie!, waren 8 leuke dagen, en alleen maar goed weer gehad in Bournemouth.
En veel gezien in de buurt o.a. Het eiland Wight, Salisbury, Shaftesbury, Dorchester, Abbsbury en nog paar locaties.
Vooral het eiland was geweldig!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 aug 2009 17:15

Erik, have fun!
Pietje, welkom terug!

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 16 aug 2009 16:38

Ik ben ook terug, veel tegenslagen gehad maar al met al heb ik genoten.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 16 aug 2009 19:21

Ik ben er ook weer.

Morgen weer werken... voor het eerst in 4 weken :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 aug 2009 20:02

En ook weer terug uit Canada, na drie geweldige weken.

Het motto van onze vakantie was "bomen, bergen en beren", dat is helemaal uitgekomen. Bomen en bergen waren geen enkel probleem, daarvan hebben we er ontelbaar veel gezien. Beren lagen iets moeilijker, maar uiteindelijk heb ik toch 3 zwarte beren gezien (al geloven mijn reisgenoten nog altijd niks van één van die beren, had de bestuurder maar op de rem moeten stampen toen ik BEEEEEER!!!!!! riep), 1 bruine beer, en in Stanley Park in hartje Vancouver nog drie wasberen. En verder herten, bergschapen en -geiten en ontelbaar veel eekhoorns en niet te vergeten muggen. Walvissen waren helaas een ander verhaal, die speelden tijdens de whalewatch net verstoppertje, ik mag dus nog een keer terugkomen. Verder nog over een gletsjer gelopen/gereden, bergen beklommen per auto, enorme watervallen en bijna chemisch gekleurde meren aanschouwd, en een bezoekje gebracht aan het qua volume grootste gebouw ter wereld.

Foto's gaan vast nog wel een keer volgen, ik heb in totaal zo'n 35GB aan foto's en filmpjes, maar ik loop nu inmiddels wel 3 vakanties achter...

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 16 aug 2009 23:04

Hoi Wiz, welcome back !
Ik kan me voorstellen dat je het verhaal bij de foto’s dan ook niet zo goed meer weet. Of heb je altijd een notitieboekje bij je ?

Sha, I’m confused. Ik dacht dat je geen vrij kon krijgen en ik zat me al ernstig af te vragen of er iets mis met je was, (afgezien van de reguliere afwijkingen uiteraard) maar gelukkig ! Je was gewoon vakantie aan het vieren. :T Welkom terug, leuk gehad ?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 17 aug 2009 07:02

Welkom terug allemaal! :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 aug 2009 08:03

Touchwood schreef:Sha, I’m confused. Ik dacht dat je geen vrij kon krijgen en ik zat me al ernstig af te vragen of er iets mis met je was, (afgezien van de reguliere afwijkingen uiteraard) maar gelukkig ! Je was gewoon vakantie aan het vieren. :T Welkom terug, leuk gehad ?
Ik kon voor december geen 4 weken vrij krijgen... dit waren m'n 4 verplichte weken bouwvak vakantie :)

Plaats reactie