Auto-topic

Bar is open!
Plaats reactie

Wat rij jij?

Station
5
13%
Hatchback
11
28%
Stadsautootje
2
5%
MPV
2
5%
Busje
1
3%
Sedan
1
3%
Cabrio
0
Geen stemmen
Coupé
3
8%
Vrachtauto
0
Geen stemmen
Niets
14
36%

Totaal aantal stemmen: 39

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Auto-topic

Bericht door WizardOfOss » 10 apr 2014 21:37

Briljante reclame van Subaru:

Wel jammer dat de auto door die debiele slurptax in ons land volstrekt onbetaalbaar is }:

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

My car: Chrysler 300 SRT8

Bericht door Dr. Strangelove » 30 sep 2014 01:05

• Ladies & gentlemen:
              • I've got it !
          • The Chrysler 300 SRT8
              • 'The Heisenberg Special'
Afbeelding

Don't blame it on the sunshine
Don't blame it on the moonlight
Blame it on Breaking Bad

Tja, ik kom hier eigenlijk nooit omdat auto's me in wezen niet zoveel interesseren.
Totdat Heisenberg met zijn leasebak thuis arriveerde en de testosteron zowat uit zijn vel gutste.

I just can't, I just can't, I just can't control myself

Die kar, die zwarte sedan moest ik ook hebben. Maar dan ook zo exact mogelijk.
Ik was al een klein jaar zoekende in Duitsland maar slaagde er twee maal net niet in.

Afgelopen vrijdag was ik in België voor een set winterbanden en lichtmetalen velgen en... daar stond hij.

Afbeelding

Om een lang verhaal kort te maken, ik kwam dus met deze thuis en mijn voorgaande barrel kon ik ter plaatse achterlaten.
Gelukkig waren de banken open en ik had het idee dat ik de bank beroofd had toen ik met een toch vrij behoorlijk bedrag naar buiten liep. Maar goed, dat was gewoon een kasopname en de ontnuchtering zal voltooid zijn als mijn bankafschrift op mijn deurmat valt.

Wat volgde was een lekker snel ritje terug naar Nederland slechts onderbroken bij de frittenkot van Dikke Jeanne.

Het is wel een heel erge executive car maar toch ook zeker een beest als je achter het stuur zit.
Laat ik zeggen dat het je niet onberoerd laat als je het gas indrukt, een weg oprijdt of een bocht induikt.
De automaat laat je rustig en comfortabel rijden maar je kunt toch behoorlijk een sportieve rijstijl aannemen als je wat onrustige benen hebt.
Ik laat 'm nu van binnen en buiten helemaal poetsen dus ik heb nog geen tijd gehad om de Breaking Bad-/Heisenberg-elementen op de gevoelige plaat te zetten maar die volgen wel over een week of drie als ik terug ben van 1,5 week Duitsland en een week Polen, Tsjechië, Hongarije, Kroatië en Italië.
Ik kijk ook niet bepaald tegenop deze all expenses paid zakenreis en wellicht pik ik ergens nog een kekke black hat op.
Ik denk dat ik dan ook wel genoeg kilometers onder het gaspedaal heb laten wegglijden om de eigenschappen van deze automobiel in woord en beeld te beschrijven. Stay tuned!

Dit ziet er wel erg braaf uit maar daar moeten jullie het even mee doen:
Oh ja, de winterbandjes staan nog op mijn lijstje. Nu met een wat grotere bandenmaat.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 30 sep 2014 15:12

Nice ride!

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 02 okt 2014 10:35

Mooi ding hoor! :T

Gister mijn trouwe Citroëntje weggebracht. Na 20 jaar en 338.684km was het deze keer toch echt gedaan met de APK :cry:

Maar zaterdag kan ik mijn nieuwe karretje ophalen, dat is dan wel weer positief.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 02 okt 2014 13:13

Haha, nog geen foto's maar het is duidelijk dat dit geen officiële Special Edition is van Cryst.. eh Chrysler maar een private custom versie.
Het begint nog heel bescheiden en onopvallend met een crystal blue-gekleurde verlichting in de cockpit, gekleurde naden in de leren stoelbekleding en het felblauwe ledlampje in het dashboardkastje maar met de 'crystal blue' remklauwen (!) is het net alsof je de productie van je laatste 'cook' achter je wielen hebt willen verbergen. :o
"Hi officer, what can I do for you today?"

Zoiets dus: Afbeelding

Cool is het wel maar je gaat je al gelijk een drug kingpin voelen. :lol:

Plaats reactie