Foto's
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
Dank u allen. 
Verderop van waar die foto is genomen is ook een soort kranen begraafplaats waar een groep oude kranen staat te veroesten (je kan er een paar zien in de achtergrond) daar wou ik eigenlijk de foto nemen maar daar kon ik helaas niet bij komen.

Ik vind het ook geweldig, 'urban decay' zoveel sfeer hangt er op die plekken rond.emperor schreef:zitten mooie bij..dat wat overblijft nadat de mens het voor een kleine periode in de tijd heeft gebruikt en daarna verlaten, de sporen van een beschaving die er eens opbloeide maar ook weer weggevaagd werd door een of andere reden...het heeft wel iets moois eigenlijk...een bos verroeste sleutels die er ligt, een damesschoen met hoge hak, midden in een bijna totaal veruineerde kamer zonder deuren..wat je allemaal tegenkomt als je op onderzoek gaat..stilgelegde oude fabrieksterreinen met vastgeroeste machines die midden in een productieproces zijn stilgelegd..oude en verlaten gebouwen.Jens schreef:@ catfishman: Knappe foto's! Opmerkelijk wat voor verschil zo'n HDR filter maakt, hé!
In dat geval moet je hier zeker eens een kijkje nemen!emperor schreef:mooi!
vooral die laatste..ik hou wel van die verlaten aandoende scenes
De pracht van vergankelijkheid.
Brussels is full of abandoned houses that are falling apart, rotting and crumbling. The rain and wind eat away at the mortar that holds the bricks together
Verderop van waar die foto is genomen is ook een soort kranen begraafplaats waar een groep oude kranen staat te veroesten (je kan er een paar zien in de achtergrond) daar wou ik eigenlijk de foto nemen maar daar kon ik helaas niet bij komen.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
..jammer, maar ga zo door zou ik zeggen!the catfishman schreef:
als fotograaf ga je soms heel anders tegen dingen aankijken..met schilderen net zo.
Dan ga je de schoonheid van dingen echt zien.
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
ja, met HDR wordt het snel 'te' terwijl ik eigenlijk nauwelijks iets heb gephotoshopt. En die eerste was met de lens die bij de kit zat (nog de enige die ik heb) 18-55mmWizardOfOss schreef:Overigens, met welk objectief is die foto van die platenspeler gemaakt? Dat vind ik persoonlijk een mooiere foto dan dat HDR-plaatje, die komt me wat teveel gefotosoept over.
en ook gelijk maar een nieuwe posten

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Niet verkeerd voor een kitlens, mooie beperkte scherptediepte, en mooi kort gefocust. Ik had eerlijk gezegd een macrolens verwacht, goed werk dus.the catfishman schreef:En die eerste was met de lens die bij de kit zat (nog de enige die ik heb) 18-55mm
Die nieuwe foto is ook mooi, leuke combinatie van de rommelige bouwval en de strakke rij bomen, met een lekker dreigende lucht erboven

Wellicht zou je hem nog iets kunnen croppen, de linkerbovenhoek is nu wat aan de kale kant en doet daardoor iets afbreuk aan het geheel.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Tja, ik hou er wel van om daar alleen rond te lopen lekker helemaal alleen van de stilte genieten, niet dat het hier zo druk is maar het is toch heel anders, b.v. in je eentje in een korenveld lopen of in een boomgaard, het enige wat ik dan nog een beetje eng vind is een parkeergarage en dat komt door jawel....films. 

- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
hometrainer heb ik niet
maar als je hem selecteert zie je idd nog dingen van de achtergrond, eens kijken of ik dat beter kan.
edit, hij zou nu beter moeten zijn (je moet hem ook gewoon niet selecteren..he
)

edit, hij zou nu beter moeten zijn (je moet hem ook gewoon niet selecteren..he

Laatst gewijzigd door the catfishman op 07 sep 2007 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.