Liefde is... both sides of the story

Bar is open!
Plaats reactie
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Het vrijgezelle leven

Bericht door Axeqlusive » 13 mei 2013 10:41

In navolging van 'liefde is...' nu dit topic. Want voordat we het genoemde topic laten worden tot een drama topic waar alleen nog maar wordt beschreven hoe klote het ongeluk in de liefde is of kan zijn, zijn er vast ook heel veel positieve dingen aan vrijgezel zijn. En zie je die even niet... wordt dit the place to be om je mede FT- genoot (m/v) van een donkere wolk te trekken.

Dus mensen, kom maar op... wat doe jij om je dagen alleen in te vullen? Vanzelfsprekend als filmliefhebber gooi je er meer dan eens een film in, maar wat doe je om buiten de deur te komen als je vrienden of vriendinnen weer de hort op zijn met hun partner en je geen derde wiel aan de wagen wil zijn. Uit welke kleine, danwel grote, dingen haal jij je drive om de volgende dag met een grote smile tegemoet te zien?

Oh en ja, ik ben ook sinds een klein half jaar weer vrijgezel. Breek records met filmkijken, wat ik thuis veel doe, maar ik loop ook de Pathe bioscopen in de buurt plat; lang leven de Pathe Unlimited kaart. Daarnaast heb ik niet veel mensen om me heen, maar als ik hun spreek of zie heb ik wel gelijk de leukste dagen van het jaar. Ben ik mijn relatie kwijtgeraakt, maar heb gelukkig nog wel een maatje eraan overgehouden, al is dat best lastig en heftig om gelijk door te willen zetten, old habits die hard...

Verder heb ik voor het eerst sinds 2008 weer eens een echte vakantie in het vooruitzicht, en begint de rust in mij steeds meer terug te keren. Wat zelfreflectie doet de mens goed, en al heb ik soms last van zwarte ballonnetjes, iets wat ook in mijn aard zit, ik denk dat ik alles meer waardeer dan eerder.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Het vrijgezelle leven

Bericht door Touchwood » 13 mei 2013 11:17

Wat mij betreft had dit prima onder het draadje 'Liefde is...' kunnen staan. :) Two sides to every story...

Ik zou sowieso enige voorzichtigheid betrachten bij het bespreken van dit soort persoonlijke en gevoelige zaken bij een (eventuele) voortzetting van dit draadje. Dit wellicht ten overvloede, maar geef niet te veel persoonlijke informatie prijs. Het zal niet de eerste keer zijn dat men daarbij voor vervelende verrassingen komt te staan.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 13 mei 2013 11:20

Lijkt me toch dat iedereen daar zelf voor verantwoordelijk is, en zelf de mate kan bepalen waarin hij danwel zij dingen deelt. En wellicht had het eronder gekund, maar als je naar die laatste posts daar keek leek dit topic me een leuk en welkome aanvulling.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 13 mei 2013 11:24

Naar de voetbal gaan, pinten drinken en de boel afbreken! :x

Dat laatste was maar een grapje, maar voetbal en bier (met mate) horen er wel bij. Veel vrienden die wel een vriendin hebben, mogen nu jammer genoeg meer mee.. Dat is wel jammer :o

En op zaterdag een hele dag films en series kijken (diezelfde vrienden moet vaak klusjes opknappen of de schoonfamilie bezoeken of andere kleinburgerlijke dingen doen).

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Liefde is... both sides of the story

Bericht door Touchwood » 13 mei 2013 11:39

Samengevoegd.

Hebben ze elkaar toch nog gevonden... :wink:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 13 mei 2013 11:40

Aw wat lief.
Op elk potje past een dekseltje :)
Of soms een ander potje.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 13 mei 2013 11:41

En die dekseltjes dan?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 13 mei 2013 11:43

Is dit een geschikt moment om 'een potje met vet' te gaan zingen ? :lol:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 13 mei 2013 11:46

Nee, twee potjes met vet wil ik liever niet over fantaseren :)

Enne... de dekseltjes rollen door naar andere potjes?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 13 mei 2013 11:52

Te laat. :lol:

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 13 mei 2013 11:52

Maar waarom word er bij liefde is, alleen maar tussen man en vrouw, of man en man wat ieder zn voorkeur dan ook is gekeken?

Liefde is toch veel meer dan dat alleen?

Liefde voor je naasten, je huisdieren, je vrienden. Kijk naar wat je wel hebt ipv wat je niet hebt.
En geniet van de vrijheid als je de ware (als zoiets al bestaat) niet bent tegen gekomen.

Ik ben zaterdag avond met vrienden wezen stappen en laat thuis, die gasten kwamen allemaal 1400u een keer hun nest uit.
Ik stond om 0800u er al weer naast, om een ontbijt op bed te maken.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 mei 2013 11:55

Jij had vast ook geen keus met een paar koters in huis :P. Herkenbaar overigens bij enkel van mij vrienden...

Om twee uur s'middags je bed weer uit is me iets te veel van het goede maar als het echt een latertje is geworden, zing ik de ochtend ook wel uit hoor :).

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 13 mei 2013 11:59

En moederdag... Dat moet dan ook weer.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2013 12:05

sickboy1984 schreef:En moederdag... Dat moet dan ook weer.
Gister maar meteen overlegd dat we daar als partners niks voor elkaar mee gaan doen. Het is voor een verjaardag en kerst al moeilijk om iets leuks voor elkaar te verzinnen, dus het is fijn dat moeder- & vaderdag daar niet nog eens bijkomen. En bovendien: Ze is mijn moeder niet, dus de kleine mag zelf aan de slag met kleurpotloden, verf, klei, papier en weet ik niet wat allemaal nog meer.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 13 mei 2013 12:11

Ik doe ook niks, maar ja broodjes afbakken en eieren koken, daar zijn ze nog iets te jong voor, dus ja dan moet je wel helpen...

Plaats reactie