Liefde is... both sides of the story

Bar is open!
Plaats reactie
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Liefde is...

Bericht door patrob » 11 mar 2011 17:01

Bedankt voor de felicitaties. Inmiddels alweer drie jaar gelukkig (ja, ja) getrouwd. Time flies when you're having fun.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 13 mar 2011 16:20

ik ben wat laat ik weet het maar Shien & Patrob toch nog gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk.

Afbeelding

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 13 mar 2011 17:43

Bedankt! :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 12 apr 2011 05:21

Wat een leuk topic. Leuke foto hoor Axe, ben blij dat het je zo goed vergaat euhmm gaat :}
Liefde is....pfff nou ik ben niet de persoon geloof ik om daar iets zinnigs over te zeggen.
Ohh en Ashton wat bedoel je met "goed hollands uiterlijk" :} :wink: nou ja, maakt niet uit.
@ Sickboy wat jij zo beschrijft DAT vind ik liefde of beter gezegd versta ik onder liefde is....
Verliefd worden gaat snel, maar ik weet uit ervaring dat het bijzonder moeilijk is om het leuk te houden.
Enne Shine en Patrob, congrats met jullie huwelijk !!!

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 12 apr 2011 09:01

jacq schreef:
Ohh en Ashton wat bedoel je met "goed hollands uiterlijk" :} :wink: nou ja, maakt niet uit.
Nou, daar bedoel ik niet mee hoor. :) In constateerde gewoon iets. Ze heeft typisch het gezicht van wat ik denk dat bij een Nederlandse vrouw hoort en dan wel in positieve zin. Terwijl Axe heeft meer iets Spaans denk ik. Ik bedoelde in ieder geval niet dat anders lijkende vrouwen minder mooi zijn dan vrouwen met een typisch Nederlands uiterlijk als je dat soms dacht. :wink: Ik zei gewoon wat er in me opkwam.

O ja, alleen Sean Connery en James Stewart mogen Ashton zeggen. B-)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 12 apr 2011 09:17

Heeft Axe iets Spaans ja :)?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 12 apr 2011 09:23

McMurphy schreef:Heeft Axe iets Spaans ja :)?
Italiaans had ik al eens gehoord... Turks ook, grappig, dat was bij de ouders van mijn eerste vriendin. Ik kwam daar thuis, had haar broertje lopen vertellen dat ik Turks was. Dus haar moeder kwam naar me toe, legt haar hand op mijn schouder... kijkt me diep in de ogen en zegt 'ben je Turks?'. :-?

Maar Spaans nog niet gehoord.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 12 apr 2011 09:26

Turks... :D

Maar kan jij het verschil tussen een Spanjaard en een Italiaan zien? Sorry trouwens als je het beledigend vond dat ik je voor Spanjaard uitgemaakt heb hoor. :oops:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 12 apr 2011 09:29

Aston schreef:Sorry trouwens als je het beledigend vond dat ik je voor Spanjaard uitgemaakt heb hoor. :oops:
Neuh geen belediging hoor... vind het juist wel grappig, enne, hoe kan hiervoor uitgemaakt worden slecht zijn...

Afbeelding

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 12 apr 2011 09:38

De tijd vliegt voorbij met mijn schatje.

Inmiddels zijn we alweer meer dan een half jaar samen. Iets wat we uiteraard gevierd hebben op een fijne wijze (lekker uit eten bij de Griek) In die tijd zijn we al door aardig wat van mijn ellende heen gegaan. Dan heb ik het vooral over het financiele soort. Ze helpt me erg goed, werkt mijn administratie bij, steunt me als ik het er zwaar mee heb en dat soort zaken.

Momenteel kan ik haar door die zaken, niet zo vaak zien als ik zou willen, maar iedere keer als ik haar wel weer zie, is het geweldig en alle tijd dat ik haar niet kan zien, hebben we MSN gesprekken. Verliefdheid houdt nog steeds aan, en daar is ook houden van nog eens bij gekomen.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 12 apr 2011 09:43

Aah dat klinkt erg goed Draakje :). Ook mooi te horen dat zij jou steunt met de door jou genoemde 'ellende'. Dat zal niet voor iedere vriendin weggelegd zijn denk ik.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 12 apr 2011 09:47

McMurphy schreef:Aah dat klinkt erg goed Draakje :). Ook mooi te horen dat zij jou steunt met de door jou genoemde 'ellende'. Dat zal niet voor iedere vriendin weggelegd zijn denk ik.
Nee maar het zegt wel veel over hun relatie denk ik. Ze gaat voor hem, niet voor zijn (tijdelijke) problemen... good for him!

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 12 apr 2011 16:12

Ok Aston enne sorry voor de misspelling.

Jaa Axe heeft inderdaad iets spaans en daar kan ik lekker over oordelen. Maar dat is toch
juist een compliment :wink:
En Aston je hebt gelijk ze is een typisch hollands meisje inderdaad ook niets mis mee. Ze heeft een mooi
koppie met een mooie lach.
Moest alleen lachen zoals jij het er had neergezet :lol:

Draakje, ik hoop dat dit nog lang zo door mag gaan voor je. Wat ik weet
heb je genoeg ellende gehad :o

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 07 jun 2011 08:06

Liefde sucks...!!

Ik zal er geen nieuw topic voor aanmaken en misschien had dit beter in de klaagmuur gekunt maar so be it. Een lang verhaal maar het is te gecompliceerd om in één alinea te verwoorden.

Mijn vriendin en ik zijn na goed en wel 8 maand uit elkaar :cry:. In deze 8 maanden heeft zij mij mijn vorige relatie compleet doen vergeten en hebben we echt een supertijd gehad. Waar ik voorheen dacht nooit meer zo gek op iemand te kunnen worden, heeft zij voor mij het tegendeel bewezen. Alle dingen die ik aan het eind van mijn vorige relatie miste, hebben wij dubbel en dwars ingehaald. Zij komt uit een klein dorpje nabij Enschede en waar ik in het begin het gevoel had met moeite te zullen worden geaccepteerd als 'buitenstaander uit de stad', werd naar verloop van tijd duidelijk dat haar vrienden, familie en overige dorpsgenoten geen probleem met mij hadden.

Haar thuissituatie was echter van een heel ander kaliber. Ze wordt al jaren op alle mogelijke manier dwarsgezeten door haar moeder. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n slechte moeder-dochter verhouding gezien als wat ik daar thuis met eigen ogen zag. Omdat het met onze relatie geweldig goed ging, besloten we om op korte termijn op zoek te gaan naar een huurhuisje. Voor haar niet alleen om haar thuissituatie te ontlopen maar ook omdat het gewoon goed zat tussen ons. Ik woonde al bijna weer twee jaar thuis dus ik was allang klaar voor een nieuwe stap.
Toen we ongeveer 1½ maand geleden een supermooi huisje tegenkwamen wisten we het zeker, dit gaan we doen! Goede afspraken gemaakt met de vorige bewoner, de overname geregeld met de wooncorporatie en al uitgebreid op zoek gegaan naar nieuwe meubels en overige interieurspullen. Alles leek perfect te gaan, de enige tegenvaller die we hadden was dat haar ouders fel tegen het samenwonen waren. In hun ogen was het te krankzinnig voor woorden om te gaan samenwonen na een maandje of zeven. Nu kan ik me nog voorstellen dat je als ouders zijnde het misschien niet eens bent met zo'n vroege beslissing maar zolang je dochter gelukkig is lijkt me dat het belangrijkste? Zij hebben echt alle mogelijke middelen gebruikt om haar te beletten van het samenwonen, zelfs contactbreuk.....uiteindelijk heeft mijn vriendin het huis gecancelled op de dag dat we het acceptatieformulier thuisgestuurd kregen. Zij kon het niet verkroppen dat haar ouders ons niet steunden en besloot het 'nog ff uit te stellen'. Voor mij was dit een grote deceptie omdat het een prachtig huis was en ik er wel 100% achter stond omdat het gewoon super ging met onze relatie.

Toch heb ik me daar redelijk snel overheen kunnen zetten omdat ik gewoon gek op haar ben en verder met haar wou. Er leek niets aan de hand, we deden veel leuke dingen, maakte veel uitstapjes, weekendje weg geweest etc. Tot ze een week of drie geleden opeens aangaf dat ze twijfelt aan onze relatie, of dit een echte toekomst heeft. Hier begreep ik werkelijk niets van want ik kon nergens aan haar merken dat er wat niet goed zat tussen ons. Uiteindelijk vertelde ze me dat haar ouders (met name haar moeder) haar bijna forceren om met de relatie te stoppen. Ik kom uit de stad en ben niet goed genoeg voor haar, we passen totaal niet bij elkaar en zullen nooit oud worden samen. Iedere dag dat ze van school of werk kwam werd er een stortvloed aan negativiteit op haar losgelaten, tot overdrevens toe maar dat zal ik niet verder toelichten. Ze zag geen andere uitweg meer dan onze relatie ter discussie te stellen.

Nadat ik dit hoorde ben ik de volgende dag, toen zij op school zat, naar haar ouders toegestapt om met hen rustig over de situatie te praten. Er volgde een redelijk normaal gesprek waarin ik direct vroeg of zij wat tegen mij hadden en wat ik eventueel verkeerd heb gedaan. Zij erkende dat ze het totaal niet eens waren met het samenwonen maar hadden niets tegen mij. Toen ik mijn vriendin op de hoogte stelde van mijn plotse bezoek aan haar ouders, was ze heel bang dat ze grote ruzie zou krijgen thuis. Ik stelde haar gerust dat er geen enkel probleem was, maar toen ze thuis kwam bleek dat ze gelijk kreeg. Het huis was te klein en ik werd uitgemaakt voor een 'klein kind' en het was belachelijk dat ik zo bij hen langs kwam om te praten. Na een krankzinnige ruzie heeft ze de volgende dag haar tas gepakt en is ze vijf dagen lang bij ons thuis gebleven. Deze vijf dagen waren echt geweldig en ik was er van overtuigd dat onze liefde sterker was dan de tegenslagen die we te verwerken kregen.
Toen ze na de vijfde dag enigzins noodgedwongen naar huis moest, was ik wel weer bang voor de eventueel opnieuw grote negatieve invloed van haar ouders. Er leek niets aan de hand tot ze vorige week zondag opnieuw de handdoek in de ring gooide. Haar ouders hadden het nu over een andere boeg gegooid toen ze vijf dagen van huis bleef en probeerde haar nu op rustige wijze te overtuigen een einde te maken aan de relatie.

Klaarblijkelijk is onze relatie niet bestand geweest tegen de oneerlijke en onterechte strijd van haar ouders. We zijn nu een week verder en ik heb er echt alles aan gedaan om haar te overtuigen dat dit niet de juiste weg is. Mijn vrienden en familie lieten al voorzichtig hun mening los dat zij in feite gewoon haar keuze al gemaakt heeft en dat dit niet in mijn/ons voordeel is. Maar ja hoe sterk moet je relatie wel niet zijn als je na goed en wel 8 maandjes een keuze moet maken tussen je vriend en je ouders? Zo'n keuze moet je toch eigenlijk ook niet hoeven maken?
De laatste dagen hebben we weinig contact gehad maar het kost me veel moeite om geen contact te leggen. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat haar ouders de oorzaak zijn van deze breuk en kan het moeilijk accepteren omdat onze relatie zo goed was :(. Zij heeft me alle voorgaande ellende doen vergeten en nu kan ik weer overnieuw beginnen :(. Mijn vorige relatie van 6 jaar staat natuurlijk niet in contrast met deze 8 maanden maar de aanleiding en oorzaak zijn moeilijk te bevatten.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 07 jun 2011 08:20

Heftig verhaal en superirritant dat zij zo tussen twee vuren gevangen zit. Uiteindelijk ligt je toekomst natuurlijk samen met je partner, maar zeker als je nog thuis woont kan het echt tussen je in komen te staan. Wat je zegt over weer opnieuw moeten beginnen kan ik me zo voorstellen, zeker als je er zoveel aandacht en moeite in hebt gestopt is het gewoon frustrerend als het weer niet lukt, zeker als je bijna zeker weet dat het niet aan jou ligt. Sterkte man!

Plaats reactie