Vertel hier over
1. je eigen huisdier(en)
2. de (huis)dieren die je nog wilt hebben
3. welk (huis)dier je zelf zou willen zijn
TS post spoedig!

Ook een mooi beest.MargotTenenbaum schreef:
Dit is Benny Lava, onder dwang vernoemd naar de YouTubevideo
Dan neem je toch een insectenhuisje?Ed Crane schreef:Momenteel niks, maar ik wil graag weer mieren, zoals ik een paar jaartjes geleden had. Ik hou erg van zogenaamde sociale insecten, oftewel statenvormende insecten zoals mieren, wespen, bijen en termieten. Dieren die je op vaste tijden moet uitlaten, voederen enz. zijn aan mij niet besteed
Hé vet, waar haal je die vandaan en hoe hou je die?MargotTenenbaum schreef:En dit is Herbert, maar die ziet er tegenwoordig een beetje NSFW uit
Dat leg ik je allemaal wel uit in privébericht! Het is helemaal niet moeilijk.Ed Crane schreef:Hé vet, waar haal je die vandaan en hoe hou je die?MargotTenenbaum schreef:En dit is Herbert, maar die ziet er tegenwoordig een beetje NSFW uit
http://www.insectenhuisjes.nl/paginas/workshop.html doe het!Ed Crane schreef:Oh, en:
2) huisdieren die ik nog graag zou willen, naast een enorm terrarium met termieten, of parasolmieren, is een kwal. Het liefst ook een inktvis, maar die kun je niet lang houden.
3) het liefst een potvis. Maar dan ff zonder dat mensen op je jagen. Als potvis zwem je de wereldzeeën over en ga je van de oppervlakte tot de duistere, bizarre wereld van de diepzee waar je op reuzenpijlstaartinktvissen jaagt, alsof je zweeft door een buitenaards landschap in de ruimte. Dat alles terwijl je alles afscant met een enorme sonar. En de hele tijd lekker zingen.
En anders was ik het liefst een velociraptor.
Benny laat weten tevreden te zijn met dit compliment.Aston schreef:Onze poes heet trouwens Tabby, vernoemd naar haar soort.
FOTOAston schreef:Onze poes heet trouwens Tabby, vernoemd naar haar soort.