Uw barman vanavond!
Re: Uw barman vanavond!
Joepie, op de nieuwe locatie en dat deze maar weer heel groot mag worden.. 

Als ik hier toch ben moet ik natuurlijk ook meteen trakteren eigenlijk.
Alstublieft, tompoezen voor iedereen:

Alstublieft, tompoezen voor iedereen:

- sickboy1984
- Regisseur
Noooooooooooo
Er is maar 1 cafe de lemming.
Dit is is de lemming niet. Dit is een of andere nieuwe tent. Veel te schoon ook en niet eens een sticky.
Dit is is de lemming niet. Dit is een of andere nieuwe tent. Veel te schoon ook en niet eens een sticky.
Heb je geen éclair?
Ja, daar heb ik nog wel een schaal van liggen:

O, en ik ben jarig. Waarschijnlijk was de subtiele hint iets te subtiel. Komt ook vanwege de feestelijke opening van de nieuwe tent hier.
Maar de vlaggetjes en het gebak zijn toch echt voor mij hoor. 

O, en ik ben jarig. Waarschijnlijk was de subtiele hint iets te subtiel. Komt ook vanwege de feestelijke opening van de nieuwe tent hier.

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Gefeliciteerd Aston! Gebak ziet er goed uit! Zit nu nog op het werk anders had ik er een biertje op genomen. Nouja, vanavond dan maar 

Jammie 

Oja, en Orangey, ook gefeliciteerd ouwe! 

Doe maar inderdaad. Als je ontslagen wordt valt er weinig meer te proosten.Duikboot schreef:Zit nu nog op het werk anders had ik er een biertje op genomen. Nouja, vanavond dan maar

Nu ook met Sticky!sickboy1984 schreef:Noooooooooooo
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Dat is nou het toppunt van niet-duurzaamheid.
De hele Probo Koala gewoon dumpen midden in onze habitat met alle toxische stoffen, alcoholdampen, plakkerige resten van voedselresten en bezoekers, vuilspuiterij, gevlei en achterbaks verraad !
En dat terwijl onze ouwe Lemming nog goed was voor minimaal 7645 pagina's en twee decennia !
De hele Probo Koala gewoon dumpen midden in onze habitat met alle toxische stoffen, alcoholdampen, plakkerige resten van voedselresten en bezoekers, vuilspuiterij, gevlei en achterbaks verraad !
En dat terwijl onze ouwe Lemming nog goed was voor minimaal 7645 pagina's en twee decennia !
- Touchwood
- Walk of Fame
Bah, wat ruikt het hier schoon.
Waar zijn de vastgekoekte plakkaten kots van weleer naartoe. En nou moeten we zeker ook weer nieuwe gaatjes in plafond en muren gaan prikken om de slingers en ballonnen voor de jarigen op te hangen, want alle ouwe plakbandjes en punaises zijn foetsie.

Nou ja. Gefeliciteerd Aston ! Lekker zo'n é... écla... chocoladebroodje
Filmfan ook jarig ?
Joehoe !!!
Nou. Wie kotst de boel weer even terug onder.

Nou ja. Gefeliciteerd Aston ! Lekker zo'n é... écla... chocoladebroodje

Filmfan ook jarig ?

Joehoe !!!
Nou. Wie kotst de boel weer even terug onder.
Bedankt, jij ook gefeliciteerd! Excuses dat ik gisteren ben vergeten om te trakteren, maar bij dezeAston schreef:Oja, en Orangey, ook gefeliciteerd ouwe!

Oh, ik zie nu dat Touchwood me ook heeft gefeliciteerd. Bedankt!