Uw barman vanavond!

Bar is open!
Plaats reactie
zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Uw barman vanavond!

Bericht door zvorod » 28 dec 2012 00:54

Haha nee, zo bedoelde ik het nu ook weer niet. Eerder dat er weinig onoverbrugbare kloven tussen ons in zitten thuis en ze zich niet zo hoeft af te zetten tegen mij (pfft, dat ze dat maar bij haar ma doet :wink: ).
Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook :P

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 28 dec 2012 01:16

zvorod schreef:Haha nee, zo bedoelde ik het nu ook weer niet. Eerder dat er weinig onoverbrugbare kloven tussen ons in zitten thuis en ze zich niet zo hoeft af te zetten tegen mij (pfft, dat ze dat maar bij haar ma doet :wink: ).
Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook :P
Haha lekker gezellig twee jonge vaders even aan het woord laten (niet sarcastische bedoeld).

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 28 dec 2012 11:17

zvorod schreef:Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook :P
36 is voor haar waarschijnlijk oud. ;) En daar bedoel ik verder niets mee. }: Maar sowieso met je ouders, hoe jong ook, uitgaan is not done. Ik kan het al niet met mijn eigen broer of zus...

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 28 dec 2012 11:57

Nee, liever met zoiets als een Gollum een hele nacht doorslempen, een supershoarma scoren en dan ruftend en wildplassend onschuldige burgers bij bushaltes de stuipen op het lijf jagen.

Daar wil je natuurlijk niet te veel bekende getuigen bij hebben. Ik heb jou door, jochie. B-)

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 28 dec 2012 13:11

Ik wil idd niet dat mijn dochter daar getuige van is...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 dec 2012 17:39

Dr. Strangelove schreef:Nee, liever met zoiets als een Gollum een hele nacht doorslempen, een supershoarma scoren en dan ruftend en wildplassend onschuldige burgers bij bushaltes de stuipen op het lijf jagen.

Daar wil je natuurlijk niet te veel bekende getuigen bij hebben. Ik heb jou door, jochie. B-)
..ik heb eens (beetje aangeschoten, dat wel) na een Deep Purple concert tegen een kaartjesautomaat geürineerd, ik kon het niet meer ophouden na enige liters bier tijdens dat concert..onschuldige burgers die hun kaartje nog gewoon trokken uit desbetreffende automaat schenen mij niet eens op te merken. :P
Dus zo kan het ook. :T

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 28 dec 2012 18:55

Ik denk dat het toch meer een kwestie was van dat ze het verstandiger achtten om hun mond te houden en zich uit de snel uitbreidende plas te verwijderen.

Ik zou ook niet zo'n zin hebben* om er iets van te zeggen met een net vrijgekomen leger aan bezopen hard-rockfans cq duivelaanbidders die vast nog wel wat energie overhebben om de (head-)bangen in de catacomben van een parkeergarage.

Wat wel is - i.t.t. Alien's In space no one can hear you scream - draagt gegil in een betonnen parkeergarage wel aardig ver.

Maar ja, om nou later op YouTube te kunnen zien hoe iemand anders zit te filmen hoe jij in elkaar wordt getrapt en hoe ze je in een plas urine proberen te verdrinken..:N

Nou, pilsje maar. Hoewel... Doe maar een Grolsch Lemon, heb je dat nog ?

* Ik zou het uiteraard wel doen maar ZIN hebben ? Neuh.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 28 dec 2012 19:09

emperor schreef: ..ik heb eens (beetje aangeschoten, dat wel) na een Deep Purple concert tegen een kaartjesautomaat geürineerd, ik kon het niet meer ophouden na enige liters bier tijdens dat concert..onschuldige burgers die hun kaartje nog gewoon trokken uit desbetreffende automaat schenen mij niet eens op te merken. :P
Dus zo kan het ook. :T
Dat was zeker nog in je jonge jaren toen je er nog uit zag als een metal gitarist:

Afbeelding

Dan zou ik ook niet laten merken dat ik het opmerkte. :8

Ik heb zelf ooit op DH HS geplast. :o Het was rond vier uur en ik was dronken. Verder in Nederland nog een keer achter een school, ergens in de bosjes bij het spoor (was geen succes omdat ik in een plas water ging staan). Verder niet veel meer voorzover ik me kan herinneren maar vast nog een paar keer. In Frankrijk, onderweg door de campagne, nog veel vaker maar dat noem ik niet meer wildplassen. Dat doet iedereen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 dec 2012 20:40

Dr. Strangelove schreef:... hard-rockfans cq duivelaanbidders
Dus jij was dat die voor de Jaap Edenhal die flyers stond uit te delen waarop stond dat de duivel binnen was voor dat DIO concert in '87. :lol:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 dec 2012 20:42

Aston schreef: Dat was zeker nog in je jonge jaren toen je er nog uit zag als een metal gitarist:
Zo oud ben ik nou ook weer niet. 8) :D
Afbeelding

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 28 dec 2012 21:02

Dat is niet zo lang gelee inderdaad. 8)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 dec 2012 21:23

wat dat eruitzien als een metal gitarist betreft..je hebt ergens wel gelijk, mijn grote voorbeeld qua image en voorkomen was altijd wel:

8)
Ik heb zelfs ook zo'n jas gehad. :)
tevens de reden dat ik ooit mn snor heb laten staan.
Laatst gewijzigd door emperor op 28 dec 2012 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 28 dec 2012 21:31

emperör schreef:Dus jij was dat die voor de Jaap Edenhal die flyers stond uit te delen waarop stond dat de duivel binnen was voor dat DIO concert in '87. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Nee hoor, ik was in die tijd in de grootste concertzaal van het zuiden Noorderligt bezig met het ophalen van de glazen (en ook tappen).
O.a. bij Mötorhead. Dat wel.
Heb daar verder geen enkel vooroordeel over hoor. Alles beter dan studentencorpsballen ! :r

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 dec 2012 21:35

je had in die tijd hier in Paradiso moeten wezen..dat was toen pas een superclub/bar/concertzaal. :+

barman!
Een hertog Jan graag en een zak Superchips nu ik hier toch ben.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 28 dec 2012 21:45

Ik weet nog dat ik 's speciaal naar Paradiso gekomen was voor een concert en op het moment dat de laatste trein vertrok begon de hoofdact.
Ik kon me op dat moment niet voorstellen dat ik de wereldse stad Amsterdam niet zou kunnen verlaten.

En inderdaad, toen ik Paradiso verliet kon ik de trein pakken en Amsterdam verlaten...
...Tot Utrecht.
Vandaar restte vrij weinig als een nacht zombieën met zwervers en junks in Hoog-Catharijne. Nice ! :N

Yep, good ol' times !

Plaats reactie