Uw barman vanavond!
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Uw barman vanavond!
Een biertje Lem, even afkicken van het Groningse studentenleven in het weekend. Man wat een zuiperij. Laat me daar dan net goed in zijn 

Er wordt een film gemaakt over "onze" Touchwood! Je hebt het verdiend, hoor.
Daar wilde ik wel even een drankje op doen!
Daar wilde ik wel even een drankje op doen!

Ach, je hebt vast mensen die er zich helemaal niets van aantrekken....Ed Crane schreef:Ja erg hèShine schreef:Nou ja zeg! Dat lijkt me ook niet zo gezond voor de 'ongeboren vrucht'....
Nope, niks van dat alles. Maar nemen jullie lekker een drankje.Ik weet niet hoe lang je dat kleine wondertje der natuur al in je buikje aan het vormgeven bent, maar toch even officieel: ook gefelici met je ongeboren sinaasappeltje
Ik ben nu ruim 4 maanden bezig met de vormgeving. Bedankt voor de felici.

- MargotTenenbaum
- Oscar winnaar
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Shine... Beetje laat, maar toch!
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Lem, doe mij maar even een biertje. Ik kan weer terug naar mijn vorige baan en ik moet nog even hard nadenken of ik hier blij mee ben of niet.
- MargotTenenbaum
- Oscar winnaar
Wat voor baan is het? Waarom moet je daarover nadenken?
Ik hoef nog maar vier dagen te werken en ben aan het solliciteren! Binnenkort mag ik ergens op gesprek komen waar ik heel graag zou willen werken, echt zo spannend...
Ik hoef nog maar vier dagen te werken en ben aan het solliciteren! Binnenkort mag ik ergens op gesprek komen waar ik heel graag zou willen werken, echt zo spannend...
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ik moet er vooral over nadenken omdat ze me de vorige keer als uitzendkracht van alles beloofden en me er uitschopten omdat ik te oud was. (letterlijk gezegd). Dus ja, ik ben best blij dat ik een baan heb en ook wel om een aantal collega's weer terug te zien. Maar om nu te zeggen dat ik super gemotiveerd aan de slag ga, nou....
Hopelijk gaan jouw sollicitaties beter dan de mijne, veel succes met je gesprek binnenkort.
Hopelijk gaan jouw sollicitaties beter dan de mijne, veel succes met je gesprek binnenkort.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Je weet, Vleeshaak, dat je dan een bron van inkomsten hebt.
Al zou je het maar doen als basis om - later - elders te solliciteren.
Je weet dat de vooruitzichten niet bepaald rooskleurig zijn en dat je beter vanuit een baan kunt solliciteren dan vanuit de ww.
Stap over je gekrenkte trots en maak optimaal gebruik van de mogelijkheid.
Kun je ze later terugbetalen..
Al zou je het maar doen als basis om - later - elders te solliciteren.
Je weet dat de vooruitzichten niet bepaald rooskleurig zijn en dat je beter vanuit een baan kunt solliciteren dan vanuit de ww.
Stap over je gekrenkte trots en maak optimaal gebruik van de mogelijkheid.
Kun je ze later terugbetalen..
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Natuurlijk weet ik dat allemaal, daarom heb ik ook ja gezegd toen ze me vroegen. Heb weer een vorm van zekerheid, voor zo ver dat kan als flexwerker, en dat is best lekker. Maar het wordt maandag toch een raar dagje denk ik.
Net toch goed nieuws gekregen betreffende mijn werk bij Citybooks. Ze zijn failliet maar er is toch een doorstart mogelijk dus ik heb zoals het er nu uitziet en het ziet er positief uit nog werk! JEEEEUUUJ!!!! Een rondje namens mij! 

Dat is geweldig nieuws! 

Idd ben ontzettend opgelucht! 

Goed nieuws, Jaime! Ik neem een kopje kamillethee. Ziek, ziek, ziek. 

Beterschap, Rem! 

Thanks!