Uw barman vanavond!
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Uw barman vanavond!
Pas op dat je de uitnodigen niet per ongeluk naar heel Facebook stuurt.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Dan kon ik wel eens iets bier te weinig in huis hebben...
Maar om dat op te lossen stuur ik ze wel naar de Lemming. De barman hier heeft voorraden staan... Heel apart
Maar om dat op te lossen stuur ik ze wel naar de Lemming. De barman hier heeft voorraden staan... Heel apart

Ja, want dan zal Duikboot moeten onderduiken voor al zijn zogenaamde Facebookvrienden.
Gewoon brieven schrijven, postzegels plakken en in de brievenbus. Dat is niet ouderwets, maar retro. En retro is weer in tegenwoordig. Dus hip, hap hop....pak die envelop(pe).
Gewoon brieven schrijven, postzegels plakken en in de brievenbus. Dat is niet ouderwets, maar retro. En retro is weer in tegenwoordig. Dus hip, hap hop....pak die envelop(pe).
Project-X Achterhoek 

Die was toch al geweest....maar dan onder de noemer Zwarte Cross

Nieuwe plek op het werk gekregen en die is wat minder beschut dan de vorige. Met andere woorden: Ik kan tijdens mijn werk niet meer zo vaak een kijkje nemen op het forum...
Ik kan dus wel een biertje gebruiken Lem!

Ik kan dus wel een biertje gebruiken Lem!
Zo sinds een maandje (of meer) weer even terug op een vertrouwde plek.
Maar ik ben vanavond weer weg.
Ik zag net een komische reactie van Wizard voorbij komen op Nu.nl voorbij komen: 'iets met Wizard in een kort rokje'
(Heerlijk als mensen over dezelfde naam gebruiken) en toen had ik weer even zin om langs te komen.
Een koud biertje Lem. Ik ga daarna meteen weer studeren, ik kom vanavond nog wel even langs.

Ik zag net een komische reactie van Wizard voorbij komen op Nu.nl voorbij komen: 'iets met Wizard in een kort rokje'

Een koud biertje Lem. Ik ga daarna meteen weer studeren, ik kom vanavond nog wel even langs.

Positief denken Rich Art. Je kan eindelijk gewoon lekker werken zonder verstoord te worden door die filmfanaten op een wazige forum. Tevens help je de economie weer een beetje op gang te krijgen door gewoon je werk te doen. Maar als je een wifi verbinding op de wc, dan kan je altijd wel een boodschap achterlaten.
Ja Lem. Ik weet wel hoe ik mensen kan motiveren en om ze positiever te laten denken in deze maatschappij.
Ja Lem. Ik weet wel hoe ik mensen kan motiveren en om ze positiever te laten denken in deze maatschappij.

Aston, kun je een link geven?
?Aston schreef:Ook goedenavond trouwens.
Sarcastisch, had wel een kleine groet verwacht na maanden afwezigheid. 

Bonjour, Farao.
Ave, Caesar.
Gegroet, kameraad Stalin.
Heil, mein Führer.
Zo goed.
Ave, Caesar.
Gegroet, kameraad Stalin.
Heil, mein Führer.
Zo goed.

De vraag die je wist die komen zou:
Sinds wanneer is Stalin een Nederlander?
Beter is: Приветствую вас, товарищ Сталин.
Sinds wanneer is Stalin een Nederlander?

Sinds hij zijn dood in scene heeft gezet en naar Apeldoorn is gevlucht. Het was dat of naar Frankrijk toe gaan. Frankrijk is best leuk, maar daar wonen helaas zoveel Fransen.