Uw barman vanavond!

Bar is open!
Plaats reactie
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Uw barman vanavond!

Bericht door Secret1994goesFilm » 16 mei 2014 15:32

Nice Berend! Je bent goed bezig in dat Mediawereldje ;)

Ben juist even gaan kijken naar een bericht op SerieTotaal over de nieuwe Teaser van Flash...
Daar was er echt iemand aant flashen tegen Airbender :P Damn :P Die gast bleef maar doorzagen.
En dan breekt ie je af op dingen, terwijl hij je reactie niet deftig heeft gelezen...

Maar zo heeft SerieTotaal toch al weer een nieuwe 'drukst bezochte pagina'! :+

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 16 mei 2014 15:47

Bedankt! :)

Ik kon het op een gegeven moment niet laten om me er ook mee te bemoeien :D

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 16 mei 2014 16:07

Jah... ik wou hem ook nog aanspreken...
Want ik zou dat die barry al in Arrow in een aflevering of 2 is gepasseerd... en nog wat tekst.
En dan geeft die Zeus altijd zo'n antwoord alsof je dom bent... zo van
'Kijk je niet naar Arrow ofzo? Barry is al in Arrow geweest.'
Dan heb ik zoiets van... Serieus O+ O+
Maar ik ging er niet op reageren, want die pagina stond al vol met Bulshitt door dat gezever van die gast }: altijd z'n gelijk willen halen...

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 16 mei 2014 22:34

Hee Lem, is er nog wat te doen hier dit weekend? Of moet ik me maar net als anders een beetje als een laffe bok gaan bezatten hier aan de bar? Prima, doen we dat. Bierrrrrr :+

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 16 mei 2014 22:55

Hey Duikbootje, doe ik wel even mee.
Tenminste bezatten... Daar doe ik niet aan maar ik wil me wel zetten aan een drietal koele Radlers Lemon.
Lem, bak even nog wat hamburgers erbij en maak er een de-luxe versie van. :8
Voor mij een servetje.
Bij Duikbootje prop ik 'm wel gelijk in z'n periscoop.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 16 mei 2014 23:30

Een hamburger was wel een strak plan ja, dat smaakt naar meer :T

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 17 mei 2014 11:55

Gisteren een heel erg gaaf concert gehad, al is het interview jammergenoeg niet doorgaan.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 19 mei 2014 09:21

Mooi dat het concert heel erg gaaf was :T Wie was het?

In other news.... ik dacht net, laat ik me gezicht hier weer eens tonen. Is zo lang geleden!! Goede nieuws is dat ik steeds meer verliefd en verliefd word op mijn vriendin Deli, en zij op mij. Hebben begin volgende week alweer 4 maanden. Ook mooi nieuws is dat ik eindelijk eens betaald werk heb via een uitzendbureau. As donderdag stemmen tellen op een stembureau in Delft. Alleen slechte nieuws is dat mijn scriptie 24 april weer is afgekeurd :(. Daar baal ik enorm van. Heb gedaan wat de eerste beoordelaar van de eerste scriptie van mij wou, en weer is het niet goed. Zo om 12:30 een gesprek met opleidingsmanager en het management van mijn studie met mijn moeder erbij. Ik hoop dat ze wat voor me kunnen betekenen :)

In ieder geval iedereen hier even een virtueel drankje op mijn kosten!! Oh ja en ik hardloop gemiddeld 2-3x per week :)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 19 mei 2014 10:07

Klinkt goed Kyrill! :T Wel balen van de studie maar zelfs ik heb het gered om het af te ronden met een diploma dus dan red jij dat ook :D

Ik loop ook 2/3 keer per week hard, naar m'n barkruk bij de Lemming :8

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 21 mei 2014 11:14

Secret1994goesFilm schreef:Jah... ik wou hem ook nog aanspreken...
Want ik zou dat die barry al in Arrow in een aflevering of 2 is gepasseerd... en nog wat tekst.
En dan geeft die Zeus altijd zo'n antwoord alsof je dom bent... zo van
'Kijk je niet naar Arrow ofzo? Barry is al in Arrow geweest.'
Dan heb ik zoiets van... Serieus O+ O+
Maar ik ging er niet op reageren, want die pagina stond al vol met Bulshitt door dat gezever van die gast }: altijd z'n gelijk willen halen...
Hahaha ik heb het net ook gelezen, inderdaad wat is dat voor een gast? Hij weet ook helemaal niet waar hij over praat want de Arrow tv serie en de Flash tv serie maken geen deel uit van het film universum. Die series staan (helaas) opzichzelf waardoor de makers wel wat meer vrijheid hebben en zich niet aan de films hoeven houden.

En ik snap ook helemaal niet hoe hij erbij komt dat Stephen Amell aanwezig is geweest bij de Justice League vergaderingen. Amell heeft zelf op zijn facebook bekend gemaakt dat hij nog niet gesproken heeft met de Studio over een mogelijke Justice League crossover. Al moet ik hier wel aan toevoegen dat die post van 22 Januari was dus dat is alweer een tijdje terug maar goed. Het is nog steeds niet 100% zeker dat de Flash en Arrow series deel uitmaken van hetzelfde universum als de films. En aangezien de series vooralsnog geen rekening houden met de films en vooral hun eigen weg aan het volgen zijn zie ik dat ook niet gebeuren.

Maar goed, in ieder geval inderdaad irritant dat die gast alleen maar zichzelf graag hoort praten en de mening van een ander als onzin bestempeld.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 22 mei 2014 14:48

Kyrill schreef:Mooi dat het concert heel erg gaaf was :T Wie was het?

In other news.... ik dacht net, laat ik me gezicht hier weer eens tonen. Is zo lang geleden!! Goede nieuws is dat ik steeds meer verliefd en verliefd word op mijn vriendin Deli, en zij op mij. Hebben begin volgende week alweer 4 maanden. Ook mooi nieuws is dat ik eindelijk eens betaald werk heb via een uitzendbureau. As donderdag stemmen tellen op een stembureau in Delft. Alleen slechte nieuws is dat mijn scriptie 24 april weer is afgekeurd :(. Daar baal ik enorm van. Heb gedaan wat de eerste beoordelaar van de eerste scriptie van mij wou, en weer is het niet goed. Zo om 12:30 een gesprek met opleidingsmanager en het management van mijn studie met mijn moeder erbij. Ik hoop dat ze wat voor me kunnen betekenen :)

In ieder geval iedereen hier even een virtueel drankje op mijn kosten!! Oh ja en ik hardloop gemiddeld 2-3x per week :)
Het was een concert van Tyler Ward :) Niet super bekend, maar hij is een YouTube-celebtirty.

Ik ben blij voor je dat het goed gaat tussen jou en je vriendin. En natuurlijk mooi van je werk. Aan de andere kant wel jammer dat je scriptie weer is afgekeurd, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken :)

Laat ik eens trakteren op een rondje. Ik ga vanavond namelijk naar The Eagles in de Ziggo Dome! Ik ga eindelijk mijn favoriete band in actie zien! :D

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 22 mei 2014 14:52

Dat is wel een fantastische band inderdaad. Hotel California is van mijn favoriete nummers van die band. Veel plezier!

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 22 mei 2014 16:55

Holy shit, Berend! Weet je hoe jaloers ik momenteel ben :D

Veel plezier :+

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 22 mei 2014 19:55

Come on, man.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 22 mei 2014 21:47

Oh leuk, de eagles. Doe mij maar een koude cola en een doorgeladen pistool.

Plaats reactie