Uw barman vanavond!
Re: Uw barman vanavond!
Zo tijdje geleden maar eens lekker een 3 daags weekend ingepland! Proost 

- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Supertof 
Ik heb mijn allereerste verlof aangevraagd, de week tussen Kerst en Nieuwjaar... Nu moet ik idd wel iets beginnen plannen... Want de meeste van m'n vrienden hebben dan studeerperiode

Ik heb mijn allereerste verlof aangevraagd, de week tussen Kerst en Nieuwjaar... Nu moet ik idd wel iets beginnen plannen... Want de meeste van m'n vrienden hebben dan studeerperiode

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Hee Lembeest! Ik lust wel een glaasje Glenfiddich met een los Spaatje Rood erbij. En een schaaltje borrelnoten graag 

Wow wat een rust hier. Lem ben je er nog? Mag ik een koffie? Die kan ik wel gebruiken tijdens de blok. 

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Dat lijkt mij ook een goed plan. Lem, kom maar door!
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Ben ik hier de enige die met moeite de kerstdagen heeft overleeft of....
Ok Lem, ik tap m zelf wel
Ok Lem, ik tap m zelf wel

ja denk het want ja ik had er niet zo veel moeite mee als ik eerlijk ben, maar nu op naar het nieuwe jaar.
Ik kan na de kerstdagen rollend het nieuwe jaar in. 

Oh jee heb je zo veel gegeten of is er een andere reden, heb je misschien een nieuw huis, iets als een ton 

Gelukkig 2016 iedereen 

De beste wensen voor 2016 mensen! Maak er een gelukkig, plezierig, grappig, interessant, mooi, boeiend, avontuurlijk en ook filmisch jaar van.
Mensen gisteren ook Herman Finkers gezien? Vond het wel een goede show, al heb ik afgelopen jaar toch meer filmnieuws gevolgd dan normaal nieuws, dus heb niet alles begrepen.

Mensen gisteren ook Herman Finkers gezien? Vond het wel een goede show, al heb ik afgelopen jaar toch meer filmnieuws gevolgd dan normaal nieuws, dus heb niet alles begrepen.
Ik wen shier ook iedereen de beste wensen voor dit splinter nieuwe jaar 2016.
Ik heb de show ook gekeken maar vond deze eigenlijk toch wel een mindere van hem, nou moet ik dan ook wel zeggen dat ik zijn show 'geen spatader veranderd'dan ook geweldig vind (ook een beetje jeugdsentiment denk ik.)
Ik heb de show ook gekeken maar vond deze eigenlijk toch wel een mindere van hem, nou moet ik dan ook wel zeggen dat ik zijn show 'geen spatader veranderd'dan ook geweldig vind (ook een beetje jeugdsentiment denk ik.)
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!
Lem, je ziet eruit alsof je gister net zo hard met iedereen hebt meegezopen. Geef ik je groot gelijk in, heb ik ook gedaan
Maar eh, ik lust er wel weer eentje, denk ik. En doe de andere gasten in dit gezellige horecatentje ook wat te drinken in. Er zijn er vast wel wat die van hun nadorst afmoeten net als ik 
Lem, je ziet eruit alsof je gister net zo hard met iedereen hebt meegezopen. Geef ik je groot gelijk in, heb ik ook gedaan

De beste wensen voor iedereen! 

- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Inderdaad beste wensen voor iedereen!!!