Uw barman vanavond!
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Uw barman vanavond!
Alcoholvrij? Alles onder de 40% is twijfelachtig bij Lem de laatste tijd...
Verdorie, het blijft een lege boel hier... Kom maar door met een sapje Lem! Tis nog vroeg tenslotte...
Doe mij maar een groene thee. Warm graag.
- Chimichanga
- Oscar nominatie
En mij een koffie, ben gisteren te lang opgebleven.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Lem, whisky... En veel... Ik trek dit niet... Zoveel verandering... Laat die fles maar staan, die krijg ik wel leeg...
Tijd dat De Lemming ook een keer een nieuw likje verf krijgt!
Welke kleur had je dan in gedachten Richard?
Waar is het feestje?
Op Chrome ziet het forum er fokking vaag uit... misschien heb ik er al een paar teveel op

Op Chrome ziet het forum er fokking vaag uit... misschien heb ik er al een paar teveel op

Dat heb ik ook in Firefox, heb het idee dat er op het forum geen achtergrond in zit, ik zie namelijk alleen de vakken en plaatjes.Mark schreef:Waar is het feestje?![]()
![]()
![]()
Ja het is alsof 'ie nét niet helemaal laadt, net voor het allerlaatste stapje blijft hangen.
Ik mis geloof ik ook een link van de voorpagina naar het forum, of ligt dat aan mij?
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Die zit in het menu linksboven (die drie witte streepjes). Als je daar op klikt zie je een menu verschijnen. De link naar het forum staat dan onder het kopje 'Community'.
Vraag me alleen niet waarom
Vraag me alleen niet waarom

Ah ok, tnx 
Edit: hmm, ik zie dat ik de laatste twee opties van het lijstje heel niet kan zien, die vallen buiten beeld en kan ik niet kiezen.

Edit: hmm, ik zie dat ik de laatste twee opties van het lijstje heel niet kan zien, die vallen buiten beeld en kan ik niet kiezen.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Da's raar. Bij mij verschijnt er dan een scrollbalkje...
Zeg Lem, kun je me nog een speciaalbiertje aanraden? En dan bedoel ik niet iets wat aan de datum begint te raken, maar echt een fijn tripeltje
Zeg Lem, kun je me nog een speciaalbiertje aanraden? En dan bedoel ik niet iets wat aan de datum begint te raken, maar echt een fijn tripeltje

Het is alweer ochtend en wellicht nog te vroeg, maar als je vanavond nog zin hebt in een tripel is een Tripel Karmeliet uiteraard een goede optie: