Uw barman vanavond!

Bar is open!
Plaats reactie
Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Uw barman vanavond!

Bericht door Dre » 24 sep 2018 17:35

Dan ben ik toch wel benieuwd wat je allemaal nog in petto hebt :8

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 sep 2018 18:31

Duikboot schreef:Lijkt me ook nog wel een keer de moeite waard om te bezoeken. Maar volgend jaar eerst voor het eerst naar Scandinavië 8)

Gaat ook een leuke roadtrip worden. Via Kopenhagen in Denemarken via Zweden naar de hoofdstad van Finland. En dan door de Baltische Staten en Polen terug naar huis. Met een beetje mazzel kunnen we vanaf Finland nog een stuk Rusland meepakken maar we zijn nog even uit aan het zoeken hoe dat met het papierwerk zit...

Oja, en de auto heeft nog enige reparaties nodig. :D Maar we hebben nog tot februari dus het zal vast goedkomen 8)
Malmo-Götenborg-Stockholm? :P

Vorig jaar heb ik met mijn vriendin een Scandinavië-reis gedaan. Maar de fjorden en bergen in Noorwegen waren eigenlijk het hoogtepunt. :wink:

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 24 sep 2018 19:10

Niet echt, Stockholm komen we als het goed is niet echt in de buurt, of we moeten heel erg gigantisch verkeerd rijden...

Afbeelding

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 sep 2018 21:03

Nou ja, als je langs de kust zou gaan is het niet erg om. Tenminste, hemelsbreed op zo'n kaartje gezien. :P

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 24 sep 2018 22:41

Ik lees eigenlijk altijd alleen maar:
Colonel_Kurz schreef:Vorig jaar heb ik met mijn vriendin
:wink: :+

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 sep 2018 22:48

:D :oops: :8 :P

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 sep 2018 16:53

Goed om te zien dat het toch nog steeds een soort van leeft hier :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 26 sep 2018 20:52

Nou ja, FT is tenminste nog gewoon in de lucht. Iets wat het grootste reisforum van de Benelux met naar eigen zeggen 300.000 leden momenteel niet kan zeggen. In mei even uit de lucht gehaald vanwege AVG, maar sindsdien doodse stilte en een beheerder die al maanden stommetje speelt }:

Maareh, al weer helemaal bij met Shingeki no Kyojin?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 sep 2018 21:03

Hey! ;)

300.000 leden en dan doodse stilte, dan moet er toch wel iets flink mis zijn.

En yup! Weet nog dat we lang geleden het er nog over hadden dat we zo lang moesten wachten op seizoen 2.
Nu is seizoen 3 alweer een tijdje bezig. Moet zeggen dat ik dit seizoen tot nu toe nog niet eens zo kan waarderen, het schijnt na de volgende aflevering wel helemaal los te gaan, dus ik ben benieuwd.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 26 sep 2018 21:35

Dit seizoen bevalt mij juist weer wat meer dan het 2e. Op zich niet zo'n verrassing, ik vond dit, ondanks het grotendeels ontbreken van titans, juist een van de sterkste delen van de manga. Het is echter al wel een hele tijd geleden dat ik die gelezen heb, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze behoorlijk van het bronmateriaal zijn afgeweken. En dat het geheel (en met name de rol van Kenny) drastisch is ingekort. En dan lijkt nu de grote onthulling van de Beast Titan te gaan komen, wat ik me uit de manga ook niet kon herinneren. Toch nog maar eens nalezen....

Volg je nog andere series? Het zomerseizoen vond ik nogal middelmatig met naast oudgedienden SnK en MHA eigenlijk alleen Asobi Asobase als uitschieter, vorig seizoen was dan sterker met o.a. Megalo Box en Hinamatsuri. En uiteraard Golden Kamuy, dat dit najaar alweer een vervolg krijgt.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 sep 2018 21:53

Ik hou er nooit zo van als er zo veel terugblikken zijn, waardoor je een halve aflevering weer naar hetzelfde stuk zit te kijken, maar dan net iets anders, verder is het wel leuk dat er best veel uitgelegd word over de Titans, maar het heeft me in ieder geval nog niet zo gegrepen als vorig seizoen. Maar inderdaad, er komt geloof ik nog 1 terugblik aflevering en dan komt de Beast Titan aan bod.

Uiteindelijk vind ik het eerste seizoen tot nu toe eigenlijk nog altijd het beste.

Heb het de laatste tijd helaas nogal druk gehad met andere dingen, dus heb de meeste series dit seizoen links moeten laten liggen, dus heb nog weinig kunnen kijken. Op zich ook niet erg, omdat ik straks als ik weer wat meer vrije tijd heb alles in 1 keer kan bingen ;)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 26 sep 2018 22:05

Bingen heb ik de laatste tijd alleen met Aggressive Retsuko gedaan. Niet de Netflix-serie, maar de oorspronkelijke reeks. Gaat ook wel makkelijk, met 100 afleveringen van welgeteld een minuut. De meest hilarische kantoorfrustraties sinds Office Space...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 sep 2018 07:19

Hehe, het is niet echt mijn stijl, maar afleveringen van 1 minuut zullen inderdaad best rap gaan ;)

Hoe is het verder? Nog verre reizen gemaakt afgelopen tijd?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 27 sep 2018 19:57

Niet jouw stijl? Helly Kitty-schattigheid met death metal, wat wil een mens nog meer? 8)

Wat betreft reizen: Japan, Tokyo/Taipei/Singapore, Japan waarbij ik uit medische redenen een sidetrip naar Shanghai en Macau geschrapt heb, Japan/Taipei, Japan, Kuala Lumpur/Japan, Japan, Japan, en dan komen we alweer in 2014 ergens bij Moldavië/Transnistrië uit als laatste Japanloze reis. Ik zie een patroon :D
(inmiddels staat de Japan-teller op 15 keer in 10 jaar tijd...)

Maar goed, eind oktober dus Wit-Rusland, en voor begin december heb ik nog een andere obscure bestemming in de planning staan: een weekje Italië, de Bologna Motor Show leek me daarvoor een goed excuus. En dan is toch het idee om in februari eindelijk weer eens naar Japan te gaan. Ik heb nu al last van afkickverschijnselen....

Had jij meer afwisseling in de aanbieding?

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 07 okt 2018 16:41

Lem, nu de Nationale Bokbierdag aan de gang is mag het! Ik lust er ook wel een :8 Welke raad je me aan?

Plaats reactie