Uw barman vanavond!

Bar is open!
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Uw barman vanavond!

Bericht door Touchwood » 20 okt 2018 16:33

Psycho-M schreef:[… ] Goed om te zien dat er nogal wat usual suspects hier rondhangen :D
:D :+

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 20 okt 2018 18:58

:wink:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 21 okt 2018 09:26

HaaaaSha !! Sorry, verkouden :oops:

Als je dat ene oog nou ook open had gedaan had je een pilsje voor je neus zien staan... :lol:
… Kom, krijg je een nieuwe: :+

How are YOU doin' ?

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 21 okt 2018 10:11

Het begint hier de laatste tijd steeds gezelliger te worden, goeie zaak! :T

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 okt 2018 22:18

Sorry, kleine aandachtsspanne, was alweer vergeten dat ik die charmante knipoog achter had gelaten :wink:

Gaat prima! Druk bezig met leven en laten leven.
Vandaag was wat minder, kwam erachter dat ze m'n fiets gejat hadden, maar goed... een digitaal biertje hier helpt dat leed weer verzachten.

Hoe is het met u mevrouw Wood?
En de andere laatste restanten van deze community? :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 okt 2018 03:41

Couldn't be happier, hoewel dat ook maar relatief is, natuurlijk. Klote van je fiets. Ik weet hoe het voelt om iets wat van jou is, kwijt te raken omdat iemand meent er meer recht op te hebben dan jij. Wat er het bijkomend voordeel van kan zijn, is dat je er op den duur een betere fiets voor terug krijgt. Alhoewel dat nu natuurlijk nog niet zo voelt en men gewoon met z'n dievenklauwen van andermans spullen af dient te blijven.

'Leven en laten leven' zullen we dan ook hier maar zeggen?

Charmante knipoog terug. Hoewel men zich zou kunnen afvragen in hoeverre deze oude, stoffige restanten… om niet te zeggen, relikwie, nog in staat is een lekker sappige, vette knipoog te geven. :wink:

Ook hier een digitaal biertje, Lem! Eens zien of dat inderdaad zo verzachtend werkt. Bovendien is mijn keel op de een of andere manier wat droog en stoffig.. :lol: :+

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 25 okt 2018 20:29

Ik schitter zelf ook in afwezigheid, maar het is dus de laatste tijd rustig geweest op het forum en in de bar? Lem, schenk eens een dubbele Famous Grouse voor me in en aangezien het zo stil is in het café durf ik ook wel gelijk een rondje te doen. Neem d’r lekker eentje. :+ Hoe ist met iedereen?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 okt 2018 21:29

Couldn't be happier, hoewel dat ook maar relatief is, natuurlijk... Klote van je ffffie... Oh, hey Rem! Ik trap net op je, pardon. :D

Biertjuuh?? :B: Oh, ik krijg 'm van jou, mooi zo. :+ Zal ik maar gauw het volgende rondje op me nemen voordat het hier echt storm begint te lopen?! :P (zul je net zien, komt de hele bubs out of the woodwork...)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 25 okt 2018 23:59

Nou, doe mij dan ook maar een biertje. Eindelijk weer eens vakantie, was ik wel weer aan toe...

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 26 okt 2018 08:30

Kan ik nog meedoen of ben ik weer eens te laat? Mocht ik te laat zijn, dan is het volgende rondje van mij. :+

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 26 okt 2018 09:08

Je weet het maar nooit, de belofte van gratis drank doet wonderen en hé soms moet je op de rem trappen Touchwood :P But it’s good to know you’re doing well. :T Geniet van je vakantie Wizard! Nou Lem, een whiskey op de lege maag is zelfs voor mij een beetje teveel van het goede, dus doe mij maar een kop thee om op te starten.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 okt 2018 13:30

Rondje is nog steeds van mij hoor, :T en ik ga mee met dat kopje thee want door het natte gras met je mesh Flyknit Oreo Nike's… (mod! Spam!! :D) not a good idea. :o

Heeeeey, everyone!! Het lijkt goddomme wel een reunie. So… what's new, Y'all, spill your tea!! (not on me)

Ik zal dan maar beginnen, Doc. en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan, hij hoopt weer gelukkig te worden met zijn oude vriendin (die voor mij) en ik wens ze niets dan goeds. Ikzelf ben weer terug in het Twenteland, werk me in een slag in de rondte maar dat voelt op het moment alleen maar enorm goed en opbouwend. Mis mijn, in begin maart overleden, moeder nog enorm, ze had het geweldig gevonden om mij weer dichtbij haar in Twente te weten. Samen winkelen en whatnot, ik woon weer middenin het winkelcentrum, maar helaas dat kan niet meer.

Doc. en ik zijn nog steeds gewoon on speaking terms, hij heeft me enorm geholpen met verhuizen, dus ook een biertje die kant op. :+

Want als hier een pot met bier en bonen staat… komt ie het vanzelf een keer ophalen :T

And do not leave me hanging, nu jullie.

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 26 okt 2018 14:02

Nou Wood, valt niet mee als ik dat zo lees.
Vandaag weer een rondje van mij hoor.

Zelf ook een rumoerige periode achter de rug.
Inmiddels ook weer single (wie had dat gedacht....ik niet). Soms lopen dingen niet zoals je had gehoopt.
Maar voor haar was ik aan het solliciteren geslagen en ja hoor inmiddels heb ik wel een hele leuke nieuwe baan gevonden.
Hoe was het ook alweer elk nadeel heb z'n voordeel.
Anyway, films, muziek, reizen en sporten zijn nog steeds de grote hobbies dus ik hou mezelf wel bezig.
Nu al aan het aftellen naar maart, dan ga ik weer naar de USA (Houston, New Orleans, Memphis).

O ja en het is weer bijna weekend dus doe maar een lekkere Bushmills zonder ijs voor mij.
Wie drinkt er mee?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 okt 2018 14:11

Dankjewel voor not leaving me hanging, Psycho! _O_ Voor jou ook een hart onder de riem, zo'n attente man met zo een leuke baan, blijft vast niet lang alleen! :wink:

Ik weet niet wat een Bushmills is, maar ik heb kouwe poten, dus gooi maar door de thee.

Op het single-bestaan, freedom baby! :D

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 26 okt 2018 14:19

Touchwood schreef:Dankjewel voor not leaving me hanging, Psycho! _O_ Voor jou ook een hart onder de riem, zo'n attente man met zo een leuke baan, blijft vast niet lang alleen! :wink:

Ik weet niet wat een Bushmills is, maar ik heb kouwe poten, dus gooi maar door de thee.

Op het single-bestaan, freedom baby! :D
Haha graag gedaan TW.
Bushmills is een whiskey. En ja hoor die kun je best door de thee gooien als je dat wilt. :D

Plaats reactie