Bericht
door Duikboot » 31 aug 2019 20:58
*trekt houten planken van de ramen*
Kuch, kuch...
Vroeger, heel vroeger, toen ik nog een jong klein Duikbootje was, back in the days...
*loopt naar de bar bij het schijnsel van het lampje van een mobiele telefoon*
Ja! Dit komt me bekend voor! Wat heb ik hier een uren doorgebracht vroeger. En gezellig was het toen. Onder het genot van een fijn Japans drankje, meestal geen idee wat voor spul het was, meegebracht door WizardofOss tijdens een van zijn vele verre reizen, zijn verhalen aanhoren. Zo nu en dan kwam Vleeshaak eens onverwacht binnen voor een snelle versnapering... En Touchwood die onder het genot van een kopje thee hier alles een beetje vanuit een ooghoek in de gaten hield, maar alles wel zoveel mogelijk op z'n beloop liet gaan... Those were the days...
*probeert de lichtschakelaar*
Helaas, was te proberen...
*lampje van de telefoon weer aan en klimt over de bar*
Eens zien wat hierboven nog op de plank staat...
Hee, een 15 jaar oude Dalmore! Die Lem was een rare, maar verstand van Schotse single malt had hij wel!
*trekt kast open, vind een glas, praktisch uitgedroogde lucifers en een paar kaarsen*
Toch een wonder dat de tent niet niet afgefikt is...
*klimt weer over de bar, zet de kaarsen op het biljart, steekt ze aan en gaat op de hoek van een tafel zitten*
Zo, en nu wij...
*trekt de kurk van de 15 jaar oude Dalmore en schenkt een flinke scheut in*
Nou Lem, op jou! Je hebt jaren lang hier een leuke tent gerund, maar dat consequent niet douchen bleek toch niet zo'n hele verstandige keuze lijkt het...
Proost!