Uw barman vanavond!
- Touchwood
- Walk of Fame
Re: Uw barman vanavond!
Ha, zuipuh !!
Hey Bond, leuk gehad ?

Absoluut! Ik heb 3 waanzinnig leuke, mooie en toch ook best vermoeiende maanden achter de rug! Ik heb ook heel veel nieuwe vrienden gemaakt!
Maar ik ben toch ook wel weer ontzettend blij om weer thuis te zijn! 

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Koffie graag Lem, zo'n dagje Zwarte Cross mept er wel in... 

Welcome back, Bond. Is je missie geslaagd?
Hij zal er vast wel weer niks over mogen zeggen, het blijven immers geheime missies. 

Ik kan inderdaad helaas weinig kwijt over mijn missie... Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik samen met mijn collega's een aanzienlijk leger heb opgezet, bewapend met degens en pijl en bogen, om Blofeld te verslaan... Of heb ik daarmee al teveel gezegd...?
Nee hoor, maar het klinkt weer als een interessante missie, horen wij op het nieuws hoe het afgelopen is of houd je ons in ieder geval op de hoogt van de stand van zaken? 

Ik vertrek over een kleine twee weken naar New York voor mijn volgende missie, maar ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden!
Wat wordt je nieuwe missie dan, vakantie?
Zo verkoopt MI6 het wel, maar ik zal wel weer iemand op moeten ruimen... Zo gaat het altijd...
Misschien een of andere clown of een andere gek, als je dan toch in Amerika bent.
Ach ja, als het dan betekent dat de volledige vakantie betaald wordt door MI6, is het goed toch?
Maar goed ook op vakantie zal je cast wel weer druk bezig zijn met vrouwen en gokken.
Ach ja, als het dan betekent dat de volledige vakantie betaald wordt door MI6, is het goed toch?
Maar goed ook op vakantie zal je cast wel weer druk bezig zijn met vrouwen en gokken.
- Chimichanga
- Oscar nominatie
Gelukkige verjaardag, Ed 

Thanks 

Ed gefeliciteerd, weer gratis drank vandaag?
Ja allemaal gratis drank en hapjes voor ieder