Uw barman vanavond!
Re: Uw barman vanavond!
Fijne feestdagen iedereen en gelukkig en voorspoedig 2013. Moge al je wensen zolang die anderen niet schaden, uitkomen 

..maar stel dat je iets wenst en het schaadt een persoon, en doordat het die persoon schaadt red je de levens van 10 tallen andere personen..
Zolang al die mensen die dan omkomen door die wens daarzo onder de rivieren wonen maakt het niet veel uit, gewoon wensen.emperor schreef:..maar stel dat je iets wenst en het schaadt een persoon, en doordat het die persoon schaadt red je de levens van 10 tallen andere personen..
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik wens dat het eten van schapenshoarma dit jaar een enorme vlucht zal nemen.
Ik wens dat jij geen avatar battle's meer wint 

Gij overtreed uw eigen regels.Kyrill schreef:Ik wens dat jij geen avatar battle's meer wint

Dat geld voor mij ook zo, ik dacht dat zvorod jonger was net zoals de meeste hier ergens begin 20 tot half 30, en de wat ouderen tussen ons hoeven zich niet aangesproken te voelen als oudjes hoor, zo beschouw ik jullie niet.Aston schreef:Ik moet zeggen dat dit toch een verhelderende opmerking is.zvorod schreef: Dankjewel, ze is vandaag 14 geworden![]()
Néé, hier is geen rekenwerk en/of ontnuchterende conclusie over mij bij nodigIk dacht dat ik het belangrijkste ongeveer wist van iedereen hier. Je bent toch wel een man hé?
(Ik zou nu maar even volledig bloot gaat want mijn rekenwerk leidt misschien niet altijd tot juiste conclusies
) Maar goed, volgens mij was Ann nog altijd de oudste hier. Alhoewel ik haar niet zo goed ken, ze was van voor mijn tijd. Ze heeft ook geen interview gedaan.
Je bent trouwens net gepromoveerd. Gefeliciteerd! Ik zeg tijd voor een Avatar.
Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben 

Je hebt me nooit horen vertellen dat dat niet zo is, maar vaak is dat iet zo.Sha schreef:Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben
Waarom dat, hij heeft er al een paar gewonnen toch, en ik denk dat de Dc een sterke kerel is die daar best wel tegen kan, en tweedes worden is ook een mooie plaats toch?Aston schreef:Gij overtreed uw eigen regels.Kyrill schreef:Ik wens dat jij geen avatar battle's meer wint
Dat is waar maar ik ga gemakshalve even uit van het gemiddelde dus dan zou hij veertig zijn. Hij kan natuurlijk ook 30 of 50 ja.Sha schreef:Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben
@André
Kyrill schreef: Moge al je wensen zolang die anderen niet schaden, uitkomen
@1 ik dus ook zoals je wel eerder kon lezen.Aston schreef:Dat is waar maar ik ga gemakshalve even uit van het gemiddelde dus dan zou hij veertig zijn. Hij kan natuurlijk ook 30 of 50 ja.Sha schreef:Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben
@AndréKyrill schreef: Moge al je wensen zolang die anderen niet schaden, uitkomen
@2 Dat heb ik gelezen maar wie schaad hij daar dan mee dan? ik bedoel zoals ik net al zei, de Dr. is a big boy en kan wel tegen zijn verlies, en heeft al een paar ere posities binnen, en een tweede plek is toch ook mooi, oké het blijft jammer natuurlijk.
Ach waar ben ik nu mee bezig, ik weet zeker dat de docter het beter voor zijn eigen kan opnemen dan ik voor hem kan.
@ Aston en Andre:
Het was ook maar een grapje. Vandaar de
smiley 
Het was ook maar een grapje. Vandaar de

Aha, maar toch komisch.